Dit personage krijgt van mij een pluim
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Linne
- Poster rang 2

Re: Dit personage krijgt van mij een pluim
Peter krijgt alsnog de terug weggelegde pluim voor de eerlijkheid tegen Femke over
zijn gevoelens tegenover Eddy. Hij deelde die zijn gevoelens mee,nam het dan op voor Femke.
Peter voelt de pijn waarmee Femke het uitschreeuwt dat ze Eddy nooit meer wil zien.
Hij heeft dit in haar plaats gezegd. Hij wil Eddy door dit bezoek geen valse hoop geven.
Achteraf bezien niet zo tegenstrijdig als het er uit zag en dus toch de pluim.
zijn gevoelens tegenover Eddy. Hij deelde die zijn gevoelens mee,nam het dan op voor Femke.
Peter voelt de pijn waarmee Femke het uitschreeuwt dat ze Eddy nooit meer wil zien.
Hij heeft dit in haar plaats gezegd. Hij wil Eddy door dit bezoek geen valse hoop geven.
Achteraf bezien niet zo tegenstrijdig als het er uit zag en dus toch de pluim.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 962
- x 1539
Sam, Simonne en Nancy omdat zij er WEL zijn voor hun kinderen. En ja Nancy is niet de hipste, best geklede of best gemanierde (soms zelfs een beetje marginaal) maar liever zo iemand met een goed hart dan iemand uit de upper class zonder enig benul dat er ook nog andere mensen bestaan.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Daar zijn we het dan helemaal over eens!heidiw schreef: maar liever zo iemand met een goed hart dan iemand uit de upper class zonder enig benul dat er ook nog andere mensen bestaan.
Maar ik wil nog wel mijn pluim herhalen voor Peter,eerst en vooral omdat hij toelating gevraagd heeft aan Femke,die het gegeven heeft (en dat siert haar) en daarna toen hij zei dat het voor hem OK was dat Nancy en Britney (uiteraard) hem nog altijd konden bezoeken zonder probleem.
0 x
Potentia Principatum
- Crackers
- Poster rang 5

Een pluim voor Sandrine. Hoe haar ouders zich beiden gedragen, zou ik ook in mijn kamer blijven.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 962
- x 1539
Frank, om eindelijk eens te durven zeggen wat velen onder ons denken: dat Ellen uitblinkt door afwezigheid en er zelfs op moeilijke momenten nooit is voor Jana.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Frank verdient de laatste tijd zeker een boa met veel pluimen !
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Een pluim voor Ruben omdat hij direct door had dat Arne wel eens domme dingen kon doen en prompt de politie belde.. Hopelijk niet te laat.
0 x
Potentia Principatum
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Van mij ook een dikke pluim voor Ruben, omdat hij de politie belde ivm mogelijke domme daden van Arne en om de strenge maar juiste manier waarop hij Jana aanpakte : overschot van gelijk !
0 x
-
Linne
- Poster rang 2

Twee pluimen voor Ruben om de manier waarop hij het probleem aanpakt zowel bij Jana als bij Arne.
Het was achteloos maar geen misdaad om de kast in de praktijk niet af te sluiten.
De enige 'misdaad' die hij deed was Jana vertrouwen en aan Arne op de goede weg helpen.
Het was achteloos maar geen misdaad om de kast in de praktijk niet af te sluiten.
De enige 'misdaad' die hij deed was Jana vertrouwen en aan Arne op de goede weg helpen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Wel ik had het nooit gedacht,maar ditmaal een pluim voor Tamara voor de manier waarop ze Olivia opvangt.
0 x
Potentia Principatum
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
-
Nicolaske
- Poster rang 1

- x 1
- x 56
Honderden pluimen voor Olivia.
Sommigen zullen het misschien zien als pure naïviteit, maar bereid zijn iemand te vergeven die je zoveel kwaad heeft aangedaan, zonder vooroordelen willen luisteren naar wat die persoon te vertellen heeft over zijn of haar daden, dat kunnen maar weinigen.
Sommigen zullen het misschien zien als pure naïviteit, maar bereid zijn iemand te vergeven die je zoveel kwaad heeft aangedaan, zonder vooroordelen willen luisteren naar wat die persoon te vertellen heeft over zijn of haar daden, dat kunnen maar weinigen.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Een pluim voor Marianne die zo perfect reageerde op de bijna hysterische scène van Rosa en een pluim voor Leo die daarin meeging .
0 x
-
Linne
- Poster rang 2

nounake schreef:Een pluim voor Marianne die zo perfect reageerde op de bijna hysterische scène van Rosa en een pluim voor Leo die daarin meeging .
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Een pluim voor Frank die toch zo lief is de laatste tijd !
0 x