Myriam Bronzwaar vertrekt ?!
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Re: Myriam Bronzwaar vertrekt ?!
En daarna verhuist ze definitief naar haar dochter in USA want terugkomen zit er volgens velen NIET in .
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Net als in de zaak van dokter Geert en de verdwijning van Emma leggen ze het er té dik op dat Waldek wel eens iets met het verdwijnen te maken heeft, maar duidelijk wordt wellicht na een hele tijd van onduidelijkheid dat het een andere ex van Julia is die meer van dit zaakje afweet...
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Luc heeft haar doodgereden met zijn racewagen?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- Nog geen rang
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Serge Narmont heeft haar verdronken in warme chocolade?
Ik zie Bob al panikeren...
Crackers schreef:Luc heeft haar doodgereden met zijn racewagen?

0 x
- annekeHU
- Poster rang 4
Wil je meer uitleg geven aub, ik begrijp niet wat je wil zeggen...Tiboko schreef:Net als in de zaak van dokter Geert en de verdwijning van Emma leggen ze het er té dik op dat Waldek wel eens iets met het verdwijnen te maken heeft, maar duidelijk wordt wellicht na een hele tijd van onduidelijkheid dat het een andere ex van Julia is die meer van dit zaakje afweet...
0 x
-
- Nog geen rang
- x 2
Ik (wil) niet geloven dat ze er op zo'n manier uitgaat.
Als ze eruit gaat, mag ze op z'n minst nog één keer in beeld komen en een mooie afscheidsscène met Pauline (en mss zelf Katrien) hebben dat ze zich laat opnemen.
Op het instagramaccount van thuistv hebben ze op 18 november een foto geplaatst met Julia, Nancy & Dieter met als onderschrift: alleen maar liefde hier op de set. Dus mss is het allemaal om ons op het verkeerde been te zetten?
Als ze eruit gaat, mag ze op z'n minst nog één keer in beeld komen en een mooie afscheidsscène met Pauline (en mss zelf Katrien) hebben dat ze zich laat opnemen.
Op het instagramaccount van thuistv hebben ze op 18 november een foto geplaatst met Julia, Nancy & Dieter met als onderschrift: alleen maar liefde hier op de set. Dus mss is het allemaal om ons op het verkeerde been te zetten?
0 x
- karolien85
- Poster rang 3
- x 1
Voor altijd terug? Of maar een blitsbezoekje? Misschien straks meer duidelijkheid bij 'Van gils en gasten' ik ben nu wel eens benieuwd.
0 x
- Nickos
- Poster rang 2
- x 1
- x 7
Aangezien we in het spoilergedeelte van het forum zitten kan ik het antwoord gewoon hier zetten: het was een tijdelijke pauze omdat Myriam Bronzwaar zich enkele maanden op een toneelstuk wilde concentreren. Ze is terug om te blijven.karolien85 schreef:Voor altijd terug? Of maar een blitsbezoekje? Misschien straks meer duidelijkheid bij 'Van gils en gasten' ik ben nu wel eens benieuwd.
0 x
- karolien85
- Poster rang 3
- x 1
Aahaaa! Ze heeft zo dus iedereen (of bijna iedereen) op het verkeerde been gezet! Top!

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
We zijn inderdaad op het verkeerde been gezet
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/cultu ... /1.2887315

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/cultu ... /1.2887315
0 x
- karolien85
- Poster rang 3
- x 1
-
- Poster rang 1
Voor efkes dan toch want volgens mij heeft ze strafbare feiten gepleegd: misdrijf insinueren , de politie aan het lijntje houden, mensen onschuldig laten opsluiten ? 'k Vraag me trouwens af hoe lang ze dat nog gaan rekken, wanneer mag Waldek mij zijn Rositska gaan wonen ?
0 x
-
- x 435
Ik hoop dat er geen vervolg komt op Waldek/Rosa. Ik heb genoeg van dat knipperlichtgedoe van die twee. Meer dan genoeg!Guapa schreef:Voor efkes dan toch want volgens mij heeft ze strafbare feiten gepleegd: misdrijf insinueren , de politie aan het lijntje houden, mensen onschuldig laten opsluiten ? 'k Vraag me trouwens af hoe lang ze dat nog gaan rekken, wanneer mag Waldek mij zijn Rositska gaan wonen ?
0 x