Dat denk ik ook.satine schreef:Inderdaad.
Ik denk zelfs dat het zonder Waldek ook tot een scheiding zou gekomen zijn.
Simonne Backx (Marleen Merckx)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Wiske
- Nog geen rang
- x 6
Re: Simonne Backx (Marleen Merckx)
0 x
- Flower-Power
- Poster rang 2

Eigenlijk vind ik dat Simonne het aan Kaat had moeten zeggen - of moet zeggen van Waldek.
Dan kan dat schaap het ten minste begrijpen - want nu denkt ze dat ze de schuld is van de komende scheiding van haar ouders,
dat zou Simonne nu toch moeten beseffen, ze kan blijkbaar niet meer nadenken door hare verliefde kop
En je kan zeggen, ja maar het moet geheim blijven, maar dan nog, dan kan ze het tegen Kaat zeggen, die kan volgens mij als het moet wel zwijgen.
Dan kan dat schaap het ten minste begrijpen - want nu denkt ze dat ze de schuld is van de komende scheiding van haar ouders,
dat zou Simonne nu toch moeten beseffen, ze kan blijkbaar niet meer nadenken door hare verliefde kop
0 x
- Wiske
- Nog geen rang
- x 6
Het is duidelijk dat ze met haar hoofd in de wolken vertoefd.
Ze zou dit inderdaad aan Kaat zelf moeten vertellen, en snel of er is nog meer ruzie in het kot.
Ze zou dit inderdaad aan Kaat zelf moeten vertellen, en snel of er is nog meer ruzie in het kot.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Het is al meermaals aangehaald als verklaring (vermoedelijk door forummers met meer inzicht in de vrouwelijke psyche dan ondergetekende): deze keer was voor Simonne de keer die nèt te veel was. Toegegeven: zeer goed mogelijk! Dat zou tegelijk verklaren waarom haar reactie dit keer zo opvallend heftig was. Ik vermoed zelfs dat deze drastische beslissing vergezeld van die verduidelijking, op vrij veel begrip van haar directe omgeving zal kunnen rekenen. Maar zal dat blijven duren als openbaar wordt dat zij Frank nu al door Waldek vervangen heeft?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Feit is: als dit openbaar wordt (en dat zal) gaat het wel een vuurwerk worden langs alle kanten. 
0 x
Potentia Principatum
-
Sanneke
- Poster rang 1

- x 7
- x 6
En tegen haar ma... Die denkt ook dat het aan Frank ligt, terwijl er veel meer aan de hand is. Ze hoeft daarom Waldek z'n naam nog niet te noemen, maar bekennen dat ze verliefd is op iemand anders, zou al veel duidelijk maken.Flower-Power schreef:Eigenlijk vind ik dat Simonne het aan Kaat had moeten zeggen - of moet zeggen van Waldek.
dat zou Simonne nu toch moeten beseffen, ze kan blijkbaar niet meer nadenken door hare verliefde kopEn je kan zeggen, ja maar het moet geheim blijven, maar dan nog, dan kan ze het tegen Kaat zeggen, die kan volgens mij als het moet wel zwijgen.
0 x
Sanne
-
Linne
- Poster rang 2

Als ze het zegt tegen Make moet ze Waldek noemen want in een mum van tijd vlooit Yvette dat zelf uit.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

De vraag is nu natuurlijk of Yvette nog veel gaat uitvlooien.
Maar hoe dan ook dit gaat naar een climax en dan kunnen de stukken bij mekaar geraapt worden.
Maar hoe dan ook dit gaat naar een climax en dan kunnen de stukken bij mekaar geraapt worden.
0 x
Potentia Principatum
-
Linne
- Poster rang 2

Simonne wil haar omgeving niet kwetsen en zwijgt over Waldek maar het deel over scheiden zegt ze wel.
Dat daardoor alleen al de boel ontploft en Kaat ronduit gevaar loopt en Yvette 'n hartaanval krijgt kwam
in dat koppeke niet op.
OK op dergelijke misverstanden drijft een soap.
Dat daardoor alleen al de boel ontploft en Kaat ronduit gevaar loopt en Yvette 'n hartaanval krijgt kwam
in dat koppeke niet op.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ik hoop nu maar dat ze zich heel, heel schuldig zal voelen , samen met Frank; dan hebben ze weer iets samen ! 
0 x
- Flower-Power
- Poster rang 2

Ik denk dat ze zich niet schuldig gaat voelen en alles gewoon in de schoenen van Frank gaat schuiven. Want Yvette was bij Frank op bezoek toen het gebeurde, dus gaat Simonne de schuld bij Frank leggen, en al helemaal als ze dan ook nog hoort wat er is gebeurd met Kaat.nounake schreef:Ik hoop nu maar dat ze zich heel, heel schuldig zal voelen , samen met Frank; dan hebben ze weer iets samen !
Verder vind ik Simonne totaal niet passen bij Waldek.
Maar dat zal misschien eerder komen door dat we al eeuwen gewoon zijn dat Simonne een koppel is met Frank.
0 x
-
tvx1
- x 435
Ik denk het niet. En ik denk ook niet dat het zover gaat komen. Ze heeft het indertijd ook niet gekund voor zijn andere beste vriend Mo. Toen ze in de rechtbank stond kon ze het niet.Wiske schreef:Dat denk ik ook.satine schreef:Inderdaad.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Toch had ik daar toen persoonlijk wel een ander gevoel bij. Ze dacht destijds dat Frank dood was, het is niet dat ze hem persé kwijt wilde. Toen hij plotseling toch bleek te leven, was ze uiteraard wel heel boos op hem, maar tegelijkertijd ook ondersteboven van dat nieuws en al gauw genoeg ook blij.tvx1 schreef:Ik denk het niet. En ik denk ook niet dat het zover gaat komen. Ze heeft het indertijd ook niet gekund voor zijn andere beste vriend Mo. Toen ze in de rechtbank stond kon ze het niet.Wiske schreef:Dat denk ik ook.satine schreef:Inderdaad.
Deze keer heeft Simonne stapje voor stapje afscheid van haar huwelijk genomen terwijl Frank gewoon "binnen handbereik" was. Ze heeft in mijn ogen dus eigenlijk bewust afstand en afscheid genomen van hem, en ook juist op het moment dat hij tot inkeer begon te komen en alles toch weer in de plooi leek te vallen. Daardoor komt het op mij deze keer dan ook definitiever over dan alle andere keren dat ze problemen hadden samen...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Crackers
- Poster rang 5

De enige twee gemoedsuitdrukkingen waarin we Simonne nog zien de laatste tijd is: ofwel boos ofwel aan het huilen. Leuk vind ik dat toch niet meer hoor.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Flower-Power
- Poster rang 2

Af en toe kijkt ze wel eens heel verliefd - als ze met Waldek is;Crackers schreef:De enige twee gemoedsuitdrukkingen waarin we Simonne nog zien de laatste tijd is: ofwel boos ofwel aan het huilen. Leuk vind ik dat toch niet meer hoor.
En als hij haar een berichtje stuurt kijkt ze toch ook niet boos of droevig.
Maar ik snap je wel - trop is trop...
0 x