Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
lord F.
- Poster rang 5

Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Toch vooral ook omdat Peter de rechtzaak volledig meegemaakt heeft en Femke niet (en dus Eddy zijn "pleidooi" niet zelf gehoord heeft).
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5

Nu weet ik wel dat heel heel vroeger het d gewoonte was dat als mannen in rouw waren ze hun baard lieten staan voor enkele maanden.Maar nu is het haast een jaar,ik vind dus wel dat hij zich mag scheren. We hebben natuurlijk de opinie van Femke hierover nog niet gehoord.
Wel mooi van Peter dat hij dit gedaan heeft en ook dat hij het vooraf met Femke besproken heeft en daarna ook met Nancy.
Zo weet iedereen alles wat eigenlijk een rariteit is in Thuis.
Wel mooi van Peter dat hij dit gedaan heeft en ook dat hij het vooraf met Femke besproken heeft en daarna ook met Nancy.
Zo weet iedereen alles wat eigenlijk een rariteit is in Thuis.
0 x
Potentia Principatum
-
tvx1
- x 435
En vooral om dat Femke door Eddy's toedoen al tweemaal in het ziekenhuis beland is en Peter niet.lord F. schreef:Toch vooral ook omdat Peter de rechtzaak volledig meegemaakt heeft en Femke niet (en dus Eddy zijn "pleidooi" niet zelf gehoord heeft).
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Knap wat Peter doet. Wat ik niet snap is dat Peter niet beseft dat hij Eddy heeft aangespoord. Als hij niet Eddy niet zo had opgefokt was er niets gebeurd.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
lord F.
- Poster rang 5

Peter zag er nog wel de grap van in dat de zoon van Karin rebeleert tegen zijn moeder door bij haar grootste vijand te gaan werken. 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Hij snapt volledig waarom Kobe niks gezgd heeft op de sollicitatie. Gelukkig maar.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Ofwel beseft Peter onwillekeurig dat doordat de zoon van Karin nu voor hem werkt, hij zo vroeg of laat iets tegen zijn moeder kan te weten komen. Lang geleden dat ik Peter nog zo heb zien glunderen.lord F. schreef:Peter zag er nog wel de grap van in dat de zoon van Karin rebeleert tegen zijn moeder door bij haar grootste vijand te gaan werken.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 976
- x 579
Ik vraag me toch af wat de tweede drastische oplossing was die hij voorstelde aan Waldek ? 
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Peter beweerde een tijdje geleden toch gestopt te zijn met juridisch advies geven? Hij weigerde Ann, nochtans dochter van zijn grootste cliënt. En voor Waldek maakt hij dan een uitzondering? 
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Misschien gaf hij gewoon juridisch advies tussen pot en pint zonder meer. Ann had hij echt voor de rechtbank moeten verdedigen. Maar als hij echt Waldeks advocaat zou worden of die van de Kabouters dan, heb je wel een punt. Goed opgemerkt.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Duimelijntje
- Poster rang 2

- x 33
- x 11
- Contacteer:
Ik dacht dat hij Ann geweigerd had omdat Mayra voor de taxi's werkt en hij de dingen niet te ingewikkeld wou maken?Captain Cuckoo schreef:Peter beweerde een tijdje geleden toch gestopt te zijn met juridisch advies geven? Hij weigerde Ann, nochtans dochter van zijn grootste cliënt. En voor Waldek maakt hij dan een uitzondering?
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 976
- x 579
martha schreef:Ik vraag me toch af wat de tweede drastische oplossing was die hij voorstelde aan Waldek ?
En we weten het nu nog altijd niet
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Nu weten we het wel en zorgt Peter dus onrechtstreeks voor het ontslag van Frank. Frank is nota bene de man, vader en aanstaande schoonvader van Simonne, Kaat en Kobe, alledrie personeel van Peter? Bizarre zet van Peter 
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 932
- x 1492
Tja, over de gevolgen van zijn woorden en daden nadenken is niet zijn sterkste kant zoals hij al meermaals heeft bewezen.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ik denk dat dat juist het ontslag van Frank is maar waarom ????? Wat gaat dat nu helpen ,martha schreef:martha schreef:Ik vraag me toch af wat de tweede drastische oplossing was die hij voorstelde aan Waldek ?
En we weten het nu nog altijd niet
0 x