Dit personage krijgt van mij een pluim

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Dit personage krijgt van mij een pluim

Bericht door Captain Cuckoo »

Lazylady schreef:Wendy, vanwege de verstandige manier hoe ze met Eddy is omgegaan. :clap: :thumbup:
Mijn pluim gaat in dit geval enkel naar Wendy-de-zakenvrouw.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Een ietwat triestige pluim voor Eddy die zijn GSM kwijt is en zijn "portefeulde" en zijne Lucas.
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Caligula schreef:Een ietwat triestige pluim voor Eddy die zijn GSM kwijt is en zijn "portefeulde" en zijne Lucas.
Twee daarvan heeft hij wel kwijt gespeeld door zijn eigen zatte schuld.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

En de derde?
0 x
Potentia Principatum
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Jules »

Wendy, ik kan haar normaal niet uitstaan maar vandaag met Eddy, amai dat was knap.
0 x
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Jules »

Caligula schreef:En de derde?
Dat, beste Caligula, is nog altijd speculatie, en ik hoop werkelijk uit de grond van mijn hart dat het niet waar is. Echt waar. Want het verlies van zijn kleinzoontje is vreselijk, maar als hij er ook echt voor iets tussen zou zitten, dat komt hij nooit maar dan ook nooit meer te boven. :(
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Van mij krijgt Wendy ook een pluim voor haar tactvolle manier van doen tegenover Eddy :thumbup:
En ook een pluim voor Judith, die - in tegenstelling tot dokter en dochter Ann - in Marianne blijkbaar wél nog het mens achter de ruzies en de erfenis ziet, en die haar bezorgdheid (en daarmee haar menselijkheid) liet primeren. :thumbup:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Christel schreef:Van mij krijgt Wendy ook een pluim voor haar tactvolle manier van doen tegenover Eddy :thumbup:
En ook een pluim voor Judith, die - in tegenstelling tot dokter en dochter Ann - in Marianne blijkbaar wél nog het mens achter de ruzies en de erfenis ziet, en die haar bezorgdheid (en daarmee haar menselijkheid) liet primeren. :thumbup:
Dat deed Wendy-de-zakenvrouw hoofdzakelijk om de reputatie van haar winkel niet te schaden door dat incident. Haar "praatje" als Wendy-de-vriendin met Toon die zijn inschattingsfout probeerde goed maken vind ik merkelijk minder taktvol.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

een grote pluim voor Judith die zich ( terecht ) zorgen maakt over Marianne . Ann daar tegenover : :boo:
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Captain Cuckoo schreef:
Christel schreef:Van mij krijgt Wendy ook een pluim voor haar tactvolle manier van doen tegenover Eddy :thumbup:
Dat deed Wendy-de-zakenvrouw hoofdzakelijk om de reputatie van haar winkel niet te schaden door dat incident. Haar "praatje" als Wendy-de-vriendin met Toon die zijn inschattingsfout probeerde goed maken vind ik merkelijk minder taktvol.
Vind je? Van zodra ze zag dat het Eddy was, stelde ze vriendelijk voor om met haar mee te gaan naar de kassa en te betalen. Ik vermoed dat ze wel onmiddellijk de politie had gebeld als het om een andere klant ging.
Ze gaf hem nog een koffietje om te drinken, en klacht heeft ze ook al niet ingediend.
Volgens mij was ze net zo geduldig omdat ze de situatie kent. :yup: Al vond ik toch dat ze snel 'neen' antwoordde toen Tim vroeg of ze klacht wou indienen. Renzo stond daar mooi met zijn blauw oog, zij toch niet? (al denk ik niet dat hij zelf ook een klacht wou indienen) :naughty:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

hannanaske schreef:
Captain Cuckoo schreef:
Vind je? Van zodra ze zag dat het Eddy was, stelde ze vriendelijk voor om met haar mee te gaan naar de kassa en te betalen. Ik vermoed dat ze wel onmiddellijk de politie had gebeld als het om een andere klant ging.
Ze gaf hem nog een koffietje om te drinken, en klacht heeft ze ook al niet ingediend.
Volgens mij was ze net zo geduldig omdat ze de situatie kent. :yup:
Dat idee had ik er ook bij... :)

En dat ze tegenover Toon heel wat minder tactvol was, is natuurlijk waar, maar dan had hij ook maar niet in de winkel moeten opduiken om hun onenigheid uit te praten, vind ik. Ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt om je privéruzies midden op de werkvloer rustig uit te praten. Dat is niet zo heel dringend en had ook 's avonds thuis gekund.
Dit geval met Eddy is wat dat betreft in mijn ogen dan ook niet helemaal vergelijkbaar...
0 x
Kimmeke
Poster rang 4
Poster rang 4
x 1

Bericht door Kimmeke »

Jana omdat ze Femke aangeboden heeft om eens te praten misschien was het nog te vroeg daarvoor maar ik vond het heel oprecht en lief
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Christel schreef:
En dat ze tegenover Toon heel wat minder tactvol was, is natuurlijk waar, maar dan had hij ook maar niet in de winkel moeten opduiken om hun onenigheid uit te praten, vind ik. Ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt om je privéruzies midden op de werkvloer rustig uit te praten. Dat is niet zo heel dringend en had ook 's avonds thuis gekund.
Dit geval met Eddy is wat dat betreft in mijn ogen dan ook niet helemaal vergelijkbaar...
Euhm neen, want op dat vlak vond ik haar nogal kinderachtig door niet te willen praten of niet te reageren op zijn smsjes. Ok, ze moeten niet praten op het werk daarover maar Toon had niet veel andere mogelijkheden.
Ze waren niet het ideale koppel en Toon lijkt last te hebben van bindingsangst, maar ik vind Toon ook geen slechte jongen die je zo moet behandelen. Hij verdient wel een kans om het in schoonheid te beëindigen.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

hannanaske schreef:
Christel schreef:
Euhm neen, want op dat vlak vond ik haar nogal kinderachtig door niet te willen praten of niet te reageren op zijn smsjes. Ok, ze moeten niet praten op het werk daarover maar Toon had niet veel andere mogelijkheden.
Ze waren niet het ideale koppel en Toon lijkt last te hebben van bindingsangst, maar ik vind Toon ook geen slechte jongen die je zo moet behandelen. Hij verdient wel een kans om het in schoonheid te beëindigen.
Dat vind ik ook, maar Toon heeft zich niet zo gedragen omdat hij overmand was door verdriet, zoals Eddy wel was toen hij daar stennis kwam trappen, dat wilde ik maar aangeven. Dat Wendy bij Toon niet tactvol was, kon ik nog plaatsen (ook al vond ik het ook flauw van haar). Bij Eddy zou ik het best wel misplaatst hebben gevonden als ze onvriendelijk gereageerd had, vandaar dat ik haar daar ook een pluim voor gaf. ;)
0 x
Lolplayer
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Lolplayer »

Wendy moest Toon ook laten zien dat zij de baas is en dat zij de broek draagt in hun relatie.
0 x
Plaats reactie