William Degreef (Luk De Koninck)

Gesloten
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: William Degreef (Luk De Koninck)

Bericht door Flower-Power »

GRR nu zijn we nog niet verlost van dat verhaal plot en zitten we nog steeds met Willaim
Vond het een slecht einde
Het had moeten eindigen met het oppakken van William op het moment dat hij Marianne was aan het verstikken
Nu blijft het verhaal dus nog door gaan - zucht - zucht
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Goh ja, het is anders wel voorspelbaar hoe het zal verder gaan.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

William heeft nu op zijn minst een verse moord op zijn geweten. Hoe het zit met Marianne en Tom zullen we pas in september weten. Maar Williaml is nu wel compleet verbrand.
0 x
Potentia Principatum
Borusia D09
Nog geen rang

Bericht door Borusia D09 »

Ik had toch liever een ander soort slechterik in de reeks gezien, maar dat gevoel heb ik altijd al gehad in deze reeks. (al moet ik toegeven een regelmatige afhaker te zijn)
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Hopelijk zijn we er nu definitief vanaf.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Denk ik wel. Een proces gaan ze niet laten zien denk ik. En een ontsnapping ook niet, dat hebben we al gehad.
0 x
Potentia Principatum
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

en een zelfmoord in de gevangenis hebben we ook al gehad... dus ik denk dat hij gewoon zal verdwijnen, zoals destijds Guy en Rafaël !
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Caligula schreef:Denk ik wel. Een proces gaan ze niet laten zien denk ik. En een ontsnapping ook niet, dat hebben we al gehad.
Een proces zou nochtans wel logisch zijn. Anders is het wel erg "rap" afgehandeld.
Tenzij hij eind vorig seizoen nog z'n motieven uitgelegd had, maar dat ben ik dan al vergeten.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja,lord F. logisch wel maar ik denk niet dat het er van gaat komen. Van de Swerts,van Guy hebben we ook geen proces gezien en van Danny juist het begin. En wat zijn motieven betreft,tja heeft een psychopaat wel motieven nodig?
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Zijn motieven waren toch duidelijk, dacht ik. Hij wilde Marianne tot in het hiernamaals aan zich binden. Een beetje zoals Claire en Alex indertijd.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Caligula schreef:Ja,lord F. logisch wel maar ik denk niet dat het er van gaat komen. Van de Swerts,van Guy hebben we ook geen proces gezien en van Danny juist het begin. En wat zijn motieven betreft,tja heeft een psychopaat wel motieven nodig?
Swerts heeft toch een beetje uitleg gegeven zeker?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

lord F. schreef:
Caligula schreef:Ja,lord F. logisch wel maar ik denk niet dat het er van gaat komen. Van de Swerts,van Guy hebben we ook geen proces gezien en van Danny juist het begin. En wat zijn motieven betreft,tja heeft een psychopaat wel motieven nodig?
Dat heeft hij inderdaad, tijdens dat laatste gesprek in de cel tegenover Marianne. Ik vond dat toen ook een mooie afronding van een maandenlang durende verhaallijn, omdat het zijn gedrag wel verduidelijkte en omdat het ook weergaf dat hij bijvoorbeeld ergens wel om Marianne gegeven had, ook al was het op een verknipte manier en ook al was hij een smeerlap eerste klas die haar tegelijkertijd drogeerde om als alibi te kunnen dienen. Dat eindgesprek plaatste alles nog een beetje in een verklaarbaar daglicht.

In het geval van William hoeft er van mij ook echt geen heel proces te komen, maar een woordje uitleg van de "Thuis-psychopaat" zelf, zou ik ook wel prettig vinden. Dat zijn gekonkel met Hélène en zijn obsessie met Marianne toch een beetje verklaard wordt, en ook wat hij uiteindelijk (na haar dood) van plan was met Marianne's geld bijvoorbeeld. Ook ik ben toch wel benieuwd of we daarover nog iets meer te weten komen... :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Christel schreef:
lord F. schreef:
Dat heeft hij inderdaad, tijdens dat laatste gesprek in de cel tegenover Marianne. Ik vond dat toen ook een mooie afronding van een maandenlang durende verhaallijn, omdat het zijn gedrag wel verduidelijkte en omdat het ook weergaf dat hij bijvoorbeeld ergens wel om Marianne gegeven had, ook al was het op een verknipte manier en ook al was hij een smeerlap eerste klas die haar tegelijkertijd drogeerde om als alibi te kunnen dienen. Dat eindgesprek plaatste alles nog een beetje in een verklaarbaar daglicht.

In het geval van William hoeft er van mij ook echt geen heel proces te komen, maar een woordje uitleg van de "Thuis-psychopaat" zelf, zou ik ook wel prettig vinden. Dat zijn gekonkel met Hélène en zijn obsessie met Marianne toch een beetje verklaard wordt, en ook wat hij uiteindelijk (na haar dood) van plan was met Marianne's geld bijvoorbeeld. Ook ik ben toch wel benieuwd of we daarover nog iets meer te weten komen... :)
Ja, dat bedoel ik. Het geheel een beetje meer diepgang geven.
Als ze dat verhaal een jaar lang rekken mogen ze hem nog wat uitleg laten geven anders is het wel een erg oppervlakkige afloop.

Het proces zelf hoeven ze wat mij betreft ook niet te tonen.
0 x
Nicolaske
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 56

Bericht door Nicolaske »

Ik ben blij dat ze William niet gewoon 'vergeten' zijn. Ik zou het teleurstellend gevonden hebben mocht die ziekenhuisscène William's allerlaatste scène geweest zijn.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Hij wist toch dat Rosa Marianne echt niet graag had ; zou hij nu proberen haar voor zich te winnen ? AAn het gezicht van Rosa te zien zijn we van William nog niet af ...
0 x
Gesloten