Marina (Gert Portael)

Gesloten
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Marina (Gert Portael)

Bericht door Djenner »

Lijkt me boeiend personage dat nog voor de nodige amusementswaarde kan zorgen binnen thuis.
Hoop dat ze een blijver is, maar aangezien ze een actrice met jarenlange ervaring gekozen hebben, lijkt het me wel dat we Marina nog zullen te zien krijgen.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Re: Marina ( Gertje Portael)

Bericht door satine »

Ik hoop dat het een eenmalig iets was.

Ofwel speelt Eddy mee, of hij wordt alleen nog genoemd ivm het ongeluk, wat mij betreft.
Nog eens oprakelen wat hij in het verleden allemaal heeft uitgespookt, daar heb ik geen behoefte aan.
0 x
Omega
x 435

Re: Marina (Gert Portael)

Bericht door Omega »

Het is inderdaad opvallend dat ze voor zo'n bijpersonage zo'n relatief bekende actrice gekozen hebben.
0 x
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

Daarom dat ik denk dat dit nog een staarte zal krijgen.
Het gevecht komt alvast in de geschiedenisboeken. Voor mij op een tweede plaats na het stationsgevecht dat nooit zal worden evenaren.
0 x
Billie
Nog geen rang

Bericht door Billie »

Alvast ook benieuwd of we Marina nog zien verschijnen. Ze is duidelijk nog niet vergeten wat Eddy Bob gelapt heeft en dat zou wel nog eens enkele pittige scènes kunnen opleveren met ons Nancy :lol: .
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Als ik Tim goed begrepen heb, zou het toch allemaal bijgelegd zijn - dankzij Dieter, de goede bemiddelaar. :mrgreen:

Ik ben nu toch wel heel benieuwd of we Marina nog gaan zien.
Als ze op 1 of andere manier een steun kan zijn of afleiding kan bezorgen aan Nancy: graag! :yup:
Want hoezeer ik ook van een goede catfight hou, Nancy mag ook wel eens gewoon een vriendin hebben, vind ik.
Zonder nog meer problemen in de vorm van Marina. ;)
0 x
Lolplayer
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Lolplayer »

Misschien wordt het wel de nieuwe tegenspeelster van Nancy, nu Eddy in den bak zit. Vroeger had ze ook zo'n vriendin toen Eddy in den bak zak.

Eddy weg, niet meer gaan kuisen bij Marianne, niet meer gaan kuisen bij de zus&zo, dus het is wel nodig dat ze een nieuwe verhaallijn krijgt.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Was dat nu de fameuze "witte penne" waar Eddy het altijd over had toen hij zei dat hij er eentje ging gaan "scheppen" in de welkom ? :denk:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

martha schreef:Was dat nu de fameuze "witte penne" waar Eddy het altijd over had toen hij zei dat hij er eentje ging gaan "scheppen" in de welkom ? :denk:
Huh? Veel wit heb ik niet gezien!
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Daarom juist :lol: Toen Eddy het altijd had over de "witte penne" moest ik altijd denken aan een geblondeerd iemand maar dat was toch de welkom dat zijn stamcafé was en Marina had het erover dat zij vroeger de welkom uitbaatte.
0 x
Gesloten