De Mol
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Re: De Mol
Ik was totaal niet verrast dat Jolien en Bouba naar huis moesten, in die zin dat ze totaal niet op mijn verdachtenlijst stonden. Ik vind het wel moeilijk, waarschijnlijk zal ik net zoals vorig jaar compleet verrast worden tijdens de finale. Maar voorlopig staan Sam, Robin en Bertrand in mijn top 3 verdachten. En Hans sluit ik eigenlijk ook niet uit, alhoewel het raar zou zijn want dat zou willen zeggen dat de mol tijdens de eerste 3 dagen de kans niet had om de boel te saboteren. En misschien is het dit jaar wel een vrouw, aangezien het vorig jaar een man was. Bij de vrouwen heb ik niet echt verdachten, behalve Eline dan misschien.
0 x
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Om zichzelf dus niet verdacht te maken moet de mol af en toe eens geld winnen denk ik. Gilles heeft ook af en toe geld gewonnen voor de groep.hannanaske schreef:Hmmmm die snap ik eerlijk gezegd niet. Moet ook eerlijk toegeven dat ik het vorig jaar niet heb kunnen volgen ..
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Vond het wel goed dat Hans erbij gekomen is. Nu is er wat meer evenwicht qua leeftijden.
Grappig dat ik met mijn eigen leeftijd geconfronteerd werd toen ik zag dat Hans in de bus een T-shirt van Thievery Corporation droeg dat ik ook heb.
Nog geen vaste mol voorlopig maar voorlopig verknoeit Bertrand het meest zijn proeven. Vorige week iets te duidelijk, maar deze week ging hij dapper door met de terugkeer van Hans als gevolg en dat de laatste proef bijna mislukt was.
Robin zou als mol zijn werk dan wel slecht doen want hij kwam uiteindelijk wel met de ultieme oplossing om die laatste sleutel uit die trechter te vissen. Ik zou denken dat een mol zich toch even zou inhouden op zo'n cruciaal moment.
Maar een echte motivator is hij wel niet. 
Deze keer minder op Davey gelet. Als Hans de mol is is zijn tactiek wellicht om zo passief mogelijk mee te doen aan de proeven.
Soit, voorlopig zet ik m'n geld in op Bertrand.
Grappig dat ik met mijn eigen leeftijd geconfronteerd werd toen ik zag dat Hans in de bus een T-shirt van Thievery Corporation droeg dat ik ook heb.
Nog geen vaste mol voorlopig maar voorlopig verknoeit Bertrand het meest zijn proeven. Vorige week iets te duidelijk, maar deze week ging hij dapper door met de terugkeer van Hans als gevolg en dat de laatste proef bijna mislukt was.
Robin zou als mol zijn werk dan wel slecht doen want hij kwam uiteindelijk wel met de ultieme oplossing om die laatste sleutel uit die trechter te vissen. Ik zou denken dat een mol zich toch even zou inhouden op zo'n cruciaal moment.
Deze keer minder op Davey gelet. Als Hans de mol is is zijn tactiek wellicht om zo passief mogelijk mee te doen aan de proeven.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
lord F.
- Poster rang 5

Vond het wel goed dat Hans erbij gekomen is. Nu is er wat meer evenwicht qua leeftijden.
Maar een echte motivator is hij wel niet. 
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1003
- x 585
Ja bertrand
Heb gisteren niet zo goed op hem gelet maar ik blijf zijn onbewogen reactie met die rare glimlach bij de executie vorige week onthouden. Een goede mol is iemand die zich goed in de groep moet bewegen en vooral niet stoken of veel opvallen. Daarom zijn m.i. Marzena en Robin geen mollen. Die profileren zich te veel. Bouba was het cfr mij ook niet wegens te jong. Want je mag dat niet onderschatten : mol zijn. Heb ik al dikwijls gehoord van de voormalige mollen (op nederland en ook Gilles). Ik blijf ook Sam in het vizier hebben maar die verdiende dan wel 1500 euro en de bedoeling van de mol is toch om zo weinig geld in de pot te krijgen. Gek genoeg is er nog geen enkele vrouw bij mij als verdacht. Die Marzena die wil de Cathy van vorig seizoen worden 
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Ja, dat zei ik toch ook al?karolien85 schreef:Om zichzelf dus niet verdacht te maken moet de mol af en toe eens geld winnen denk ik. Gilles heeft ook af en toe geld gewonnen voor de groep.hannanaske schreef:Hmmmm die snap ik eerlijk gezegd niet. Moet ook eerlijk toegeven dat ik het vorig jaar niet heb kunnen volgen ..
