Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
- Caligula
- Poster rang 5
Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
Denk ik ook. Pijnlijk voor Peter-Femke en pijnlijk voor Peggy. Was het dat allemaal waard?
0 x
Potentia Principatum
- Amiche
- Poster rang 2
Ik ben de manier waarop iedereen over Peggy praat zo beu. Dit is geen drama meer, ze wordt zulke akelige dingen genoemd, zeker door Eddie. Wat is er nog leuk aan om steeds weer die gruwelijke praat aan te horen en de verzinsels hoe men haar voorgoed aapakken kan. Een mens van vlees en bloed maakt fouten, doet domme dingen, heeft depressies, maar er hoort ook vergeving en een nieuwe start maken bij, anders heeft het leven toch helemaal geen zin meer?
Thuis is echt zwaar deprimerend aan het worden, dus ik denk dat ik nu eindelijk van mijn 'verslaving' genezen ben.
Thuis is echt zwaar deprimerend aan het worden, dus ik denk dat ik nu eindelijk van mijn 'verslaving' genezen ben.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
-
- Poster rang 5
Het is maar een serie hé. Je laat je mss iets teveel meeslepen?Amiche schreef:Ik ben de manier waarop iedereen over Peggy praat zo beu. Dit is geen drama meer, ze wordt zulke akelige dingen genoemd, zeker door Eddie. Wat is er nog leuk aan om steeds weer die gruwelijke praat aan te horen en de verzinsels hoe men haar voorgoed aapakken kan. Een mens van vlees en bloed maakt fouten, doet domme dingen, heeft depressies, maar er hoort ook vergeving en een nieuwe start maken bij, anders heeft het leven toch helemaal geen zin meer?

Maar hoe praatte Peggy dan gisteren, want ik kan me precies niks herinneren?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
als ik het goed lees, gaat het over de manier waarop anderen OVER Peggy praten. 

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Die "anderen" zijn dan toch alleen Peter en Eddy. En soms Leo. Die zij zelf te horen krijgt dan.
0 x
-
- Poster rang 2
Peggy haar zwangerschap vernielde de relatie van Tom en Bianca wiens zoon Robin nu een foto is.
Jenny die haar kleinzoon ook mist. Een voorbeeld van hoe dat ongeleid projectiel vernieling zaait.
Het hoort bij " wat er niet klopt in Thuis " dat die alsnog ' ons Bie ' hartelijk begroet.
Nog een ?
Op de huwelijksdag van Marianne/Geert is dit op het laatste moment uitgesteld omdat Peggy plots binnenkwam en Sandrientje doorgaf aan Tom die tot dat moment niet wist dat hij de vader was.
Peggy's style.
Later deden ze Ann 'n proces aan. Ze wou ineens Sandrientje terug nadat ze
Tom heroverd en het gelukkige gezinnetje wou spelen. Wat mislukte.
Sedert de outing van haar moordpoging merke ze dat haar opluchting niet het beoogde effect had
bij de anderen die niet dachten : hé, Peggy, wat moedig van je, kom hier, vergeven en vergeten.
Jenny die haar kleinzoon ook mist. Een voorbeeld van hoe dat ongeleid projectiel vernieling zaait.
Het hoort bij " wat er niet klopt in Thuis " dat die alsnog ' ons Bie ' hartelijk begroet.
Nog een ?
Op de huwelijksdag van Marianne/Geert is dit op het laatste moment uitgesteld omdat Peggy plots binnenkwam en Sandrientje doorgaf aan Tom die tot dat moment niet wist dat hij de vader was.
Peggy's style.

Sedert de outing van haar moordpoging merke ze dat haar opluchting niet het beoogde effect had
bij de anderen die niet dachten : hé, Peggy, wat moedig van je, kom hier, vergeven en vergeten.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Af en toe heeft het er recent de schijn van dat Peggy zich begint te realiseren wat zij allemaal gedaan heeft, en daar zit tot haar verbazing verdraaid weinig moois tussen.Linne schreef:Peggy haar zwangerschap vernielde de relatie van Tom en Bianca wiens zoon Robin nu een foto is.
Nog een ?
Peggy's style.Later deden ze Ann 'n proces aan. Ze wou ineens Sandrientje terug nadat ze

0 x
- Amiche
- Poster rang 2
....en Marianne zat er flink tussen bij al die ongein, zoals Tom ook als een ongeleid projektiel tekeer begon te gaan.
Zo makkelijk steeds Peggy als enige dader te schetsen, terwijl we toch weten dat ze elkaar daar allemaal opstoken en met halve waarheden en hele leugens de dood aandoen
niemand heeft schone handen in dat rotdorp
Zo makkelijk steeds Peggy als enige dader te schetsen, terwijl we toch weten dat ze elkaar daar allemaal opstoken en met halve waarheden en hele leugens de dood aandoen
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Dit zijn eigenlijk oude koeien...Linne schreef:Peggy haar zwangerschap vernielde de relatie van Tom en Bianca wiens zoon Robin nu een foto is.
Nog een ?
Peggy's style.Later deden ze Ann 'n proces aan. Ze wou ineens Sandrientje terug nadat ze

0 x
-
- Poster rang 2
De[quote="satine Dit zijn eigenlijk oude koeien... 
Dat is zo, het zijn 'n paar feiten uit de vele om te zien waarom men negatief over Peggy spreekt.
Tom en anderen gaan zeker niet vrijuit maar haar gedrag was de aanleiding.
[/quote]
OK Het is een soap en daarom kijk en erger ik me, dat hoort er bij.

