OF ze moeten eindelijk Julia dood terug vinden en als dan blijkt dat ze zelfmoord heeft gepleegd is er meteen niemand meer schuldig. Al zal het, als het die kant op zou gaan, nog wel een hele tijd duren denk ik.Caligula schreef:Zo,ons Simonneke is aangehouden. Ik zat daar eigenlijk al zo'n kleine 25 minuten op te wachten. Wat nu? We kunnen natuurlijk altijd wel hopen op een plotse bliksemschicht in de Poolse kop van Waldek.
Simonne Backx (Marleen Merckx)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Flower-Power
- Poster rang 2

Re: Simonne Backx (Marleen Merckx)
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Ben ik nu de enige die Simonne weinig enthousiast vindt naar Frank toe?
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Nee...satine schreef:Ben ik nu de enige die Simonne weinig enthousiast vindt naar Frank toe?
Eigenlijk de hele tijd al, maar vooral vanavond vond ik het heel duidelijk dat zij nog lang niet zo ver staat als Frank wat hun hernieuwde relatie betreft. Ze is nog altijd vrij afstandelijk en heeft eigenlijk maar schoorvoetend toenadering gezocht, waardoor ik toch sterk de indruk heb dat ze nog altijd niet over Waldek heen is. Frank mag dan vinden dat hij haar terug heeft, maar hij heeft haar volgens mij toch nog echt niet voor 100% terug...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Crackers
- Poster rang 5

Hoe raakt een kous van Julia in de vuilnisbak van Simonne?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Linne
- Poster rang 2

Als men daar ook 's avonds als het donker is aan de achterdeur kan kloppen is het best mogelijkCrackers schreef:Hoe raakt een kous van Julia in de vuilnisbak van Simonne?
dat men daarbuiten al een vuilbak gepasseerd is waar men rap iets kan ingooien.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Zou het niet kunnen dat ze met een schuldgevoel zit en daarmee niet spontaan overkomt ? De arme Frank is in alle geval heel gelukkig , enfin, tot gisterenavond dan ...satine schreef:Ben ik nu de enige die Simonne weinig enthousiast vindt naar Frank toe?
0 x
-
Yole
- Nog geen rang
Wat ik me vooral afvraag is hoe een kous na meer dan een week nog in de vuilnisbak zit... komt de vuilniswagen daar niet langs...?
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Ik zou denken dat ze net veel meer haar best zou doen, als ze met een schuldgevoel zit?nounake schreef:Zou het niet kunnen dat ze met een schuldgevoel zit en daarmee niet spontaan overkomt ? De arme Frank is in alle geval heel gelukkig , enfin, tot gisterenavond dan ...satine schreef:Ben ik nu de enige die Simonne weinig enthousiast vindt naar Frank toe?
Ze geeft mij eerder de indruk dat het niet van harte is, dat ze toch eerder Waldek zou verkozen hebben, als die optie er was geweest.
Ze is behoorlijk gepusht geweest, langs alle kanten.
Die zak was maar halfvol, misschien zetten ze hem pas buiten als hij helemaal vol is?Yole schreef:Wat ik me vooral afvraag is hoe een kous na meer dan een week nog in de vuilnisbak zit... komt de vuilniswagen daar niet langs...?
Hij stond ook niet in de keuken of zo, dus in de weg staat hij niet.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Ik dacht eigenlijk al dat Tim en Dieter al bij de eerste nacht samen van Simonne en Frank aan de deur gingen staan.Caligula schreef:Zo,ons Simonneke is aangehouden. Ik zat daar eigenlijk al zo'n kleine 25 minuten op te wachten. Wat nu? We kunnen natuurlijk altijd wel hopen op een plotse bliksemschicht in de Poolse kop van Waldek.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5

Ha,ha! Je moet de mensen wel even tijd laten hé! Al bij al vond ik de reactie van Frank nog vrij redelijk.
Nu wat de rest betreft, Julia heeft uiteraard haar bebloede kous in Simonne's vuilbak gegooid, basta.
En ja, Simonneke is nog maar pas terug van haar "uitstapje" met Waldek of ze wordt al meteen opgepakt.
Nu wat de rest betreft, Julia heeft uiteraard haar bebloede kous in Simonne's vuilbak gegooid, basta.
En ja, Simonneke is nog maar pas terug van haar "uitstapje" met Waldek of ze wordt al meteen opgepakt.
0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat is waar.satine schreef:Ik zou denken dat ze net veel meer haar best zou doen, als ze met een schuldgevoel zit?nounake schreef:Zou het niet kunnen dat ze met een schuldgevoel zit en daarmee niet spontaan overkomt ? De arme Frank is in alle geval heel gelukkig , enfin, tot gisterenavond dan ...satine schreef:Ben ik nu de enige die Simonne weinig enthousiast vindt naar Frank toe?![]()
Ze geeft mij eerder de indruk dat het niet van harte is, dat ze toch eerder Waldek zou verkozen hebben, als die optie er was geweest.
Ze is behoorlijk gepusht geweest, langs alle kanten.
En dat ze moederziel alleen in dat huis woonde na Yvette's dood, en dat Kaat ook nog eens tijdelijk naar Amerika moest, heeft er ook aan bijgedragen denk ik. Simonne liep behoorlijk verloren rond, zeker na dat gedoe rond de verdwijning van Julia, dus ik kan me voorstellen dat Frank terug in huis nemen haar ook gewoon een beetje troost en een soort vertrouwdheid / veiligheid bood.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 582
Hier in Ieper wordt ook het huisafval maar om de veertien dagen opgehaald door de vuilniskar.Yole schreef:Wat ik me vooral afvraag is hoe een kous na meer dan een week nog in de vuilnisbak zit... komt de vuilniswagen daar niet langs...?
0 x
-
catherine
- Poster rang 1

- x 55
- x 86
- Caligula
- Poster rang 5

Ja,idd de Thuis gevangenis raakt overbevolkt. Het probleem is natuurlijk of Simonne wel mag komen kaarten met 3 mannen...martha schreef:En wat ik vaststel na gisterenavond : nu met de arrestatie van Simonne dreigt er een overbevolking in de Thuis-gevangenisOf ze kunnen een potje kaarten met zijn vieren
0 x
Potentia Principatum
-
Yole
- Nog geen rang
martha schreef:Hier in Ieper wordt ook het huisafval maar om de veertien dagen opgehaald door de vuilniskar.Yole schreef:Wat ik me vooral afvraag is hoe een kous na meer dan een week nog in de vuilnisbak zit... komt de vuilniswagen daar niet langs...?En wat ik vaststel na gisterenavond : nu met de arrestatie van Simonne dreigt er een overbevolking in de Thuis-gevangenis
Of ze kunnen een potje kaarten met zijn vieren
Ik woon waarschijnlijk gewoon al bijna veel te lang niet meer in Belgie... hier komt de gewone vuilbak elke dag langs, papier, glas, plastiek flessen ... wekelijks...
0 x