Hij wil zich niet binden, maar wel het hele programma.Captain Cuckoo schreef:Wie weet wat Waldek wèl wil?
Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Linne
- Poster rang 2

Re: Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
0 x
-
rudidj
- Nog geen rang
- x 1
misschien Tinder binnenkort écht in Thuis (nadat Rosa dat al es mocht swipen)
0 x
-
Matthii
- Nog geen rang
Er is meer gebeurd dan enkel babbelen. We hebben ze al zien kussen en er zijn allusies geweest op nog andere dingen !Captain Cuckoo schreef:Waldek ik zo ver ik weet niet gescheiden. Ai! Dus toen hij babbelde met Julia was dat eigenlijk een zonderudidj schreef:Zijn Waldek (met Rosa) en Julia (met Luc) eigenlijk officieel gescheiden? Of zijn zij nu beiden overspel aan het plegen én zoja, wat doen de scenaristen daar mee : spannend toch??????
0 x
-
rudidj
- Nog geen rang
- x 1
Allez,dan gaan Tom en Peter binnenkort weer een vette kluif hebben, als enige advocaten in Ternat en omstrekenMatthii schreef:Er is meer gebeurd dan enkel babbelen. We hebben ze al zien kussen en er zijn allusies geweest op nog andere dingen !Captain Cuckoo schreef:Waldek ik zo ver ik weet niet gescheiden. Ai! Dus toen hij babbelde met Julia was dat eigenlijk een zonderudidj schreef:Zijn Waldek (met Rosa) en Julia (met Luc) eigenlijk officieel gescheiden? Of zijn zij nu beiden overspel aan het plegen én zoja, wat doen de scenaristen daar mee : spannend toch??????
0 x
-
flodderke
- Poster rang 2

Zo'n lijkbiddersgezicht van tegenwoordig... en dat voor een 'verliefd' man !
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Neenee, wacht nog even.Waldek heeft nog niet toegegeven dat hij verliefd is. Eerst moet hij nog oitvinden of Julia hem wel opnieuw geloekig kan maken.flodderke schreef:Zo'n lijkbiddersgezicht van tegenwoordig... en dat voor een 'verliefd' man !
0 x
-
flodderke
- Poster rang 2

Wat is er nu eigenlijk met Waldek ? Warom dat lang gezicht altijd ? Volgens mij is hij verliefd, maar denkt hij dat Julia niet verliefd is en dat hij daarom zijn gevoelens moet verbergen. En Julia is wel verliefd maar denkt dat hij niet verliefd is.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja,wat is het nu Waldek, Julia or not Julia?
0 x
Potentia Principatum
-
Linne
- Poster rang 2

Hoe oud is Waldek ?
Telkens vurig koessen en dan terug in zijn schelp.'t Is 't een of 't ander hé man
Telkens vurig koessen en dan terug in zijn schelp.'t Is 't een of 't ander hé man
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
Nu toch een aantal dingen in de richting van Peggy wijzen, vraag ik mij af hoe Waldek zich voelt bij het feit dat hij indertijd aangezet heeft tot het collectief afleggen van valse verklaringen.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

De vorige keer in het bureautje van Julia zag ik er helemaal niks voerigs aan hun koes.Linne schreef:Hoe oud is Waldek ?
0 x
-
Pepsi3
- Nog geen rang
-
flodderke
- Poster rang 2

-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
De vorige keer in het bureautje van Julia zag ik er helemaal niks voerigs aan hun koes.
Nèt iets meer dan tussen broer en zoes.[/quote]
van broer en zoes was niet veel meer te zien
Die passen niet bij mekaar en zijn niet geloofwaardig in hun verliefde rollen
van broer en zoes was niet veel meer te zien
0 x
-
Soapseut
- x 435
Nee nee nee, dit is zo fout en tenenkrullend om aan te zien!
0 x