Angèle Backx (Lut Hannes)
-
- x 435
Re: Angèle Backx (Lut Hannes)
Ligt Angèle daar nu al de hele tijd in het ziekenhuis zonder dat er zich iemand om haar bekommert?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Dat dacht ik gisteravond ook. Die ligt daar maar te liggen, krijgt ws nooit bezoek en niemand wil weten hoe het met haar gaat

0 x
- annekeHU
- Poster rang 4
Weet Sam eigenlijk dat Angele in een ziekenhuis in de buurt ligt, en niet langer in de Ardennen woont?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ik denk wel dat Angèle regelmatig bezoek kreeg van Yvette.
Nu vind ik het ook wel goed dat Simonne en Angèle mekaar toch terug gevonden hebben,zij het in dramatische omstandigheden of net daarom.
Nu vind ik het ook wel goed dat Simonne en Angèle mekaar toch terug gevonden hebben,zij het in dramatische omstandigheden of net daarom.
0 x
Potentia Principatum
- Nickos
- Poster rang 2
- x 1
- x 7
Waarom keek Angèle nu zo raar toen Yvette zei dat de dokter had gezegd dat ze geluk had gehad en veel zou moeten rusten? En dan die dramatische muziek erbij, het was alsof ze er geen woord van geloofde.
0 x
-
- Poster rang 5
Tja, Yvette is natuurlijk niet vies van een stukje toneel om iets gedaan te krijgen.Nickos schreef:Waarom keek Angèle nu zo raar toen Yvette zei dat de dokter had gezegd dat ze geluk had gehad en veel zou moeten rusten? En dan die dramatische muziek erbij, het was alsof ze er geen woord van geloofde.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 1
- x 1
- x 56
Ik vroeg mij ook af waarom Angèle zo vreemd opkeek. Een stukje toneel was het zeker niet, want Toon heeft haar moeten reanimeren. Ik denk dat ze weet dat Yvette iets achterhoudt, iets wat de dokters haar vertelden.
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4
Volgens mij leggen ze in een ziekenhuis niet iemand die net stabiel is, na een zwaar hart infarct niet op een gewone kamer zonder hartmonitor of ander toestel, zonder infuus, etc.. tenzij het is om te sterven, omdat de patiënt toch niet meer beter zal worden, en de familie zo in alle rust kan afscheid nemen. Angele beseft dit, maar Simonne niet. En ik denk dat Yvette dat ook weet, dat het stilaan einde verhaal voor haar is. Dit is tenslotte haar 3de hartaanval . Ik weet niet of de dokters iets gezegd hebben.
0 x
-
- Poster rang 2
Zou goed kunnen. Angele kun je niets wijsmaken, een ' no nonsens ' type.annekeHU schreef:Volgens mij leggen ze in een ziekenhuis niet iemand die net stabiel is, na een zwaar hart infarct niet op een gewone kamer zonder hartmonitor of ander toestel, zonder infuus, etc.. tenzij het is om te sterven, omdat de patiënt toch niet meer beter zal worden, en de familie zo in alle rust kan afscheid nemen. Angele beseft dit, maar Simonne niet. En ik denk dat Yvette dat ook weet, dat het stilaan einde verhaal voor haar is. Dit is tenslotte haar 3de hartaanval . Ik weet niet of de dokters iets gezegd hebben.
Yvette heeft haar twee dochters ooit misdaan, dat kun je niet uitwissen.
Angele haar nuchterheid kan ontstaan zijn om het als tiener aan te kunnen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
En plus dan nog het feit dat Angèle zelf zware gezondheidsproblemen heeft.
Nu zou ik Yvette toch op de hart bewaking hebben gelegd hoor.
Nu zou ik Yvette toch op de hart bewaking hebben gelegd hoor.
0 x
Potentia Principatum
- Nickos
- Poster rang 2
- x 1
- x 7
Zo had ik het nog niet bekeken, maar het klinkt (spijtig genoeg) heel logisch. Het was mij zelfs niet opgevallen maar ik heb inderdaad geen infuus of hartmonitor opgemerkt.annekeHU schreef:Volgens mij leggen ze in een ziekenhuis niet iemand die net stabiel is, na een zwaar hart infarct niet op een gewone kamer zonder hartmonitor of ander toestel, zonder infuus, etc.. tenzij het is om te sterven, omdat de patiënt toch niet meer beter zal worden, en de familie zo in alle rust kan afscheid nemen. Angele beseft dit, maar Simonne niet. En ik denk dat Yvette dat ook weet, dat het stilaan einde verhaal voor haar is. Dit is tenslotte haar 3de hartaanval . Ik weet niet of de dokters iets gezegd hebben.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Tenzij iemand helemaal uitbehandeld is, wat op Yvette's leeftijd en met haar medische historie niet zo vreemd zou zijn.Caligula schreef:Nu zou ik Yvette toch op de hart bewaking hebben gelegd hoor.
Ik vind de uitleg van annekeHU ook heel logisch, eigenlijk. Wat hebben al die apparaten en andere toeters en bellen nog voor zin als het toch niks aan de toestand van Yvette toevoegt?
Hoe dan ook leek Angèle wel te beseffen dat er iets goed mis is, in tegenstelling tot Simonne. Beide zussen blijken nog maar eens heel erg verschillend te zijn.
Angèle is altijd al duidelijk de doorbijter van de 2 geweest, soms zelfs op het gemene/ongevoelige af, maar toch mag ik haar wel.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Caligula
- Poster rang 5
Neemt niet weg dat maake Yvette het spelleke van Waldek en Simonne direct doorzien had,en dat zonder Angèle. Zo stervende is ze nu ook weer niet.
0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat Yvette nu weer helemaal bij haar positieven was, wil volgens mij nog niet zeggen dat ze weer helemaal beter wordt (helaas). Angèle keek niet voor niks zo vreemd; die weet volgens mij echt meer.Caligula schreef:Neemt niet weg dat maake Yvette het spelleke van Waldek en Simonne direct doorzien had,en dat zonder Angèle. Zo stervende is ze nu ook weer niet.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Waarom zou Angèle er op uit zijn dat Simonne Frank terug in huis neemt?
Omdat ze anders niemand heeft om te jennen?
Omdat ze anders niemand heeft om te jennen?

0 x