Ik denk niet hij er TIJD insteekt.Tiboko schreef: Ik snap niet dat zo'n clever persoon als Bob ook maar tijd in haar steekt.

Ik denk niet hij er TIJD insteekt.Tiboko schreef: Ik snap niet dat zo'n clever persoon als Bob ook maar tijd in haar steekt.
ikke schreef:Ik denk niet hij er TIJD insteekt.Tiboko schreef: Ik snap niet dat zo'n clever persoon als Bob ook maar tijd in haar steekt.
Dat was een van de belachelijkste dingen die ik ooit gezien had.jessie V. schreef:ik vond haar "wervingspraatje"toen ze tegenover Bob stond eigenlijk tamelijk triest. Om nog maar niet te spreken over zijn "prestatierapport"achteraf.
Over smaak en kleur moet je niet redetwisten. En realistisch? Ik denk dat er in de realiteit wel raarder dingen gebeuren op dat vlak.jeuken schreef:Dat was een van de belachelijkste dingen die ik ooit gezien had.jessie V. schreef:ik vond haar "wervingspraatje"toen ze tegenover Bob stond eigenlijk tamelijk triest. Om nog maar niet te spreken over zijn "prestatierapport"achteraf.
Dat "wervingspraatje" was belachelijk. Precies of ge trapt daar zomaar in? Dat zou pakken als je echt knap bent, maar face it, zo knap is tamara ook niet.
En dan een prestatierapport?
Thuis moet toch realistisch zijn (in zekere mate?) en dan komen ze met zo'n rare , idiote scene af. Alsof zoiets echt gebeurt?
In eerste instantie dacht ik dat ze dat deed om hem "van 't zelfde laken een broek te geven". Maar nu weet ik wel zeker dat ze dat niet deed om Yana een beter gevoel te geven. ' t Is en blijft een stom schepsel, die Tamara.Lazylady schreef:In Nonkel Bob zijn geval is zo'n rapport niet onrealistisch.Zij zal daarop willen inspelen zeker?
Ik ben het niet vaak met je eens maar nu wel. Lieve help wat een figuur. Als je tegen haar zou zeggen dat ijsberen iets te maken hebben met de koude oorlog dan zou het nog geloven ook.ikke schreef:In eerste instantie dacht ik dat ze dat deed om hem "van 't zelfde laken een broek te geven". Maar nu weet ik wel zeker dat ze dat niet deed om Yana een beter gevoel te geven. ' t Is en blijft een stom schepsel, die Tamara.Lazylady schreef:In Nonkel Bob zijn geval is zo'n rapport niet onrealistisch.Zij zal daarop willen inspelen zeker?
Dat is wat Olivia er in haar verhalen tegen Tamara van maakt hé.Lazylady schreef:Jana stoken...? Serieus?! Jana?!
Ik denk niet dat ik haar ooit zal vertrouwen, ook al komt ze nu af en toe verstandig over.satine schreef:Ik kan maar gedeeltelijk akkoord gaan.
Ik ben namelijk nog niet vergeten dat Tamara haar uiterste best gedaan heeft om Olivia te kraken, vorig academiejaar.
Ze had zelfs haar hulpjes, mensen die ze daarna helemaal heeft zwart gemaakt (zoals Arne en Jessica).
Ze heeft zich verontschuldigd en opeens werd dat door iedereen aanvaard.
Want ocharme, ze had toch ook geen mama meer.
Haar vader schilderde ze af als toch wel een hele strenge, een beetje een boeman, terwijl die man IRL heus wel meevalt.
En dan begint ze Jana aan de kant te schuiven.
Hoe vaak heeft Tamara haar afgesnauwd?
Om dat nu opeens de quasi perfecte vriendin te zijn voor Olivia?
Ook dat psychologisch inzicht zie ik niet meteen - ik vrees dat Tamara niet veel doet waar ze niet zelf beter van wordt.
Ik hoop dat ik ongelijk heb. Echt!
Ze is geëvolueerd, dat wel - maar haar vertrouwen doe ik (nog) niet.
Hopelijk komt dat nog