Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
tvx1
x 435

Re: Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)

Bericht door tvx1 »

Ook niet akkoord. Want wat heeft Tom eigenlijk gedaan. Hij is gewoon naar de rechtbank gegaan en heeft uiteindelijk gezegd tegen Eddy dat Femke oké was. Het is niet Tom's verdienste dat Eddy uiteindelijk ingegrepen heeft en Karin het deksel op de neus heeft gekregen. Dus al zeker niet die van Judith (en nog minder van Marianne). En tot wat heeft ze hem dan eigenlijk over de streep getrokken. En ik betwijfel of Peter en Femke echt blij gaan zijn met de afloop van het proces. En over dat laatste ben ik al zeker niet akkoord. Een koppel moet vooraal naar elkaar luisteren. :character-oldtimer:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

jessie V. schreef:Tom heeft gewoon vanaf het begin met die zaak in zijn maag gezeten. Zijn mening omtrent dit alles is echt niet veranderd door Judith haar geblaf. Hij was het gewoon niet eens met Karin haar gedoe, vanaf het begin. Zat in een moeilijk parket en wist niet hoe hij de zaken aan moest pakken. Dat bezoek aan de rechtbank heeft zijn ogen geopend. Hij zag Peter en hij zag Eddy en hoe de situatie daar was. Toen heeft hij besloten in te grijpen. Zelfs daar had hij het toch moeilijk mee.
Tom is iemand die graag iedereen te vriend houdt en dat gaat nu eenmaal niet altijd.
Met het volste recht had hij zich er totaal niet mee hoeven bemoeien, maar dan had hij dat pleidooi van Karin niet moeten lezen, toen werd hij er bij betrokken.
Volledig mee akkoord, met dat verschil dat ik niet het gevoel heb dat Tom hier ingegrepen heeft. Tenzij je de mededeling dat Femke en baby Ok zijn, bedoelt?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

jessie V. schreef:Niet akkoord.En al helemaal niet dat een man naar zijn vrouw moet luisteren :whistle: Zeker niet in dit geval. :nope:
Ik heb gezegd dat je naar je vrouw moet luisteren,ik heb niet gezegd dat je moet doen wat zij wil. :angel:
Feit blijft voor mij dat Judith hier een belangrijke rol heeft gespeeld in de houding van Tom tegenover Karin.
0 x
Potentia Principatum
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Caligula schreef:
jessie V. schreef:Niet akkoord.En al helemaal niet dat een man naar zijn vrouw moet luisteren :whistle: Zeker niet in dit geval. :nope:
Ik heb gezegd dat je naar je vrouw moet luisteren,ik heb niet gezegd dat je moet doen wat zij wil. :angel:
Feit blijft voor mij dat Judith hier een belangrijke rol heeft gespeeld in de houding van Tom tegenover Karin.
Dat geloof je toch zelf niet?
Tom heeft voor een keertje zijn verstand laten spreken en dat heet niet Judith. :naughty:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

ikke schreef:Dat geloof je toch zelf niet?
Tom heeft voor een keertje zijn verstand laten spreken en dat heet niet Judith. :naughty:
Dat geloof ik wel. En het verstand heet mss niet Judith maar is heel wat anders EN veel belangrijker.
0 x
Potentia Principatum
Elli
Nog geen rang

Bericht door Elli »

Judith is ook niet snel tevreden... zij hangt niet aan een koordje maar Tom moet blijkbaar wel maar springen wanneer het haar uitkomt.
0 x
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

Ik ben benieuwd of ze een klacht gaat indienen tegen Toon of niet.

K zou eerlijk gezegd niet weten wat ik zelf zou doen in het geval een vriend (want dat is Toon toch van Juditch) zou doen.
Want het is aanranding maar het was geen verkrachting. Dat zou mij doen twijfelen om aangifte te doen in het geval dat het ging om een vriend, zoals nu dus bij Judith gebeurde,
Wat NIET wil zeggen dat het daarom minder erg is, absoluut niet, het is eerder omdat het gaat om aanranding en geen verkrachting.
Als het dat laatste was geweest dan vind ik dat Judith het moest aangeven maar nu weet ik het niet goed.
Anderzijds.
Zou ik het gezien het feit dat Toon een kerel is die op het vlak van vrouwen denkt met alles weg te komen, ik misschien toch eerder zeggen Judith doe aangifte.

