Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)

Bericht door Crackers »

satine schreef:Waarom zou hij het ongeluk Femke kwalijk nemen?
Omdat zij aan het stuur zat. Als hij zelf niet aan de camionette gesjoemeld heeft of hij vermoedt niet dat er kwaad opzet in het spel is, dan zal hij via haar toch een zondebok zoeken denk ik. Hij heeft met Femke al vaker in de clinch gelegen.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

vdbemdsa schreef:Ik hou het ook op den Eddy, en neen, hij zal dat niet gaan opbiechten hoor, gewoon alles op Peggy willen schuiven
Ik denk ook dat Eddy er achter zit.
Ik denk dat hij de camionette heeft gesaboteerd met als doel Peggy te doen verongelukken.
Maar hij wist niet dat de camionette ondertussen verkocht was aan Femke.
En misschien is Peter ook wel op de hoogte, ze hadden samen toch plannen als de tijd rijp was zoals Peter het zei.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 934
x 1497

Bericht door heidiw »

Waar was Britney? Al in bed? Of was hij glad vergeten dat hij aan Nancy beloofde om zijn eigen dochter op te halen en eens goed vast te pakken?
0 x
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

heidiw schreef:Waar was Britney? Al in bed? Of was hij glad vergeten dat hij aan Nancy beloofde om zijn eigen dochter op te halen en eens goed vast te pakken?
Bij een vriendinneke blijven slapen, en gisteren zei hij dan dat hij haar ging halen en naar school doen en haar ging zeggen dat hij haar graag ziet, en daarna zagen we hem thuis dronken zitten.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

Iedereen verwerkt zijn verdriet op zijn manier, dat hij zich een stuk in de kraag drinkt, is niet zo ongewoon.

Of hij iets met het accident te maken heeft, zal natuurlijk vroeg of laat duidelijk worden, maar het lijkt me weinig waarschijnlijk dat Eddy met het voertuig geknoeid heeft, want tenslotte was Peggy niet de enige die met de bestelwagen reed, dat moet zelfs Eddy geweten hebben.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 934
x 1497

Bericht door heidiw »

Fllower-Power schreef:
heidiw schreef:Waar was Britney? Al in bed? Of was hij glad vergeten dat hij aan Nancy beloofde om zijn eigen dochter op te halen en eens goed vast te pakken?
Bij een vriendinneke blijven slapen, en gisteren zei hij dan dat hij haar ging halen en naar school doen en haar ging zeggen dat hij haar graag ziet, en daarna zagen we hem thuis dronken zitten.
Dat is dus wat ik bedoel. Was hij het vergeten of had hij Britney opgehaald? Moeilijk te zeggen als je dat kind zo goed als nooit meer ziet. En als de drank is in de man is de wijsheid in de kan. Vooral bij Eddy.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Fllower-Power schreef:
vdbemdsa schreef:Ik hou het ook op den Eddy, en neen, hij zal dat niet gaan opbiechten hoor, gewoon alles op Peggy willen schuiven
Ik denk dat hij de camionette heeft gesaboteerd met als doel Peggy te doen verongelukken.
En misschien is Peter ook wel op de hoogte, ze hadden samen toch plannen als de tijd rijp was zoals Peter het zei.
Maar Peter zou toch nooit toestaan dat er geknoeid werd met een bestelwagen waarvan hij wist dat Julia moest mee rijden en Femke misschien ook mee kon rijden.
0 x
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Jules »

heidiw schreef:
Fllower-Power schreef:
Dat is dus wat ik bedoel. Was hij het vergeten of had hij Britney opgehaald? Moeilijk te zeggen als je dat kind zo goed als nooit meer ziet. En als de drank is in de man is de wijsheid in de kan. Vooral bij Eddy.
Ik denk dat hij gedaan heeft wat hij zei, haar naar school gebracht heeft en daarna in de drank gevlogen is.
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

tvx1 schreef:
Fllower-Power schreef:
Maar Peter zou toch nooit toestaan dat er geknoeid werd met een bestelwagen waarvan hij wist dat Julia moest mee rijden en Femke misschien ook mee kon rijden.
Zeker groot gelijk, maar zoals ik al eerder zei denk ik dat Eddy hier op eigen houtje heeft gehandeld, zonder Peter in te lichten, als er dan iets met Peggy gebeurde kon hij het nog altijd gaan opbiechten aan Peter alleen natuurlijk
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik heb maar een vraag: waar is Eddy?
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Vooralsnog niet te zien of Eddy overmand is door verdriet of door wroeging :problem:
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 934
x 1497

Bericht door heidiw »

Caligula schreef:Ik heb maar een vraag: waar is Eddy?
Aan een zekerheid grenzende waarschijnlijkheid ergens waar er drank te krijgen is en later op de avond misschien een overnachting in een hotel van zijne majesteit?
0 x
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 33
x 11
Contacteer:

Bericht door Duimelijntje »

heidiw schreef:
Aan een zekerheid grenzende waarschijnlijkheid ergens waar er drank te krijgen is en later op de avond misschien een overnachting in een hotel van zijne majesteit?
Peggy is alleen, in het donker op weg om de zus en zo af te sluiten, waar nu niemand is....
Misschien is Eddy daar wel drank gaan zoeken

Feit is wel dat Eddy zijn dochter vergeten is....
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Duimelijntje schreef:Peggy is alleen, in het donker op weg om de zus en zo af te sluiten, waar nu niemand is....
Nee toch! We hebben nu wel genoeg drama gehad.
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Duimelijntje schreef:
heidiw schreef:
Peggy is alleen, in het donker op weg om de zus en zo af te sluiten, waar nu niemand is....

Feit is wel dat Eddy zijn dochter vergeten is....
Ik weet niet of ze eigenlijk wel afgesproken hadden wie Britney zou gaan halen. Eddy is haar 's morgens bij haar vriendinnetje gaan halen om haar naar school te brengen. Maar over na schooltijd heeft niemand iets gezegd totdat Nancy telefoon kreeg.
0 x
Plaats reactie