Maar het was dus niet Thibaut die Laurens vermoordde, zoals ik hier eerder las.
Wittekerke
					Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
	Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
- 
				lord F.
 - Poster rang 5

Re: Wittekerke
Wel weer een typische Wittekerke-moord >> een huurmoordenaar die z'n gsm kwijt was en die de opdracht, zonder foto, overlaat aan een collega die uiteindelijk de opdrachtgever liquideert. Ik hoop maar dat echte huurmoordenaars iets competenter zijn.  

0 x

Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!

- 
				Glenny
 - Poster rang 1

Thibaut ? Helemaal niet. Wel waar wat je zegt.... typisch Witterkelord F. schreef:Wel weer een typische Wittekerke-moord >> een huurmoordenaar die z'n gsm kwijt was en die de opdracht, zonder foto, overlaat aan een collega die uiteindelijk de opdrachtgever liquideert. Ik hoop maar dat echte huurmoordenaars iets competenter zijn.![]()
over Thibaut:
- Spoiler: Bekijk

0 x

- 
				lord F.
 - Poster rang 5

Ah nee idd, de eerste keer toen Laurens Ludwig opgraafde en Céline plots wegging verwachtte ik eigenlijk dat Thibault plots ging opduiken om Laurens te vermoorden en in de (lege?) doodskist te stoppen, maar het liep anders af.Glenny schreef:Thibaut ? Helemaal niet. Wel waar wat je zegt.... typisch Witterkelord F. schreef:Wel weer een typische Wittekerke-moord >> een huurmoordenaar die z'n gsm kwijt was en die de opdracht, zonder foto, overlaat aan een collega die uiteindelijk de opdrachtgever liquideert. Ik hoop maar dat echte huurmoordenaars iets competenter zijn.![]()
over Thibaut:
- Spoiler: Bekijk

0 x

- 
				Glenny
 - Poster rang 1

zo liep het idd niet, maar Thibault heeft nog heel wat in petto, hij is niet voor niets familie van Ludwig...

0 x

- Seraph
 - Poster rang 1

En Nikki is back in town... Ik wist al meteen dat zij het was toen alleen die tas in beeld in kwam!

0 x

In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.

- 
				Glenny
 - Poster rang 1

je wordt nog een echte kenner !Seraph schreef:En Nikki is back in town... Ik wist al meteen dat zij het was toen alleen die tas in beeld in kwam!
	0 x

- 
				frankbomans
 - Poster rang 1

- x 1
 - x 8

Vind ik leukSeraph schreef:En Nikki is back in town... Ik wist al meteen dat zij het was toen alleen die tas in beeld in kwam!
	0 x

- 
				lord F.
 - Poster rang 5

hmmm, dat die zaak van de valse Marcel zo rap afgehandeld was bewijst toch weer dat Wittekerke toch wel erg oppervlakkig is. Had nu toch verwacht dat anderen die Marcel er nog over gingen napraten, maar het was precies maar een fait divers. Alsof het nu niet zo bijzonder was.
Wel weer raar om terug een dode te zien aantreden in Wittekerke >> na Bert André vandaag Nand Buyl.

Wel weer raar om terug een dode te zien aantreden in Wittekerke >> na Bert André vandaag Nand Buyl.
	0 x

- 
				Glenny
 - Poster rang 1

lord F. schreef:hmmm, dat die zaak van de valse Marcel zo rap afgehandeld was bewijst toch weer dat Wittekerke toch wel erg oppervlakkig is. Had nu toch verwacht dat anderen die Marcel er nog over gingen napraten, maar het was precies maar een fait divers. Alsof het nu niet zo bijzonder was.
tja, dat is toeval hé, iemand die advocaat Vermeulen herkent ? Jos Dom, ook bekend als directeur Maenhout in de serie Spoed
	0 x

- 
				lord F.
 - Poster rang 5

En Herman, de vader van Bram, in Thuis.Glenny schreef:lord F. schreef:hmmm, dat die zaak van de valse Marcel zo rap afgehandeld was bewijst toch weer dat Wittekerke toch wel erg oppervlakkig is. Had nu toch verwacht dat anderen die Marcel er nog over gingen napraten, maar het was precies maar een fait divers. Alsof het nu niet zo bijzonder was.
tja, dat is toeval hé, iemand die advocaat Vermeulen herkent ? Jos Dom, ook bekend als directeur Maenhout in de serie Spoed
	0 x

- martha
 - Poster rang 5

- x 979
 - x 582

Nand Buyl als nonkel Tuur in Thuis.  