Dat is zo, het zijn 'n paar feiten uit de vele om te zien waarom men negatief over Peggy spreekt.
Tom en anderen gaan zeker niet vrijuit maar haar gedrag was de aanleiding.
[/quote]
Geen van allen heeft daar een visie, hun wereld is het rotdorp en verder gaat dat niet.Amiche schreef:
OK Het is een soap en daarom kijk en erger ik me, dat hoort er bij.
0 x
-
- Poster rang 1
Olivia en Judith zijn nog nooit echt stout geweestAmiche schreef: niemand heeft schone handen in dat rotdorp

Arme Peggy gaat zware weken tegemoet

0 x
-
- Poster rang 2
Met Peggy medelijden krijgen is een grote opgave; Anderzijds denk ik niet dat zij aan de remmen kwam.
Dat cd ke zat niet in het doosje dus dacht ze dat zit wellicht nog in de cd speler en zoiets wordt al eens
overgeslagen bij het kuisen zoals nu toen Femke kuiste. Toen niemand bij de taxi's was nam ze de sleutels.
Mogelijk dat ze het anders gevraagd had aan Femke ?
Ben niet zeker of Nancy en Eddy het wisten van die verkoop;
Indien niet acht ik Eddy verantwoordelijk en ook omdat er zoveel woede aan zijn verdriet te pas komt.
Woede op Peggy zogezegd, maar het kan de machteloze woede op zichzelf zijn.
Dat cd ke zat niet in het doosje dus dacht ze dat zit wellicht nog in de cd speler en zoiets wordt al eens
overgeslagen bij het kuisen zoals nu toen Femke kuiste. Toen niemand bij de taxi's was nam ze de sleutels.
Mogelijk dat ze het anders gevraagd had aan Femke ?
Ben niet zeker of Nancy en Eddy het wisten van die verkoop;
Indien niet acht ik Eddy verantwoordelijk en ook omdat er zoveel woede aan zijn verdriet te pas komt.
Woede op Peggy zogezegd, maar het kan de machteloze woede op zichzelf zijn.
0 x
-
- x 435
Nu heb ik toch ook wel wat medelijden met Peggy, hoor. Zij zal de zondebok zijn, net nu ze echt haar leven en gedrag weer in handen krijgt, zal ze hoogstwaarschijnlijk "op de brandstapel" terechtkomen.
Wat zij met Lucas van plan is geweest, dat was in een tijd dat ze echt "ziek" was. Ze heeft haar zware fout ingezien en lijdt mee met Femke en de familie om het verlies. Nu nog de schuld van dat schielijk overlijden op haar CV krijgen is erover!
Sterkte Peggy!
Wat zij met Lucas van plan is geweest, dat was in een tijd dat ze echt "ziek" was. Ze heeft haar zware fout ingezien en lijdt mee met Femke en de familie om het verlies. Nu nog de schuld van dat schielijk overlijden op haar CV krijgen is erover!
Sterkte Peggy!
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ben ik wel met je eens. Het is helaas haar voorgeschiedenis die deze (waarschijnlijk onterechte) verdenking in de hand werkt.
0 x
-
- Nog geen rang
Volgens mij treft Peggy geen schuld en was het haar alleen om die cd te doen.
Eddy en peter beramen al langer om Peggy iets aan te doen.
Peter wil bedachtzaam te werk gaan maar voor Eddy kan dit ni snel genoeg gaan.
Na de aanvaring tussen Peggy en Eddy besluit Eddy de camionette te saboteren,
niet wetende dat deze verkocht is aan LEV.
Na deze daad komt Eddy dronken aan bij Peter en boemelen heel de nacht door.
Volgende dag gebeurd het ongeval. Eddy beseft wat hij heeft gedaan en verdrinkt zijn verdriet.
Peggy krijgt de schuld voor Eddy's sabotage.
Eddy en peter beramen al langer om Peggy iets aan te doen.
Peter wil bedachtzaam te werk gaan maar voor Eddy kan dit ni snel genoeg gaan.
Na de aanvaring tussen Peggy en Eddy besluit Eddy de camionette te saboteren,
niet wetende dat deze verkocht is aan LEV.
Na deze daad komt Eddy dronken aan bij Peter en boemelen heel de nacht door.
Volgende dag gebeurd het ongeval. Eddy beseft wat hij heeft gedaan en verdrinkt zijn verdriet.
Peggy krijgt de schuld voor Eddy's sabotage.
0 x