Adam
-
filmfreaks
- Nog geen rang
Adam
Ik denk dat Adam een tweelingsbroer heeft die de man zou kunnen geweest zijn van Charité. Het viel mij op dat op de foto die Adam getoond had aan Joseph enkele afleveringen terug, er een man op stond die heel sterk op hem leek.
0 x
-
tvx1
- x 435
Re: Adam
Tuurlijk lijkt hij op die man op de foto. Hij is gewoon die man. Adam, de vader van Joseph.filmfreaks schreef:Ik denk dat Adam een tweelingsbroer heeft die de man zou kunnen geweest zijn van Charité. Het viel mij op dat op de foto die Adam getoond had aan Joseph enkele afleveringen terug, er een man op stond die heel sterk op hem leek.
0 x
-
filmfreaks
- Nog geen rang
Ik bedoel natuurlijk dat er twee mannen op de foto te zien waren. Adam zelf en ik neem aan dat de andere zijn tweelingsbroer is omdat die heel sterk op hem leek op de foto.tvx1 schreef:Tuurlijk lijkt hij op die man op de foto. Hij is gewoon die man. Adam, de vader van Joseph.filmfreaks schreef:Ik denk dat Adam een tweelingsbroer heeft die de man zou kunnen geweest zijn van Charité. Het viel mij op dat op de foto die Adam getoond had aan Joseph enkele afleveringen terug, er een man op stond die heel sterk op hem leek.
0 x
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Ze zou toch op zijn minst weten dat hij een tweelingbroer heeft?
Als Adam Adam niet is, dan moet Charité dat toch merken, al is het alleen al maar door de dingen die hij vertelt over toen ze vroeger een gezin waren.
Een koppel heeft toch altijd van die 'eigen' dingetjes waar andere mensen niets van afweten?
Als Adam Adam niet is, dan moet Charité dat toch merken, al is het alleen al maar door de dingen die hij vertelt over toen ze vroeger een gezin waren.
Een koppel heeft toch altijd van die 'eigen' dingetjes waar andere mensen niets van afweten?
0 x
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1