Hart onder de riem

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2571

Re: Hart onder de riem

Bericht door satine »

satine schreef:Jana - speciale dagen zoals 1 november zijn altijd extra moeilijk.
En er was niemand die haar vroeg hoe het met haar ging.
Ze heeft een kind verloren en nu onlangs Yvetje, die voor haar als een oma was.

Haar ouders beiden in het buitenland... Ik had echt met haar te doen.
En bij de fameuze 'Angels' telt ze ook al niet meer mee blijkbaar.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Arne omdat hij zo met zichzelf worstelt. Hopelijk hebben ze aan hem gedacht bij de rode neuzendag
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Dieter, omdat hij is neergeslagen door zijn friend with bennefits! Och arme! Denk je dat je alles hebt gehad... lig je voor Pampus in de gang omdat iemand geesten wil bezweren met een deegroller. :bye:
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 932
x 1492

Bericht door heidiw »

Nancy
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Nancy krijgt van mij ook een hart onder de riem. Zo goed als geen andere keus hebben dan inwonen bij je schoonzoon die je nog nét niet als rotte vis behandelt als hij het ergens niet mee eens is, gun ik echt niemand. Zeker Nancy niet...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Christel schreef:Nancy krijgt van mij ook een hart onder de riem. Zo goed als geen andere keus hebben dan inwonen bij je schoonzoon die je nog nét niet als rotte vis behandelt als hij het ergens niet mee eens is, gun ik echt niemand. Zeker Nancy niet...
Femke krijgt ook mijn sympathie en steun want 't ziet ernaar uit dat ze in de (nabije?) toekomst misschien wel eens alleenstaande hardwerkende moeder zou kunnen worden.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Da's waar... Femke heeft het ook niet makkelijk met die "fijne vent" van haar :nope:
Ik hoop voor haar maar dat Peter een beetje bij wil draaien, al begrijp ik met geen mogelijkheid wat ze ooit in hem gezien heeft. De stunts die hij in het verleden uitgehaald heeft (o.a. met Luc bijvoorbeeld), hadden haar al moeten waarschuwen tot wat hij in staat is...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Christel schreef:Da's waar... Femke heeft het ook niet makkelijk met die "fijne vent" van haar :nope:
Ik hoop voor haar maar dat Peter een beetje bij wil draaien, al begrijp ik met geen mogelijkheid wat ze ooit in hem gezien heeft. De stunts die hij in het verleden uitgehaald heeft (o.a. met Luc bijvoorbeeld), hadden haar al moeten waarschuwen tot wat hij in staat is...
En dan vergeet je nog zijn rectie nadat zij zwanger werd van haar halfbroer en ternauwernood aan de dood ontsnapt was.
Niet te geloven dat ze NOG eens met hem te scheep ging. Fin; "ieder zin meuge" "Z'es 't ern nen vettten mee"
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

ikke schreef:
Christel schreef:Da's waar... Femke heeft het ook niet makkelijk met die "fijne vent" van haar :nope:
En dan vergeet je nog zijn rectie nadat zij zwanger werd van haar halfbroer en ternauwernood aan de dood ontsnapt was.
Niet te geloven dat ze NOG eens met hem te scheep ging. Fin; "ieder zin meuge" "Z'es 't ern nen vettten mee"
Femke is nooit zwanger geweest van haar halfbroer.
0 x
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Femke is toen ze zwanger was nog op consultatie bij Ann geweest omdat ze wou uitmaken of de baby van Peter
was of van haar halfbroer. Toen die halfbroer vernam dat het niet van hem was maakte hij gebakjes of zoiets
met spul in dat voor abortus zorgt. Het kind was van Peter en die razend op die halfbroer en hij kreeg 'n messteek.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

tvx1 schreef:
ikke schreef:
Femke is nooit zwanger geweest van haar halfbroer.
Juist, maar dat wist ze in eerste instantie zelf ook niet.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 976
x 581

Bericht door martha »

Een grote knuffel voor Jana. Verguisd door een groot deel van het forum (sommige te fel) maar ik heb er medelijden mee. Jana die er als een tragische figuur in Thuis is gekomen, een tienerzwangerschap, haar kind moeten afgeven... :( Ja, ik voel met haar mee. Ze heeft een fout gemaakt maar moet zij zo daarvoor afgemaakt worden ???? Wie zonder zonde is, werpe de eerste steen.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 932
x 1492

Bericht door heidiw »

:clap: :clap: :clap: voor Martha. Ik sluit me hier volledig bij aan
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Ik ook
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

martha schreef:Een grote knuffel voor Jana. Verguisd door een groot deel van het forum (sommige te fel) maar ik heb er medelijden mee. Jana die er als een tragische figuur in Thuis is gekomen, een tienerzwangerschap, haar kind moeten afgeven... :( Ja, ik voel met haar mee. Ze heeft een fout gemaakt maar moet zij zo daarvoor afgemaakt worden ???? Wie zonder zonde is, werpe de eerste steen.
Ze wordt ook helemaal niet afgemaakt. Maar ze mag wel degelijk de gevolgen van haar fouten dragen.
0 x
Plaats reactie