Het kan een tactiek zijn om proeven te laten slagen die minder geld opbrengen en de duurdere opdrachten te saboteren.
Die Davey blijft wel een beetje op de achtergrond. Toen ze die info moesten zoeken in dat gevangenis zei ie de "Tower of London" (ofzoiets) Toen zei die andere "Of Onden"
Het lijkt alsof hij soms verstrooid is, ofwel is dat zijn manier om tijd te winnen.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Behalve raden wie de mol zou kunnen zijn, kunnen we nu ook iemand verdenken die de mol helemaal niet is en eigenlijk het minst juiste antwoorden wist maar door die enorme plottwist nog steeds in het spel zit.
Ik vond dat die Hans het goed aan boord kon leggen door te zeggen dat hij niet zou kunnen leven met het schuldgevoel dat iemand anders in zijn plaats zou gaan en dat hij het zou bekennen en blablablabla....
Mss wil hij hiermee nu de verdenking maken dat hij het minste wist (wat ook zou kunnen aangezien hij er later is bijgekomen) maar dat hij dit eigenlijk doet omdat hij de mol is? Of fantaseer is weer veel te veel?
Ook Davey sloot zijn ogen en keek wat vreemd toen em zei dat zijn schermpje groen kleurde....
Die Bertrand verdenk ik totaaaaaal nie. Hij lijkt het spel hard te spelen en doet rare dingen maar ik zou het toch maar vreemd vinden als hij de mol wel zou zijn. Ik zou het mss ook jammer vinden dat hij het is.
Ik vond dat die Hans het goed aan boord kon leggen door te zeggen dat hij niet zou kunnen leven met het schuldgevoel dat iemand anders in zijn plaats zou gaan en dat hij het zou bekennen en blablablabla....
Mss wil hij hiermee nu de verdenking maken dat hij het minste wist (wat ook zou kunnen aangezien hij er later is bijgekomen) maar dat hij dit eigenlijk doet omdat hij de mol is? Of fantaseer is weer veel te veel?
Ook Davey sloot zijn ogen en keek wat vreemd toen em zei dat zijn schermpje groen kleurde....
Die Bertrand verdenk ik totaaaaaal nie. Hij lijkt het spel hard te spelen en doet rare dingen maar ik zou het toch maar vreemd vinden als hij de mol wel zou zijn. Ik zou het mss ook jammer vinden dat hij het is.
0 x
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Ik blijf mijn punten inzetten op Sam, ( een mol is trouwens ook maar een lichtgewicht ..
)
Al zijn Bertrand en Robin ook wel verdachten voor mij. Robin bij het waterspel .. "Wacht nog tot 500" bij zo een supermakkelijk doolhofje ..
En Bertrand maakte weeral een cruciale fout..
Al zijn Bertrand en Robin ook wel verdachten voor mij. Robin bij het waterspel .. "Wacht nog tot 500" bij zo een supermakkelijk doolhofje ..
En Bertrand maakte weeral een cruciale fout..
0 x
- Duimelijntje
- Poster rang 2

- x 33
- x 11
- Contacteer:
-
lord F.
- Poster rang 5

Bertrand knoeide wel terug vandaag, maar t valt iets teveel op. Davey is subtieler.
Kweetnie of Annelies echt verdacht is. Kan me wel inbeelden dat je op een bepaald moment compleet blokkeert door stress.
Kweetnie of Annelies echt verdacht is. Kan me wel inbeelden dat je op een bepaald moment compleet blokkeert door stress.
0 x
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Bertrand dus al niet..
Iedereen begint verdacht te zijn..
Maar als de mol dat dingetje van de fietsketting meegepakt heeft, vallen er wel al enkele kandidaten af.. Zo kunnen de dames en hans de mol al niet zijn dan.
Iedereen begint verdacht te zijn..
Maar als de mol dat dingetje van de fietsketting meegepakt heeft, vallen er wel al enkele kandidaten af.. Zo kunnen de dames en hans de mol al niet zijn dan.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Niet noodzakelijk hé. Het zou ook kunnen zijn dat iemand zichzelf verdacht wil laken tov de rest. 
