Ik zie de bui alweer hangen...
Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Lazylady
- x 435
Re: Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)
Oei oei oei, en dat bloed zou toevallig niet ergens anders vandaan kunnen komen natuurlijk! En toevallig kan niet om het even wie dingen in de vuilnisbak gooien?!

0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Juist ja,als die zak buiten staat, Julia komt even langs en hop!
0 x
Potentia Principatum
-
lord F.
- Poster rang 5

Die moet nogal zitten smossen hebben met haar bloed.Caligula schreef:Juist ja,als die zak buiten staat, Julia komt even langs en hop!
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ik krijg de neiging om te zappen als die in beeld komt met zijn paljas van een Dieter!nCaligula schreef:Denk je? Ik weet het niet zeker,het zou kunnen. Maar niks gaat toch boven aan de "echte moordenaar" het "echte moordwapen" te tonen hé.tvx1 schreef:Ik dacht ze hem reeds foto's hadden laten zien van dat mes.
In ieder geval maakt Tim zich niet erg populair de laatste tijd en tja,dat is zijn rol natuurlijk niet maar het gaat wel over de moeder van zijn vrouw. Niet gemakkelijk en toch dicht bij betrokkenheid ook.
0 x
-
tvx1
- x 435
Als zou blijken dat dat bloed ook van Julia is, zou het mij sterk verwonderen dat Tim op het onderzoek zou blijven. Hij zou dan immers zijn schoonmoeder moeten verhoren.
0 x
- Flower-Power
- Poster rang 2

Zoals we thuis kennen zal hij gewoon op het onderzoek blijven. Belangen vermenging of geen belangen vermenging.tvx1 schreef:Als zou blijken dat dat bloed ook van Julia is, zou het mij sterk verwonderen dat Tim op het onderzoek zou blijven. Hij zou dan immers zijn schoonmoeder moeten verhoren.
T zal als hij Simonne moet opsluiten wel geen goed doen aan zijn relatie ook al kan hij daar dan niets aan doen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Als dat zo is moet hij zich van de zaak halen, dat kan niet anders. Elke advocaat gaat van zoiets brandhout maken als het zover komt.
0 x
Potentia Principatum
- Flower-Power
- Poster rang 2

In het echte leven ja.Caligula schreef:Als dat zo is moet hij zich van de zaak halen, dat kan niet anders. Elke advocaat gaat van zoiets brandhout maken als het zover komt.
In een soap? daar heb ik mijn twijfels over.
Tijd zal het ons tonen en leren....
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ik had de indruk dat Tim gisteren aan iets begon dat hij nog maar heel zelden deed : nadenken !!!!Aan zijn gezicht te zien deed het zelfs pijn 
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Ik blijf erbij dat het niet kan, dat Tim op die zaak blijft. En dat zijn baas het goedkeurt, als Dieter de ondervragingen van Simonne maar doet.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja,en dan vergeet je nog zijn kompaan Dieter die een deegrol op zijn hoofd gekregen heeft. Nadenken doet echt wel pijn denk ik zo.
0 x
Potentia Principatum
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Double pat en patachou even dom alle 2Caligula schreef:Ja,en dan vergeet je nog zijn kompaan Dieter die een deegrol op zijn hoofd gekregen heeft. Nadenken doet echt wel pijn denk ik zo.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Gelukkig houdt Tim af en toe zijn voeten omhoog. Zo vloeien zijn twee hersencellen weer naar zijn hoofd.Caligula schreef:Ja,en dan vergeet je nog zijn kompaan Dieter die een deegrol op zijn hoofd gekregen heeft. Nadenken doet echt wel pijn denk ik zo.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Yvetje
- Poster rang 3

- x 193
- x 236
* ALGEMEEN MODERATORBERICHT *
Zoals de meesten onder ons wel weten is dit een FAN-forum.
Voor de enkelingen die dit nog niet wisten herhaal ik het nog even...
En voor wie het echt hoog zit: niet kijken is ook een optie.
Dat is altijd beter dan anderen te schofferen.
Zoals de meesten onder ons wel weten is dit een FAN-forum.
Voor de enkelingen die dit nog niet wisten herhaal ik het nog even...
En voor wie het echt hoog zit: niet kijken is ook een optie.
Dat is altijd beter dan anderen te schofferen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Nu begint Tim toch wel een beetje te twijfelen. Mss komt er toch nog schot in de zaak voor kerstmis.
0 x
Potentia Principatum