Daar ben ik ook bang voor. Misschien dat onze badguy nog een aanslag gaan plegen op Tom. Hoe lang duurt dit gezemel al? In elk geval kan deze pipo wel goed toneel spelen. Dat figuur laat zijn ware ik al een hele poos niet zien en men geloofd blind dat hij oké is. Marianne, zet die gekleurde bril af en face the truth! We gaan het allemaal meemaken.lord F. schreef:Ik vrees dat we er minstens nog tot de seizoensfinale mee opgescheept gaan blijven.
William Degreef (Luk De Koninck)
- Kwast
- Poster rang 5
Re: William Degreef (Luk De Koninck)
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Caligula
- Poster rang 5
Toen Ann belde sprak het gezicht van de William wel boekdelen vond ik.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik hoop in ieder geval dat Tom gelijk krijgt, al was het alleen maar om de mensen die hem nu voor gek verslijten.
0 x
- Flower-Power
- Poster rang 2
Vierkant mee eens.Caligula schreef:Toen Ann belde sprak het gezicht van de William wel boekdelen vond ik.
En zijn kop sprak ook boekdelen over het feit dat Marianne terug naar huis wil voor Tom,
dat staat vermoedelijk zijn verdere plannen in de weg

0 x
-
- x 435
Tja, als ze terug beter opschiet met haar kinderen, dan kan ze terug een huis willen kopen in België. Dan zit haar geld weer in bakstenen. En die bakstenen gaan dan bij een erfenis (toch voor een groot deel) naar de kinderen. Geld is makkelijker om te laten verdwijnen. Bakstenen niet...
Dus William wil met Marianne blijven rondreizen tot ze sterft, al dan niet van zelf.
Dus William wil met Marianne blijven rondreizen tot ze sterft, al dan niet van zelf.
0 x
-
- x 435
Die William is zo'n enge meneer dat ik er al nachtmerries over heb. Hij ging Marianne en Tom vastbinden op een stoel en ik stond daar als machteloze toeschouwer. Was erg bang wat er zou gebeuren. (Echt waar!!)
Klinkt grappig, maar niet als je midden in zo'n droom zit hoor. :p
Zijn blik steeds spreekt inderdaad boekdelen.
Klinkt grappig, maar niet als je midden in zo'n droom zit hoor. :p
Zijn blik steeds spreekt inderdaad boekdelen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Onze William kan blijkbaar niet zonder zijn pistool. Dat had hij ook al in Toscane.
0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ja, en dat koffertje met cijferslot ook al, toch?Caligula schreef:Onze William kan blijkbaar niet zonder zijn pistool. Dat had hij ook al in Toscane.
Wel raar dat hij dat ding niet dicht had zitten, eigenlijk, zeker als je niet wilt dat de inhoud gevonden wordt. Bovendien zou je denken dat zoiets sowieso dicht zit als je dat pistool toch niet gebruikt...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 2
En als Marianne ogen had zou ze zien aan hun gezichtsuitdrukking dat die twee elkaar door hebben en aan William vragen waarom na de dood van zijn eerste vrouw dat wapen niet meteen ingeleverd ?Christel schreef:Ja, en dat koffertje met cijferslot ook al, toch?Caligula schreef:Onze William kan blijkbaar niet zonder zijn pistool. Dat had hij ook al in Toscane.
Wel raar dat hij dat ding niet dicht had zitten, eigenlijk, zeker als je niet wilt dat de inhoud gevonden wordt. Bovendien zou je denken dat zoiets sowieso dicht zit als je dat pistool toch niet gebruikt...
Wat gaat hij zeggen bij de vraag waarom hij dat verzweeg ?
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat hij na haar dood gewoon niet meer aan dat wapen gedacht heeft, waarschijnlijk. En als je ziet wat hij haar allemaal nog meer wijsgemaakt heeft en zij voor zoete koek geslikt heeft, dan moet dit ook niet zo moeilijk te verkopen zijn voor William.Linne schreef:En als Marianne ogen had zou ze zien aan hun gezichtsuitdrukking dat die twee elkaar door hebben en aan William vragen waarom na de dood van zijn eerste vrouw dat wapen niet meteen ingeleverd ?Christel schreef:Ja, en dat koffertje met cijferslot ook al, toch?Caligula schreef:Onze William kan blijkbaar niet zonder zijn pistool. Dat had hij ook al in Toscane.
Wat gaat hij zeggen bij de vraag waarom hij dat verzweeg ?
Maar ik had nou ook wel het idee dat het Marianne echt niet lekker zat, en dat haar ongerustheid deze keer niet echt weggenomen werd door Williams sussende woorden. Beter laat dan nooit, zeker?

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Flower-Power
- Poster rang 2
wanneer gaat hij nu eindelijk tot een of andere actie over gaan?
want het wordt wel zeer vervelend dat hij de onschuld zelve blijft spelen

want het wordt wel zeer vervelend dat hij de onschuld zelve blijft spelen

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Misschien is hij wel de onschuld zelve. We weten nog steeds niks.
0 x
-
- Poster rang 5
Behalve dat hij Hélène toch al een paar keer afgedreigd heeft.jessie V. schreef:Misschien is hij wel de onschuld zelve. We weten nog steeds niks.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Flower-Power
- Poster rang 2
En het feit dat hij een moord op zijn geweten heeft, samen met Helenelord F. schreef:Behalve dat hij Hélène toch al een paar keer afgedreigd heeft.jessie V. schreef:Misschien is hij wel de onschuld zelve. We weten nog steeds niks.
0 x
- karolien85
- Poster rang 3
- x 1
Hihi, make that the cat wisejessie V. schreef:Misschien is hij wel de onschuld zelve. We weten nog steeds niks.

0 x