Wat vinden de anderen hier van ? moet ze het aangeven of niet?
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Natuurlijk!! Als Judith hem niet had gestopt had hij haar verkracht!
0 x
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

Lazylady schreef:Natuurlijk!! Als Judith hem niet had gestopt had hij haar verkracht!
JA dat is ook we zeer waar :thumbup:
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1062

Bericht door Tiboko »

Dit is weer zo'n delicate kwestie. Wij als bevoorrechte getuigen (kijkers) wéten wat er gebeurd is, maar er waren natuurlijk in het echt geen getuigen, dus is het weer woord tegen woord. Net zoals bij Jessica en Mayra. Wie gelooft Jessica ? Enkel Kaat en het duo Marianne-Nancy, omdat zij wéten tot wat Mayra in staat is/was.

Daarnaast heeft ze ook weer de perceptie tegen. Afspreken met Toon om te gaan lopen is één ding, maar waarom moet ze hem telkens in zijn woonkamer gaan ophalen, terwijl hij zich daar meestal ook nog eens voor haar ogen omkleedde.

Kon ze na zo'n ervaring (dat altijd weer omkleden) niet gewoon in de hall van het gebouw afspreken, of gewoon voor de deur wachten. In deze tijden bestaan er toch gsm's, dus een sms'je in sta buiten te wachten volstaat...

Wat niet wegneemt dat het vreselijk is wat hij gedaan heeft, hij verdient dus een klacht.
0 x
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Aangeven spreekt vanzelf en buiten aan de voordeur "n berichtje sturen
om aanranding te voorkomen ? :naughty:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Flower-Power schreef:Ik ben benieuwd of ze een klacht gaat indienen tegen Toon of niet.

K zou eerlijk gezegd niet weten wat ik zelf zou doen in het geval een vriend (want dat is Toon toch van Juditch) zou doen.
Want het is aanranding maar het was geen verkrachting. Dat zou mij doen twijfelen om aangifte te doen in het geval dat het ging om een vriend, zoals nu dus bij Judith gebeurde,
Wat NIET wil zeggen dat het daarom minder erg is, absoluut niet, het is eerder omdat het gaat om aanranding en geen verkrachting.
Als het dat laatste was geweest dan vind ik dat Judith het moest aangeven maar nu weet ik het niet goed.
Anderzijds.
Zou ik het gezien het feit dat Toon een kerel is die op het vlak van vrouwen denkt met alles weg te komen, ik misschien toch eerder zeggen Judith doe aangifte.

Wat vinden de anderen hier van ? moet ze het aangeven of niet?
Naar 't schijnt gebeuren nogal wat aanrandingen en verkrachtingen door bekenden(familie of vrienden) van het slachtoffer.
Ik snap niet waarom jij zou twijfelen mocht je aanrander/verkrachter een vriend of familie van je zijn.
Zeker moet Judith het aangeven.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1038
x 589

Bericht door martha »

Ik had verwacht dat Judith regelrecht het kantoor van haar Tom ging binnenstormen (kan natuurlijk nog altijd :shh: )
0 x
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 33
x 11
Contacteer:

Bericht door Duimelijntje »

martha schreef:Ik had verwacht dat Judith regelrecht het kantoor van haar Tom ging binnenstormen (kan natuurlijk nog altijd :shh: )
Daar zat ik gisteren ook op te wachten.
Dat Judith daar ging binnenvallen halverwege de actie en zo de pret ging komen bederven..
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Duimelijntje schreef:
martha schreef:Ik had verwacht dat Judith regelrecht het kantoor van haar Tom ging binnenstormen (kan natuurlijk nog altijd :shh: )
Daar zat ik gisteren ook op te wachten.
Dat Judith daar ging binnenvallen halverwege de actie en zo de pret ging komen bederven..
Dat zou goed zijn !!! En dan een emmer koud water over dat koppel kappen :boo:
0 x
Plaats reactie