Paulien Snackaert (Tina Maerevoet)

Gesloten
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Paulien Snackaert (Tina Maerevoet)

Bericht door Christel »

Weg halen niet, maar hij kan misschien wel helpen het een beetje dragelijker te maken of in toom te houden...

Ik begrijp dat Paulien doodongerust is, maar door als een ongeleid projectiel rond te rennen, mensen te verdenken en zichzelf vol te laten lopen met alcohol, gaat ze de situatie op geen enkele manier veranderen. Het lost helemaal niks op.
Als Paulien dat alvast eens in zou zien, dan zou dat al een heleboel schelen. Niet alleen voor de mensen rondom haar, maar ook voor haarzelf, want ze lijkt wel gek te worden van de paniek die er in haar woedt...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
ThuisInDuitsland
Nog geen rang

Bericht door ThuisInDuitsland »

Ik word er doodsmisselijk van :boo: Kan niet wachten tot de dag dat Paulien zal moeten begrijpen wat voor een "achterbakse vrouw" haar eigen moeder wel is - en dan maar sorry te moeten gaan zeggen tegen kweet nie hoeveel mensen :roll:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik vind zeker dat de gemoedstoestand van Paulien fel overdreven wordt. Ongerustheid,angst,verdenkingen mag allemaal maar dit gaat er over. Ze wordt verdorie erger dan haar moeder.
0 x
Potentia Principatum
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Is het zo moeilijk om zich in Pauline te verplaatsen ? Hier een tip : je moeder is verdwenen.
Niemand weet iets, je krijgt geen taal of teken van haar en dan komt een moordonderzoek !
Haar radeloze woedeuitbarstingen tegen Simonne zijn menselijk en het stoort echt dat sommigen dan
nog denken och arme Simonneke. Niet prettig maar onrechtstreeks eigen schuld zeker ?

Het komt op mij over als ongepast om Pauline geen blijf meer wetend met de onzekerheid te etiketteren:
zo moeder zo dochter. Julia geraakte het Noorden kwijt uit rancune en hoe goed ik haar ook kan begrijpen
zonder akkoord te gaan met haar handelswijze maar dit is niet te vergelijken met Pauline. :nope:
Voila, men hoeft het niet eens te zijn maar zo voel ik het lijden van Pauline aan.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Linne schreef:Is het zo moeilijk om zich in Pauline te verplaatsen ? Hier een tip : je moeder is verdwenen.
Niemand weet iets, je krijgt geen taal of teken van haar en dan komt een moordonderzoek !.
Bij deze: ik ben het niet eens met jouw zienswijze!
Ik heb er wel begrip voor dat Pauline radeloos is, maar dat geeft haar nog niet het recht om iedereen waarvan zij denkt schuldig te zijn aan de verdwijning van haar moeder, zomaar aan te vallen. 't Zij met woorden 't zij daadwerkelijk.
Ze hebben haar al letterliijk moeten tegenhouden om grote dwaasheden te begaan.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Daarom zeg ik: Ruben. praten praten praten met een deskundige. Die haar klaagliederen niet smoort in goedbedoelde troost, maar haar serieus probeert haar te helpen.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Linne schreef:Haar radeloze woedeuitbarstingen tegen Simonne zijn menselijk en het stoort echt dat sommigen dan
nog denken och arme Simonneke. Niet prettig maar onrechtstreeks eigen schuld zeker ?
Iemand willen dwingen een moord te 'bekennen' door haar fysiek aan te vallen en haar daarna nog eens een achterbakse hoer noemen in je eigen zaak is menselijk?
En dat allemaal omdat de persoon in kwestie 'iets' gehad heeft met de vriend van je moeder? :nope:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Tja,zoals al gezegd,Paulien is compleet de pedalen kwijt (geleend van haar moeder waarschijnlijk) en heeft idd dringend hulp nodig. Ik begrijp haar toch niet goed moet ik zeggen.
0 x
Potentia Principatum
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Als je zo radeloos en gek wordt van ongerustheid ga je wel eens in overdrive. Maar ze zou idd beter eens met een professional gaan praten. Raar dat vanwege de politie de mogelijkheid tot slachtofferhulp niet geboden werd (of ik moet het gemist hebben) als ze het zelfs aanbieden als je getuige was van een ongeval.
0 x
2fast
Nog geen rang

Bericht door 2fast »

ik kan Paulien wel begrijpen maar verwacht niet dadelijk beterschap, ik zie haar er eerder helemaal onderdoor gaan, misschien wel tot in het ziekenhuis of zo. En wie weet duikt Julia dan op aan haar ziekenbed....???
0 x
ThuisInDuitsland
Nog geen rang

Bericht door ThuisInDuitsland »

Paulien is wel degene die iemand "vermoord" heeft... hebben ze haar allemaal aangevallen toen?! Nee, ze hebben naar haar geluisterd en niet beweerd dat ze Jens met opzet omver heeft gereden of dat ze gewoon beter uit haar doppen had moeten kijken.

Waarom heeft zij niet gewoon met Simonne gepraat en aan haar gevraagd hoe het zit met Waldek en haar en of zij iets weet over het verblijf van Julia?

Ik vind het trouwens heel ver gezocht om te denken dat Simonne en Waldek na een paar kusjes Julia gewoon vermoorden om met elkaar verder te kunnen gaan. Waldek en Julia waren niet getrouwd en nog geen "jaren" samen of zo.

Waarom doen de mensen altijd zo moeilijk om gewoon te zeggen als zij niet meer van iemand houden of meer van iemand anders houden? Wat denken ze te verliezen? Iets wat ze toch niet meer graag zien zeker... Dat stom smoesje van "ik will hem/haar niet kwetsen" komt toch te laat wanneer je in je gedachte al bij iemand weg bent gegaan.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

ThuisInDuitsland schreef:Ik vind het trouwens heel ver gezocht om te denken dat Simonne en Waldek na een paar kusjes Julia gewoon vermoorden om met elkaar verder te kunnen gaan.
Ha,ha! Remenber: The postman always rings twice! :lol: :lol: :mrgreen:
0 x
Potentia Principatum
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Paulientje, weet je nu nog niet dat alcohol de pijn verdooft maar niet blust.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

martha schreef:Paulientje, weet je nu nog niet dat alcohol de pijn verdooft maar niet blust.
De pijn zal er vlug terug zijn, morgen in haar hoofd.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Paulientje heeft echt wel dringend hulp nodig hoor,of ze dat nu wil of niet. Stel maar eens dat ze Simonne daar ergens ziet rondhuppelen of dat die de verjaardag van Hanna mee komt vieren. De gevolgen zijn niet te overzien.
0 x
Potentia Principatum
Gesloten