Maar ondertussen in Wittekerke : Nikki
  Ik hoop zo dat ze wat humor en vrolijkheid brengt (zoals vroeger Elke vooraleer die verandert is in een onsymphatiek iemand). Heb nog wel niet de aflevering van vandaag gezien  

Maar ondertussen in Wittekerke : Nikki
	0 x

- 
				Glenny
 - Poster rang 1

zou euh, kunnen, ik heb nog nooit één aflevering gezien van Thuis en dat zal ook nooit gebeuren. Maar goed dat mijn adres hier niet terug te vinden is, anders stond er morgen een boze menigte gewapend met hooivorken en vuurfakkels voor mijn deur.....lord F. schreef:En Herman, de vader van Bram, in Thuis.Glenny schreef:lord F. schreef:hmmm, dat die zaak van de valse Marcel zo rap afgehandeld was bewijst toch weer dat Wittekerke toch wel erg oppervlakkig is. Had nu toch verwacht dat anderen die Marcel er nog over gingen napraten, maar het was precies maar een fait divers. Alsof het nu niet zo bijzonder was.
nog over Nand Buyl, de meesten gaan nog opkijken als ze weten wie hij is, of welke relatie hij heeft met bepaalde personages
	0 x

- Duimelijntje
 - Poster rang 2

- x 33
 - x 11
 - Contacteer:

dan denk ik dat we nu eindelijk aan de episodes komen waar ik al een tijdje zat op te wachten.Glenny schreef:zou euh, kunnen, ik heb nog nooit één aflevering gezien van Thuis en dat zal ook nooit gebeuren. Maar goed dat mijn adres hier niet terug te vinden is, anders stond er morgen een boze menigte gewapend met hooivorken en vuurfakkels voor mijn deur.....lord F. schreef:En Herman, de vader van Bram, in Thuis.Glenny schreef:lord F. schreef:hmmm, dat die zaak van de valse Marcel zo rap afgehandeld was bewijst toch weer dat Wittekerke toch wel erg oppervlakkig is. Had nu toch verwacht dat anderen die Marcel er nog over gingen napraten, maar het was precies maar een fait divers. Alsof het nu niet zo bijzonder was.
nog over Nand Buyl, de meesten gaan nog opkijken als ze weten wie hij is, of welke relatie hij heeft met bepaalde personages :mrgreen:
mijn man had mij al een en ander verteld, hij heeft vroeger wel wittekerke deels gezien, maar hij wist niet meer hoe alles precies in mekaar zat.
Ik ben zeer benieuwd. En ook blij dat Nikki terug is, zorgt weer voor een vrolijke noot
Het is wel speciaal om op een Thuisforum te zeggen dat je niet naar Thuis kijkt, maar ik laat mijn hooivork gewoon op stal staan
	0 x

- 
				lord F.
 - Poster rang 5

ah, over Jos Dom / Herman uit Thuis, voor wie hem nog niet gevonden heeft >> toen had hij nog haar. 
Vroeg me nu wel af of het nu een eerste aflevering was van een nieuw seizoen ofzo? Luc was plots wel erg rap weg zonder dat daar een hint naar was in de vorige afleveringen. Nu ja, het is eens iets anders dan dat hij vermoord wordt.

Vroeg me nu wel af of het nu een eerste aflevering was van een nieuw seizoen ofzo? Luc was plots wel erg rap weg zonder dat daar een hint naar was in de vorige afleveringen. Nu ja, het is eens iets anders dan dat hij vermoord wordt.
	0 x

- martha
 - Poster rang 5

- x 979
 - x 582

Ik denk niet dat het gisteren het begin was van een nieuw seizoen (toch niet volgens mijn digicorder  
  ). Ja, ik vind het spijtig dat Luc plots weg is (zonder dat hij opzegtermijn moet uitdoen  
  ) Ik had hem graag, met al zijn stommiteiten en eigenlijk had ik hem wel samen met vrolijke Nikki willen zien samenspelen. En wie wordt nu de kop van jut bij inspecteur Ollivier ? Kevin ?
En neen, ik had die Jos Dom helemaal niet herkend. Had wel gedacht : ik heb die stem ergens al gehoord.
En wat betreft Thibault en de vrouwen : ik moet denken aan Toon die eigenlijk maar één vrouw zou willen : Judith, een vrouw met klasse en intelligentie. Thibault is juist dezelfde : die wil Nathalie, klasse en intelligent. En ondertussen, zolang hun prooi niet binnen is, amuseren beide heren zich met het "gewonere" soort : respectievelijk Elke en Tamara/Wendy.

En neen, ik had die Jos Dom helemaal niet herkend. Had wel gedacht : ik heb die stem ergens al gehoord.
En wat betreft Thibault en de vrouwen : ik moet denken aan Toon die eigenlijk maar één vrouw zou willen : Judith, een vrouw met klasse en intelligentie. Thibault is juist dezelfde : die wil Nathalie, klasse en intelligent. En ondertussen, zolang hun prooi niet binnen is, amuseren beide heren zich met het "gewonere" soort : respectievelijk Elke en Tamara/Wendy.
	0 x