Ik vond het een vreemd gesprek.
Zij moet foto's maken die bij teksten horen die nog niet klaar zijn of nog kunnen veranderen?
De foto's moeten een trigger zijn om verder te willen bladeren in het boek - is wat hij geschreven heeft zo slecht dan
Het is toch geen fotoboek?
Normaal weet iemand die een boek uitgeeft wel wat hij/zij er eventueel als foto's in wil zien. Of welke soort foto er op de cover of achterkant moet komen.
En dan wordt dat duidelijk gezegd - maar hij geeft haar min of meer carte blanche, heb ik de indruk?
Hierboven wordt gezegd dat Paulien waarschijnlijk niet goed naar de briefing geluisterd heeft, maar is Ruben duidelijk geweest?
Ik ben niet Paulien's grootste fan, maar ik had toch het gevoel dat zij totaal uit de lucht kwam gevallen toen ze zijn opmerkingen hoorde.
Daar is toch iets van miscommunicatie aan vooraf gegaan, denk ik dan.
En hij heeft inderdaad kritiek gegeven met de beste bedoelingen en soms moet je iemand pushen om verder te gaan dan ze zelf denken te kunnen.
Maar hij heeft niet gezegd wat hij dan wel verwacht, dus voor 't zelfde geld hebben ze dit gesprek nog 3 keer, voor het vrijdag is...
Ik vraag mij ook af wat hij gezegd had als Paulien hem de foto's pas de dag van de deadline zou laten zien?
Ik verdenk Ruben (voorlopig) ook niet van vreemde of minder goede bedoelingen, maar zijn opmerkingen vorig seizoen ivm de jaloersheid van Adil zijn bij mij toch slecht gevallen.
Dat vond ik gewoon niet respectvol. En dat voor een psychiater?