En ze heeft nog gelijk ook!Caligula schreef:Peggy tegen Eddy over de hersenschudding: wat ge niet hebt kunt ge niet schudden hé.![]()
![]()
Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
- Poster rang 2
Wat betreft weerzin tegen Peggy kan Eddy al wedijveren met Peter. Dat Peter uit zijn bed komt
voor 'n slurfke is vriendelijk als we niet beter zouden weten

0 x
-
- Poster rang 5
Maar we weten nog niks wat ze voordien gekonkelfoesd hebben.Linne schreef:Wat betreft weerzin tegen Peggy kan Eddy al wedijveren met Peter. Dat Peter uit zijn bed komt
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 5
Toch een stuk naar hier kopiëren.
Ah, dat heb ik gemist. Nu, ik vraag me wel af waarom Peggy niet gewoon naar de CD vroeg. Door er zo stiekem naar te gaan zoeken in die camionette kan ze weer onnodige problemen op de hals halen.flodderke schreef:Peggy is toch in de camionette gaan zitten om de CD uit de CD-speler te halen ? Bij de botsing Eddy vloog hij onder de camionette. Dat is wat ik ervan begrepen heb.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5
Die CD moet wel erg belangrijk zijn voor Peggy dat ze daar zoveel moeite voor doet.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 2
Die CD heeft Peggy achteraf opgezet in de salon, en volgens Rosa was het dat liedje dat opstond toen Rosa Peggy betrapte met de Renzo in de kamers boven.
0 x
- Seraph
- Poster rang 1
Ik wil dit echt nier meer aanzien,
Hoe Peggy steeds domme fouten maakt!
Wat heeft ze nu toch uitgestoken...
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
-
- x 435
Wat heeft ze dan wel gedaan volgens jou?Seraph schreef: Ik wil dit echt nier meer aanzien,
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ze zal toch niet aan die camionette "geprutst" hebben hé?
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Peggy gaat zogezegd onder de camionette een CD oprapen die daar onmogelijk alleen kan geraakt zijn. Zij schrikt als zij Eddy ziet opduiken (als getuige), zij gaat met haar zo typische Verbeeck-grijns aan de deur staan grinniken terwijl Femke met Lucas in die camionette wegrijdt. Daar ga ik niet over speculeren. 

0 x
- Seraph
- Poster rang 1
Maar we gaan er het best vanuit dat Peggy niet wist dat Lucas ook in die wagen zou zitten.
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
-
- x 435
Ik weet echt wel niet of Peggy de kennis heeft om aan die bestelwagen te prutsen. Ze stond daar nu wel te grijnzen toen Femke wegreed. Maar het belangrijkste probleem in de hypothese dat Peggy iets te maken heeft met het ongeluk is dat zij onmogelijk op voorhand kon weten dat Julia haar pols ging verstuiken en dat Femke dus in haar plaats met de bestelwagen zou moeten rijden en al zeker niet dat Lucas er ook zou bij zitten.Captain Cuckoo schreef:Peggy gaat zogezegd onder de camionette een CD oprapen die daar onmogelijk alleen kan geraakt zijn. Zij schrikt als zij Eddy ziet opduiken (als getuige), zij gaat met haar zo typische Verbeeck-grijns aan de deur staan grinniken terwijl Femke met Lucas in die camionette wegrijdt. Daar ga ik niet over speculeren.
0 x
-
- Poster rang 1
Dat was ze wrs van plan, maar er was niemand in de dispatch, dus heeft ze maar de sleutels gepakt en is ze die cd zelf maar gaan halen.lord F. schreef:Toch een stuk naar hier kopiëren.Ah, dat heb ik gemist. Nu, ik vraag me wel af waarom Peggy niet gewoon naar de CD vroeg. Door er zo stiekem naar te gaan zoeken in die camionette kan ze weer onnodige problemen op de hals halen.flodderke schreef:Peggy is toch in de camionette gaan zitten om de CD uit de CD-speler te halen ? Bij de botsing Eddy vloog hij onder de camionette. Dat is wat ik ervan begrepen heb.
Dat ze niet gezien wilde worden door Eddy is omdat ze technisch gezien niks te zoeken heeft in de bestelwagen, omdat die nu eigendom is van Femke en Peter.
Er is een ongeluk gebeurd, de bestelwagen zelf is pas gekeurd en Peggy is in de buurt van de bestelwagen geweest. Resultaat een hoop drama de volgende weken.
Als Peggy wraak wil nemen, zal ze dat wel op een slimmere manier gedaan hebben.
Moderator bericht:
Deel van het bericht verwijderd met nogmaals het verzoek geen spoilers in de personage-topics te plaatsen a.u.b. .
0 x
-
- Nog geen rang
Een remleiding van een auto is vlug kapot, Peggy op haar laptop op zoek naar werk of op zoek naar wraak.
Ze heeft de sleutels van de camionette en gaat er onder liggen zogezegd voor een cd... als ik dat zou zijn zou ik de camionette een beetje voor uit plaatsen, maar ja... Peggy is en blijft een gekkin.
Ze heeft de sleutels van de camionette en gaat er onder liggen zogezegd voor een cd... als ik dat zou zijn zou ik de camionette een beetje voor uit plaatsen, maar ja... Peggy is en blijft een gekkin.
0 x
-
- x 435
Die onlangs instinctief Lucas zijn leven heeft gered?Lowieke schreef:Een remleiding van een auto is vlug kapot, Peggy op haar laptop op zoek naar werk of op zoek naar wraak.
0 x