Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
tvx1
- x 435
Re: Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
Eddy heeft dus duidelijk nog niets geleerd uit die hele gebeurtenis. Hij ziet nog steeds Peggy als schuldige, terwijl het nog steeds zijn eigen schuld (en een beetje van Peter) is dat hij daar zit. Reden te meer om hem niet vrij te laten loslopen. Hij heeft kansen genoeg gehad.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Dat is juist natuurlijk tvx1,maar beseft Eddy wel dat hij hier de speelbal is geworden van een megalomane advocate?
0 x
Potentia Principatum
-
lord F.
- Poster rang 5

Vraag me nu wel af of het Karin haar bedoeling is om Eddy vrij te krijgen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5

Helemaal niet. Ze wil Eddy gebruiken om Peter en zijn ganse familie een *****af te trekken. Eddy kan haar geen barst schelen.lord F. schreef:Vraag me nu wel af of het Karin haar bedoeling is om Eddy vrij te krijgen.
Als hij maar doet wat zij wil.
0 x
Potentia Principatum
-
clairke
- Nog geen rang
Hopelijk komt Eddy weer wat meer aan bod als hij uit de cel komt, want zijn grappige streken en uitspraken... we missen het! Hij en zijn Nanske zorgde voor de humoristische noot in de serie!
0 x
- ThuisInDuitsland
- Nog geen rang
Da's just. Kmis den Eddyclairke schreef:Hopelijk komt Eddy weer wat meer aan bod als hij uit de cel komt, want zijn grappige streken en uitspraken... we missen het! Hij en zijn Nanske zorgde voor de humoristische noot in de serie!
0 x
-
Soapseut
- x 435
Ik mis hem eerlijk gezegd niet. En ik wil niet dat 'de grote vergeving van Eddy' door mijn strot wordt geramd. Dit is niet zijn eerste stoot. Lang, lang geleden heeft hij zich verlaagd tot 'grensoverschrijdend gedrag' bij Femke (had hij haar kunnen misbruiken, had hij het gedaan). Hij gedroeg zich agressief tegenover Nancy. Dan was er de boileraffaire en wie weet wat hij in Wit Rusland heeft uitgestoken.ThuisInDuitsland schreef:Da's just. Kmis den Eddyclairke schreef:Hopelijk komt Eddy weer wat meer aan bod als hij uit de cel komt, want zijn grappige streken en uitspraken... we missen het! Hij en zijn Nanske zorgde voor de humoristische noot in de serie!![]()
Ik weet ook wel dat het personage met de jaren gebeterd is, maar een vos verliest zijn streken niet, dat is nu wel duidelijk.
Voor mij hoeft het echt niet meer. Bij zijn familie kan hij niet meer terecht en een losgeslagen satellietfiguur hoeft hij ook niet te worden. Dan maar met pensioen zeker, wegens te verbrand..?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ik kan Eddy nog wel altijd smaken moet ik zeggen. Maar ik zie niet echt in hoe hij zo plots zou vrij kunnen komen na zijn laatste stoot. Er is daar wel een kind gestorven.En met zijn strafblad...Alhoewel dat je hier je over niks moet verbazen.
0 x
Potentia Principatum
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
- ThuisInDuitsland
- Nog geen rang
Soapseut schreef:En ik wil niet dat 'de grote vergeving van Eddy' door mijn strot wordt geramd.
You both have a point there...Caligula schreef:Maar ik zie niet echt in hoe hij zo plots zou vrij kunnen komen na zijn laatste stoot. Er is daar wel een kind gestorven.
0 x
-
Soapseut
- x 435
In het vorige seizoen zijn er voor verschillende personages dingen gebeurd die je niet kan terugdraaien. En Eddy spant de kroon op dat vlak. Peggy hebben 'ze' zwaar over de schreef laten gaan en de enige optie is dan het personage er (tijdelijk) uitschrijven. Als ze dat bij Eddy doen is de mens 80 eer hij er terug in kanThuisInDuitsland schreef:Soapseut schreef:En ik wil niet dat 'de grote vergeving van Eddy' door mijn strot wordt geramd.You both have a point there...Caligula schreef:Maar ik zie niet echt in hoe hij zo plots zou vrij kunnen komen na zijn laatste stoot. Er is daar wel een kind gestorven.
Eddy is bovendien overdreven slecht van inborst (ik blijf erbij, hij heeft Femke willen misbruiken, Nancy geslagen...). Zo iemand hoort nu niet echt thuis in Thuis (toch niet op lange termijn).
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Nancy geslagen? Volgens mij was het Mike die Nancy wou vermoorden.
0 x
Potentia Principatum
- Crackers
- Poster rang 5

Hij heeft ze toch wel eens een opvoedkundige tik gegeven ook hoor 
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Caligula
- Poster rang 5

Dat kan zijn,was ik dan vergeten. Ik dacht vooral aan de Mike episode. Maar het is wel juist dat hij ook eens aan Femke heeft willen raken.
0 x
Potentia Principatum
- Crackers
- Poster rang 5