Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Waldek zit dik in de penarie idd. Maar geen medelijden,hij heeft er zichzelf ingewerkt. Binnen de korste keren krijgt hij een kwade vrouw en een kwade man op zijn dak. Ik weet niet wat van de twee het ergste is.
En zichzelf zo tegenspreken. Eerst was Simonne verkeerd bezig en zo, maar uiteindelijk leek hij het al vergeten en had hij dus nooit voor Joelia mogen kiezen.
Lazylady schreef:En zichzelf zo tegenspreken. Eerst was Simonne verkeerd bezig en zo, maar uiteindelijk leek hij het al vergeten en had hij dus nooit voor Joelia mogen kiezen.
Simonne was dan "wel verkeerd bezig" maar hij had zelf niet veel overtuigingskracht nodig om toch direct ijverig mee te doen.
Dat soort vondst maakt grotere karikaturen behalve van Waldek die geheel zichzelf blijft
als grote schijnheiligaard. Het wordt heet onder zijn voeten dankzij Simonne. de zeikerd.
Ook met zijn geloof, zogezegd katholiek en beoordeelt anderen ook volgens zijn godsdienst, maar als hij er zelf voordeel uit haalt kan zijn katholieke ethiek niet rap genoeg de deur uit vliegen.
Ja,dat het met Simonne heet wordt wil ik best geloven maar het gaat hem hier over de situatie. Het feit dat hij een sms stuurt naar Simonne terwijl dat Frank daar omzeggens bijstaat. Dat is zo typisch soap en Thuis dat het gewoon hilarisch is, enfin voor mij toch.