Zonder veel te verklappen; maar je gaat nog grote ogen trekkenlord F. schreef:hoezo? die is toch dood?Glenny schreef:tiens tiens, zie ik op de voorprogammeringen op de digibox de naam 'Marcel' niet staan....
Wittekerke
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Re: wittekerke
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
Glenny
- Poster rang 1

@Lord F, ik weet uiteraard hoe de vork in steel zit maar ik ga niets verklappen, maar het is je wel al opgevallen dat zijn lichaam toch nooit gevonden is ?
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Je moet niks verklappen, maar is dat nu al? 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Seraph
- Poster rang 1

Wait what, Marcel komt terug?!
Dat is goed nieuws!! Kan hij eindelijk die stomme Susanne en Raf buitenwippen, en Julia die blijft!
Dat is goed nieuws!! Kan hij eindelijk die stomme Susanne en Raf buitenwippen, en Julia die blijft!
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
-
Glenny
- Poster rang 1

wel euh, dat gaat hij zeker doen met één van de personages, alleen niet euh op een manier dat je zou denken.... ahummm, ik heb te veel gezegd ! ik zwijg nu over dit onderwerp....Seraph schreef:Wait what, Marcel komt terug?!
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

En hoe lang duurt het nog vooraleer hij terugkomt? 
0 x
-
Glenny
- Poster rang 1

met 5 afleveringen per week, niet lang meer, maar nu zeg ik echt niets meer zonder mijn advocaat !
0 x
-
Lazylady
- x 435
Doet Sally-Jane Van Horenbeeck nog altijd mee in de afleveringen die nu komen? Zou haar wel eens willen zien in die andere rol.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Ik sta nog een paar afleveringen achter maar voorlopig zag het er nog niet naar uit dat ze plots zou verdwijnen.Lazylady schreef:Doet Sally-Jane Van Horenbeeck nog altijd mee in de afleveringen die nu komen? Zou haar wel eens willen zien in die andere rol.
0 x
- Seraph
- Poster rang 1

Ze speelt er nog altijd in en denk dat ze nog een tijdje gaat blijven maar dan zal stervan aan haar MS.
0 x
-
Glenny
- Poster rang 1

haar personage blijft nog wel een tijdje hoor, ik weet wat haar lot is maar ik ga niets zeggen 
0 x
-
frankbomans
- Poster rang 1

- x 1
- x 8
Het is toch even wennen, Jan Struys als homo
(omdat ik een tijdje niet heb kunnen kijken en ik hierdoor de "aanloop" ernaar heb gemist)
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Wel, het grappige is dat ik destijds af en toe wel eens een aflevering zag (1 per jaar ofzo) en ik dus al een paar zaken wist/weet, maar ik wel benieuwd ben hoe het verder zal gaan.Glenny schreef:haar personage blijft nog wel een tijdje hoor, ik weet wat haar lot is maar ik ga niets zeggen
Dat Piet Piraat uit de kast zou komen wist ik wel al gezien ik die "hotel-aflevering" gezien had.
Nog een paar zaken waar ik benieuwd naar ben hoe het zover zal komen (heb spoiler-tekens gebruikt om het niet te verbrodden voor de rest) :
- Spoiler: Bekijk
0 x
- Seraph
- Poster rang 1

Oh mijn god, Lord. Ik kon het niet laten om al die dingen te lezen, en ik ben er oprecht van geschrokken! Heerlijk, al die intriges. Zeker het eerst en het voorlaatste puntje doen mijn wenkbrauwen stijgen!

Edit: Ik dacht dat je met Angéle de actrice van het personage uit Thuis bedoelde. Dus ja, met haar als burgemeester zijnde kan ik wel vrede mee sluiten.
Edit: Ik dacht dat je met Angéle de actrice van het personage uit Thuis bedoelde. Dus ja, met haar als burgemeester zijnde kan ik wel vrede mee sluiten.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 979
- x 582
Oei, en ik wil juist die spoiler knop niet gebruiken want ik wil verrast worden (het is de 1° keer dat ik kijk). Maar angèle als burgemeester dat verwondert me niet. Ik had al zo een gedacht in petto. Ze praat misschien op een kwezelachtige manier maar het is geen domme gans.
0 x