en haar andere ex-vent zeker?Caligula schreef:Guy en Luc hé.
En de Cois

en haar andere ex-vent zeker?Caligula schreef:Guy en Luc hé.

Ik noemde alleen diegenen die aan een koord gebengeld hebben.lord F. schreef:en haar andere ex-vent zeker?
En de Cois
Caligula schreef:Ik noemde alleen diegenen die aan een koord gebengeld hebben.lord F. schreef:en haar andere ex-vent zeker?
En de Cois
Ik vroeg me al af hoelang het zou duren vooraleer Julia haar neus voor het raam zou steken. Maar ze heeft blijkbaar het meest innige moment afgewacht.![]()
![]()
Bravo Julia, je timing is perfect, die van Waldek daarentegen...die moest toch een pint gaan pakken met zijn vrienden of heb ik het mis?
Maar goed,de lont is eindelijk aangeslagen,ik vreesde efkens dat ze nat was.![]()
![]()

Captain Cuckoo schreef:Heimelijk hoop ik nu dat de ogen van Julia eindelijk zullen open gaan, en zij in een assertieve bui haar oh zo lieve vriendje met een welgemikte schop tegen zijn poolse ♫ zo ver mogelijk van zich af jaagt.

Maar half zot???Captain Cuckoo schreef:Julia is het levende bewijs van een gezegde als "Veel te goed is half zot"

Dat van opvallende goedheid -van in dit geval Julia- gulzig geprofiteerd wordt, is helaas eerder norm dan uitzondering. Niet alleen in soaps, overigens.Christel schreef:Julia gaat gewoon uit van de goedheid van de mensen. Misschien is dat dom (in haar geval blijkbaar wel, als je ziet hoe vaak ze al bedrogen uit is gekomen), maar ik vind het wel een hele mooie eigenschap van haar. Ik vind het dan ook vooral heel sneu dat er elke keer zo'n misbruik van gemaakt wordt. Dat verdient ze echt niet...