Angèle Backx (Lut Hannes)

Gesloten
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: Angèle Backx (Lut Hannes)

Bericht door Linne »

Ook raar is dat Rosa luidop zegt tegen Leo welke verjaardagkaart van Leo is.
Nog raarder dat Angéle die toch ook al op de hoogte moet zijn van dit drama in thuisdorp
geen vin verroerde.
Als Leo zo laat blijken dat hij het bezoek van Angèle liever niet heeft vraag ik me af
of hij geprogrammeerd is door Jenny ter inspectie wie bij schatteke over de vloer komt.
0 x
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Correctie : welke verjaardagkaart van William is natuurlijk.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Dan heb ik nog een bijkomende vraag: hoe kent William de verjaardag van Rosa?
0 x
Potentia Principatum
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Caligula schreef:Dan heb ik nog een bijkomende vraag: hoe kent William de verjaardag van Rosa?
Zou het niet raar zijn mocht hij de verjaardag van de enige zus van zijn vrouw niet kennen?
En neem daarbij nog dat Rosa en Jenny altijd heel close zijn geweest...

:boo: :boo: :boo: voor al degene die mij weer eens off-topic deden gaan! :boo: :boo: :boo: :boo:
Angéle zal nu ook wel weten wanneer Rosa verjaart :whistle:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

ikke schreef:
Caligula schreef:Dan heb ik nog een bijkomende vraag: hoe kent William de verjaardag van Rosa?
Zou het niet raar zijn mocht hij de verjaardag van de enige zus van zijn vrouw niet kennen?

:boo: :boo: :boo: voor al degene die mij weer eens off-topic deden gaan! :boo: :boo: :boo: :boo:
William is wel niet de man van Jenny hé. De zus van William's vrouw heet Claire.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Caligula schreef:Ik vind dat ook vreemd dat we Angèle nu regelmatig bij Rosa zien opduiken.Wonen ze in hetzelfde gebouw of zo?
Het is nu ook niet dat ze alle twee veel vrienden hebben zeker?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

ikke schreef:

hein ??? Rosa de zus van marianne ?????
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Caligula schreef:Ik vind dat ook vreemd dat we Angèle nu regelmatig bij Rosa zien opduiken.Wonen ze in hetzelfde gebouw of zo?
Ik dacht het ja, in het vroegere appartementje van nancy, of in ieder geval hetzelfde gebouw.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Wel mijn vraag staat er nog altijd hé. Hoe kent William de verjaardag van Rosa?Voor zover ik weet hebben ze vroeger alleen maar over wijn gepraat (een zeer interessant onderwerp trouwens). En Rosa de zus van Marianne? Niet overdrijven hé! :lol:
Ik neem aan dat het een "lapsus" was.
0 x
Potentia Principatum
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Het is niet omdat we dit gesprek niet gehoord hebben, dat William niet kan weten wanneer Rosa verjaart.
Misschien heeft ze het bij haar laatste bezoekje wel verteld. Toen de camera's even niet draaiden. :mrgreen:
En Rosa en Angèle wonen inderdaad in hetzelfde gebouw.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Misschien kreeg William wel een uitnodiging voor Rosa's verjaardagspartijtje maar kon hij niet aanwezig zijn :lol: Dan maar een kaartje. :think:

Angele woont misschien wel in de blok maar dat betekent toch nog niet dat ze daar de deur gaat platlopen bij Rosa? Ik heb Rosa en Angele nooit eerder samen gezien :denk:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Crackers schreef:Misschien kreeg William wel een uitnodiging voor Rosa's verjaardagspartijtje maar kon hij niet aanwezig zijn :lol: Dan maar een kaartje. :think:

Angele woont misschien wel in de blok maar dat betekent toch nog niet dat ze daar de deur gaat platlopen bij Rosa? Ik heb Rosa en Angele nooit eerder samen gezien :denk:
Van jou mogen ze niet met elkaar omgaan? :)
Angele werkte vroeger nog in Ter Smissen hé. Wellicht kennen ze elkaar opervlakkig van daar?
En, zoals ik al zei, momenteel hebben ze allebei niet echt veel vrienden dus niet onbegrijpelijk dat ze met elkaar optrekken.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Mijn excuses voor mijn blunder. Maar dat jullie mij off-topic hebben doen gaan, dat was wel juist. Dit is het topic van Angèle.
En ik vermoed dat Angèle blij is met wat gezelschap, 't doet er niet toe dat ze mekaar vóór ze in het appartementsblok niet kenden. Vriendschap begint soms met een toevalligheid.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ook ik vind het helemaal niet zo vreemd dat ze wat gezelschap bij elkaar zoeken. :)
En Angèle heeft inderdaad nog een tijdje voor Rosa gewerkt in Ter Smissen. Voor zover ik het me herinner, konden ze het toen op zich ook best goed met elkaar vinden, al had Rosa wel al snel genoeg door uit wat voor soort hout Angèle gesneden is. Echt dikke mik was het dus niet, en vooral Rosa had echt wel wat op- en aanmerkingen over Angèle, maar toen hadden ze allebei ook nog een heleboel andere mensen om zich heen. Dat is nu niet meer zo, en bovendien worden mensen met de jaren ook wel wat milder / anders. Zowel Angèle als Rosa hebben ook wel het nodige meegemaakt door de jaren heen... :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Arciat
Nog geen rang

Bericht door Arciat »

ja
0 x
Gesloten