Jenny Verbeeck (Janine Bischops)

Gesloten
spike
Nog geen rang

Re: Jenny Verbeeck (Janine Bischops)

Bericht door spike »

Lazylady schreef:
nounake schreef:
Lazylady schreef:Waarom had ik dit meteen zien aankomen?
Ik ook maar ik dacht dat het vliegtuig zou crashen ...
Ik ook. ;)
Ik ook. Maar ik dacht aan een auto-ongeval op weg van Zaventem naar Ternat met de taxi van Mayra. ;)
.
0 x
Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others. ( Groucho Marx )
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Jenny dood. Ik vind dat wel jammer.
0 x
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Voor iemand die lang meedraaide hoefde Jenny er op die manier niet uit. Leo, die niet verder meer
geraakt dan Rosa bezoeken, ok hoor en toch benieuwd of hij een verhaallijn krijgt.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

slipstreamdrive schreef:Een personage dat er al sinds aflevering 1 van Thuis bij was had toch wel een waardiger afscheid verdiend vind ik. Haar laten overlijden, oké, maar dan hadden ze haar op zijn minst nog één keer in beeld mogen brengen vooraf.
Ze lieten toch haar foto zien. Maar misschien gaan ze dat in de loop van de volgende dagen wel doen. Herinneringen ophalen tussen Leo, Rosa en Marianne.

RIP Jenny. Ja, ze kon ook niet eeuwig en voor drie dagen in Marokko blijven.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

martha schreef:
slipstreamdrive schreef:Een personage dat er al sinds aflevering 1 van Thuis bij was had toch wel een waardiger afscheid verdiend vind ik. Haar laten overlijden, oké, maar dan hadden ze haar op zijn minst nog één keer in beeld mogen brengen vooraf.
Ze lieten toch haar foto zien. Maar misschien gaan ze dat in de loop van de volgende dagen wel doen. Herinneringen ophalen tussen Leo, Rosa en Marianne.

Het zou helemaal grof zijn als Jenny volgende week al niet meer ter sprake zou komen. :)

Beetje vreemde exit, dan is de min of meer definitieve exit van Jana toch beter aangepakt.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

lord F. schreef:
martha schreef:

Het zou helemaal grof zijn als Jenny volgende week al niet meer ter sprake zou komen. :)

Beetje vreemde exit, dan is de min of meer definitieve exit van Jana toch beter aangepakt.
Ze zullen haar toch wel een begrafenis geven zeker? Met de Marokkaanse en de Portugese familieleden er bij.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

spike schreef:
Lazylady schreef:
nounake schreef:
Lazylady schreef:Waarom had ik dit meteen zien aankomen?
Ik ook maar ik dacht dat het vliegtuig zou crashen ...
Ik ook. ;)
Ik ook. Maar ik dacht aan een auto-ongeval op weg van Zaventem naar Ternat met de taxi van Mayra. ;)
.
Wishful thinking :whistle:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Allez, ze gaan speciaal naar Marokko gaan voor de begrafenis van Jenny.
Ofwel een primeur voor een personage in Thuis dat ze zo ver gaan reizen om een begrafenis te filmen ofwel komt het gewoon niet in beeld. :)
Ben benieuwd wat van de twee het gaat worden.
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

lord F. schreef:Allez, ze gaan speciaal naar Marokko gaan voor de begrafenis van Jenny.
Ofwel een primeur voor een personage in Thuis dat ze zo ver gaan reizen om een begrafenis te filmen ofwel komt het gewoon niet in beeld. :)
Ben benieuwd wat van de twee het gaat worden.
Ik verwacht dat het niet in beeld komt, aangezien ze vrijdag vertrekken... volgens mij is het enige wat we eventueel gaan zien, het vertrek naar de luchthaven.

Maar het is misschien beter dat ze het niet filmen, dan dat ze een plaats hier in België gaan zoeken, dat op een Marokkaans kerkhof lijkt ( zoals toen Kaapverdië ergens in een tuin in de Kempen lag! ), want in dat geval moeten ook Mo en Bianca willen meespelen, en dat denk ik helemaal niet , dat dat gaat gebeuren.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Bwa, t is nu ook niet dat die acteurs niet meer op te sporen zijn voor één aflevering. Maar ben benieuwd wat het gaat worden. :)
Moderator bericht:
Dit is het topic van Jenny Verbeeck.
Niet van de acteurs die andere personages vertolken, ook niet van Janine Bischops.

(ontopic)

:text-thankyouyellow:
0 x
Gesloten