Aha,ik kijk er naar uit!Lazylady schreef:Ik zie een vrouwengevecht aankomen morgen...
Alhoewel Karin duidelijk heeft aangegeven dat ze geen vaste relatie wil,dus zou het haar eigelijk veel kunnen schelen?

Aha,ik kijk er naar uit!Lazylady schreef:Ik zie een vrouwengevecht aankomen morgen...

...waarna Ruben Julia bedriegt met Waldek! Ik acht er de scenaristen nog toe in staat.Caligula schreef:Wel ik was al een stapje verder. Julia smijt Waldek op de mesthoop, gunt Simonne nauwelijks een blik en gaat op zoek en vindt Ruben,jawel!

Die heeft geen pijnstillers nodig, maar dringend een XXXL-infuus met assertiviteit.Caligula schreef:Nu begrijp ik toch niet goed waarom Julia niet uitvloog tegen Waldek. Ze bleef daar zitten als een treurwilg.
Dat is geen bom hé, dat is een sisser. Jezus!

Omdat dit 'Thuis' is en ze in een verhaallijn dus belachelijke bochten nemen, allemaal om het nog wat te kunnen rekken. Ik had het al gedacht hoor, dit is gewoon belachelijk.Lazylady schreef:Serieus, waarom zei die nu niks?!

Absoluut.Nickos schreef:Omdat dit 'Thuis' is en ze in een verhaallijn dus belachelijke bochten nemen, allemaal om het nog wat te kunnen rekken. Ik had het al gedacht hoor, dit is gewoon belachelijk.Lazylady schreef:Serieus, waarom zei die nu niks?!

Omdat ze nog teveel onder de indruk is? Of omdat ze wil aftasten hoe hij tegenover haar gaat reageren? Ik snap het eigenlijk welLazylady schreef:Serieus, waarom zei die nu niks?!

Niet echt, Julia is altijd al de speelbal geweest van anderen en nooit echt agressief of zoekend naar confrontatie. Misschien wil ze haar zelf straffen voor haar lafheid of zwakheid.Nickos schreef:Omdat dit 'Thuis' is en ze in een verhaallijn dus belachelijke bochten nemen, allemaal om het nog wat te kunnen rekken. Ik had het al gedacht hoor, dit is gewoon belachelijk.Lazylady schreef:Serieus, waarom zei die nu niks?!

Dat is inderdaad zo. Overspel hoeft dan ook niet altijd tot een relatiebreuk te leiden...Lolplayer schreef:Er zijn trouwens genoeg vrouwen die het overspel van hun man te negeren om hem niet te verliezen.