(en zo blijven we bezig)
Los van dat blijf ik voorlopig bij Davey.
(en zo blijven we bezig)
Los van dat blijf ik voorlopig bij Davey.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Ik blijf toch Davey in't vizier houden:
Op cruciale momenten lijkt hij weg (of verloren) te lopen. Vorige week was hij ook erg langzaam om dat voorwerp in dat museum te stelen + die avond in de kroeg was hij precies diegene die nog cocktails wou drinken. Wist hij dat "morgen" al stipt om middernacht zou beginnen en wou hij de anderen zat voeren?
Waarom hij vandaag ook zijn fiets weggaf is toch een beetje een raadsel. En waar was die fietsketting plotseling naartoe?
En zo'n schrik voor die struisvogels?
Annelies...mjah: Tijdens die zangproef is ze al de mist ingegaan, ze heeft ook weinig actief deelgenomen met die proef in dat museum.... en nu? Dat scrabble-spel was ook al geen hoogvlieger. Ze maakten het Gilles wel héél gemakkelijk door elke keer dichtbij een vakje te komen waar de woordwaarde wordt verdubbeld-of zelfs verdriedubbeld.
En misschien is ze wel een masochist en heeft ze zich met opzet laten vallen in de eerste aflevering. Dat was ook toevallig wanneer de vragen eindelijk wat beter begonnen te vlotten.
Ik moest toch wel lachen met die mooie prijs *kuch* die Hans had gewonnen. Een duikje mogen doen tussen de krokodillen. Wat een leuke verrassing zeg!
Op cruciale momenten lijkt hij weg (of verloren) te lopen. Vorige week was hij ook erg langzaam om dat voorwerp in dat museum te stelen + die avond in de kroeg was hij precies diegene die nog cocktails wou drinken. Wist hij dat "morgen" al stipt om middernacht zou beginnen en wou hij de anderen zat voeren?
Waarom hij vandaag ook zijn fiets weggaf is toch een beetje een raadsel. En waar was die fietsketting plotseling naartoe?
En zo'n schrik voor die struisvogels?
Annelies...mjah: Tijdens die zangproef is ze al de mist ingegaan, ze heeft ook weinig actief deelgenomen met die proef in dat museum.... en nu? Dat scrabble-spel was ook al geen hoogvlieger. Ze maakten het Gilles wel héél gemakkelijk door elke keer dichtbij een vakje te komen waar de woordwaarde wordt verdubbeld-of zelfs verdriedubbeld.
En misschien is ze wel een masochist en heeft ze zich met opzet laten vallen in de eerste aflevering. Dat was ook toevallig wanneer de vragen eindelijk wat beter begonnen te vlotten.
Ik moest toch wel lachen met die mooie prijs *kuch* die Hans had gewonnen. Een duikje mogen doen tussen de krokodillen. Wat een leuke verrassing zeg!
0 x
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Volgens mij zaten er ook hints in het scrabble bord. (toen gilles het woord 'hint' legde, heb ik alle woorden eens bekeken..) ik ga ze straks nog eens analyseren..
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1003
- x 585
Bertrand die ik als mol had gedurende 3 afleveringen valt dus af
Ik ga nu voor Davey en als reserve toch voor een vrouw : Annelies. Waarom gaven ze tijdens de scrabble geen aanwijzingen waar de letters zaten ? Robin kan ik nog altijd niet als mol beschouwen. Hij is te "aanwezig" en altijd maar foeteren en brullen op de anderen. Een zenuwpees, dat is het
Zo iemand waarbij ik persoonlijk in 1 hoekje zou kruipen omdat ik er bang van zou worden en dat is nu iets wat een Mol niet kan zijn. Een mol moet iedereens vertrouwen kunnen hebben. Gisteren heeft daar een kandidaat iets dergelijks gezegd maar ik weet niet meer wie juist 
Ik ga nu voor Davey en als reserve toch voor een vrouw : Annelies. Waarom gaven ze tijdens de scrabble geen aanwijzingen waar de letters zaten ? Robin kan ik nog altijd niet als mol beschouwen. Hij is te "aanwezig" en altijd maar foeteren en brullen op de anderen. Een zenuwpees, dat is het
0 x