Die foto's ( die wij zagen) waren toch geen plezierige foto's ! Ik dacht dat ze redelijk somber en pessimistisch waren ...
lord F. schreef:Te zien hoe ze er gisteren bij liep is ze op goede weg.
Dat was een verwijzing naar de Rocky Horror ShowKwast schreef:Je verzint het niet. Jarretels kopen voor iemand die zich daar nu helemaal geen raad mee weet.
Ik lag strijk toen hij dat zei.Caligula schreef:De Ruben: hier gaan we het dan mee moeten doen. Tja, Paulientje dat zit niet goed hé!
Tuurlijk mag een psychiater flirten, maar aan de toog van een café? Eigenlijk zou ik van een psychiater eerder verwachten dat hij de puberale verleidingspogingen van Tamara zou temperen dan er op even puberale manier in meegaan.jessie V. schreef:Waarom heeft een mens bij voorbaat een bepaald karakter als hij een bepaald beroep uit oefent?
Dus een psychiater zou per definitie nooit kunnen/mogen flirten?
Ik vond trouwens dat hij tamelijk bedaard reageerde op Tamara haar idiote gedrag.
Ho,maar daar zou ik je verhalen in RL over kunnen vertellen!Captain Cuckoo schreef:Tuurlijk mag een psychiater flirten, maar aan de toog van een café? Eigenlijk zou ik van een psychiater eerder verwachten dat hij de puberale verleidingspogingen van Tamara zou temperen dan er op even puberale manier in meegaan.