Marina (Gert Portael)
-
- Poster rang 2
Marina (Gert Portael)
Lijkt me boeiend personage dat nog voor de nodige amusementswaarde kan zorgen binnen thuis.
Hoop dat ze een blijver is, maar aangezien ze een actrice met jarenlange ervaring gekozen hebben, lijkt het me wel dat we Marina nog zullen te zien krijgen.
Hoop dat ze een blijver is, maar aangezien ze een actrice met jarenlange ervaring gekozen hebben, lijkt het me wel dat we Marina nog zullen te zien krijgen.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Re: Marina ( Gertje Portael)
Ik hoop dat het een eenmalig iets was.
Ofwel speelt Eddy mee, of hij wordt alleen nog genoemd ivm het ongeluk, wat mij betreft.
Nog eens oprakelen wat hij in het verleden allemaal heeft uitgespookt, daar heb ik geen behoefte aan.
Ofwel speelt Eddy mee, of hij wordt alleen nog genoemd ivm het ongeluk, wat mij betreft.
Nog eens oprakelen wat hij in het verleden allemaal heeft uitgespookt, daar heb ik geen behoefte aan.
0 x
-
- x 435
Re: Marina (Gert Portael)
Het is inderdaad opvallend dat ze voor zo'n bijpersonage zo'n relatief bekende actrice gekozen hebben.
0 x
-
- Poster rang 2
Daarom dat ik denk dat dit nog een staarte zal krijgen.
Het gevecht komt alvast in de geschiedenisboeken. Voor mij op een tweede plaats na het stationsgevecht dat nooit zal worden evenaren.
Het gevecht komt alvast in de geschiedenisboeken. Voor mij op een tweede plaats na het stationsgevecht dat nooit zal worden evenaren.
0 x
-
- Nog geen rang
Alvast ook benieuwd of we Marina nog zien verschijnen. Ze is duidelijk nog niet vergeten wat Eddy Bob gelapt heeft en dat zou wel nog eens enkele pittige scènes kunnen opleveren met ons Nancy
.

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Als ik Tim goed begrepen heb, zou het toch allemaal bijgelegd zijn - dankzij Dieter, de goede bemiddelaar.
Ik ben nu toch wel heel benieuwd of we Marina nog gaan zien.
Als ze op 1 of andere manier een steun kan zijn of afleiding kan bezorgen aan Nancy: graag!
Want hoezeer ik ook van een goede catfight hou, Nancy mag ook wel eens gewoon een vriendin hebben, vind ik.
Zonder nog meer problemen in de vorm van Marina.

Ik ben nu toch wel heel benieuwd of we Marina nog gaan zien.
Als ze op 1 of andere manier een steun kan zijn of afleiding kan bezorgen aan Nancy: graag!

Want hoezeer ik ook van een goede catfight hou, Nancy mag ook wel eens gewoon een vriendin hebben, vind ik.
Zonder nog meer problemen in de vorm van Marina.

0 x
-
- Poster rang 1
Misschien wordt het wel de nieuwe tegenspeelster van Nancy, nu Eddy in den bak zit. Vroeger had ze ook zo'n vriendin toen Eddy in den bak zak.
Eddy weg, niet meer gaan kuisen bij Marianne, niet meer gaan kuisen bij de zus&zo, dus het is wel nodig dat ze een nieuwe verhaallijn krijgt.
Eddy weg, niet meer gaan kuisen bij Marianne, niet meer gaan kuisen bij de zus&zo, dus het is wel nodig dat ze een nieuwe verhaallijn krijgt.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Was dat nu de fameuze "witte penne" waar Eddy het altijd over had toen hij zei dat hij er eentje ging gaan "scheppen" in de welkom ? 

0 x
-
- x 435
Huh? Veel wit heb ik niet gezien!martha schreef:Was dat nu de fameuze "witte penne" waar Eddy het altijd over had toen hij zei dat hij er eentje ging gaan "scheppen" in de welkom ?
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Daarom juist
Toen Eddy het altijd had over de "witte penne" moest ik altijd denken aan een geblondeerd iemand maar dat was toch de welkom dat zijn stamcafé was en Marina had het erover dat zij vroeger de welkom uitbaatte.

0 x