Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Caligula
- Poster rang 5

-
Lazylady
- x 435
Re: Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
"Stopt dan maar ne selder in uw oren!
"
Hij kan het toch nog altijd...
Hij kan het toch nog altijd...
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Hij zei dat hij zonder werk zat maar was hij geen klusjesman bij de kabouters?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Flower-Power
- Poster rang 2

Hij nam de vraag letterlijk en figuurlijkCrackers schreef:Hij zei dat hij zonder werk zat maar was hij geen klusjesman bij de kabouters?
Terwijl hij in de bak zit heeft hij daadwerkelijk geen job hé
Heb ergens het gevoel dat hij gaat vrij komen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Voor het verhaal wel natuurlijk, alhoewel het me haast onmogelijk lijkt wat Karin dan ook uit haar hoed mag toveren.Flower-Power schreef:Hij nam de vraag letterlijk en figuurlijkCrackers schreef:Hij zei dat hij zonder werk zat maar was hij geen klusjesman bij de kabouters?
Terwijl hij in de bak zit heeft hij daadwerkelijk geen job hé
Heb ergens het gevoel dat hij gaat vrij komen.
Ik meen dat Eddy de laatste tijd klusjesman was in de Withoeve,niet bij de kabouters.
0 x
Potentia Principatum
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Als hij het maar op kan brengen om niet driftig op te springen als hij denkt dat er iemand "zit te liegen". Tot nu toe heeft hij het goed gedaan.
0 x
-
deborah1
- Nog geen rang
- x 7
Hij was klusjesman in de withoeve in opdracht van de kabouters.
0 x
-
Nicolaske
- Poster rang 1

- x 1
- x 56
Ja, Karin toont inderdaad dat ze weet hoe ze mensen als Eddy moet aanpakken. Want om Eddy zo stil te krijgen, tja, gemakkelijk is het niet.jessie V. schreef:Als hij het maar op kan brengen om niet driftig op te springen als hij denkt dat er iemand "zit te liegen". Tot nu toe heeft hij het goed gedaan.
Ik heb ook het gevoel dat hij vrij zal komen, al weet ik niet op welke geloofwaardige manier dat kan gebeuren, of hoe het dan verder moet met Eddy in het Thuisdorp.
0 x
-
Beffie
- Nog geen rang
Eddy zal Karin buiten gooien enzelf zijn verdediging opnemen. Ik vermoed dat hij niet akkoord zal gaan wanneer ze "schuldig" zal willen pleiten. En hij zal vrijgesproken worden wegens "gerede twijfel"!
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Gerede twijfel? Hij heeft wel bekend hé.
0 x
Potentia Principatum
-
Soapseut
- x 435
Persoonlijk hoop ik dat Eddy een vrij lange celstraf krijgt, omdat ik geen zin heb in verzoeningspogingen die enkele seizoenen in beslag zullen nemen. Geen nieuwe Peggy-toestanden, als het kan. Het kan toch nooit goed komen.
Het verschil met de andere personages hun apenstreken is dat er hier een kind is gestorven. Eddy maakt geen schijn van kans meer. Op een bepaald moment stopt het wel hoor.
Het verschil met de andere personages hun apenstreken is dat er hier een kind is gestorven. Eddy maakt geen schijn van kans meer. Op een bepaald moment stopt het wel hoor.
0 x
-
tvx1
- x 435
Inderdaad. Wat nog erger is, is dat het al het tweede kind was dat gestorven is door Eddy zijn capriolen.Soapseut schreef:Persoonlijk hoop ik dat Eddy een vrij lange celstraf krijgt, omdat ik geen zin heb in verzoeningspogingen die enkele seizoenen in beslag zullen nemen. Geen nieuwe Peggy-toestanden, als het kan. Het kan toch nooit goed komen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Het tweede kind? Leg eens uit.tvx1 schreef: Inderdaad. Wat nog erger is, is dat het al het tweede kind was dat gestorven is door Eddy zijn capriolen.
0 x
Potentia Principatum
-
Soapseut
- x 435
Eddy was ook betrokken bij de boileraffaire, die geleid heeft tot de dood van Jack (van Jana en Bram).Caligula schreef:Het tweede kind? Leg eens uit.tvx1 schreef: Inderdaad. Wat nog erger is, is dat het al het tweede kind was dat gestorven is door Eddy zijn capriolen.
Ik vind het jammer dat Eddy op die manier moet gaan, maar blijven is mijns inziens geen optie. Die vent is crapuul.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Hij is schuldig maar hij niet alleen, Peter evenzeer.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!