Charité Doumbia (Aïssatou Diop)
- Caligula
- Poster rang 5

Re: Charité (Aïssatou Diop)
Het was toch wel een duidelijk blauw oog. Tegen de deur gelopen mss? Geloof ik niet.
0 x
Potentia Principatum
- Amiche
- Poster rang 2

Het is duidelijk dat waar ze mee zit ook een dreiging is voor Joseph. Ze zei duidelijk dat ze hem niet alleen bij school kon laten wachten. En hij was duidelijk bang toen ze elkaar aan de telefoon spraken.
Het is niet haar man, maar duidelijk iemand die hun onder de plak heeft;zal dan ook wel de reden zijn dat ze geen opleidingen kan doen. Ben benieuwd.
Het is niet haar man, maar duidelijk iemand die hun onder de plak heeft;zal dan ook wel de reden zijn dat ze geen opleidingen kan doen. Ben benieuwd.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
-
flodderke
- Poster rang 2

Hoe die binnenkwam in de living met die emmer en zwabber, vreemd uitgedost en dan nog een zwarte bril op. Het plaatselijk dorpstheater dat ik zondag zag was beter.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Oei, en ik vind nu net dat ze net zo mooi uitgedost is. Niet dat ik snel zo'n glittertruitje met dierenmotief zou kopen, maar ik vind het bij haar wel erg mooi. Alleen mss net iets te mooi om mee te poetsen.flodderke schreef:Hoe die binnenkwam in de living met die emmer en zwabber, vreemd uitgedost en dan nog een zwarte bril op. Het plaatselijk dorpstheater dat ik zondag zag was beter.
Anyway....
Ik heb wel enorm met haar te doen. Haar leven klinkt tot nu toe niet al te vrolijk. Er bestaat wel een topic waarin je iemand een hart onder de riem toedraagt, maar ik doe het nu al efkes hier.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
karen87
- Nog geen rang
Vond ik ook maar blijkbaar is niet iedereen akkoord met die gedachtePrieeltje schreef:Hoe oud was die Joseph? Dacht nog heel klein, maar hij heeft blijkbaar een gsm mee naar school?
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

De school die ik ken laat GSM-gebruik (om praktische redenen) vanaf het eerste leerjaar toe, mits uitdrukkelijke toelating van de ouders. Waarschijnlijk geldt in de school van Joseph een soortgelijke regeling?karen87 schreef:Vond ik ook maar blijkbaar is niet iedereen akkoord met die gedachtePrieeltje schreef:Hoe oud was die Joseph? Dacht nog heel klein, maar hij heeft blijkbaar een gsm mee naar school?
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Tsjah...als haar Joseph in gevaar kan zijn (zo klonk het anders wel) vind ik een gsm precies toch geen overbodig luxe!karen87 schreef:Vond ik ook maar blijkbaar is niet iedereen akkoord met die gedachtePrieeltje schreef:Hoe oud was die Joseph? Dacht nog heel klein, maar hij heeft blijkbaar een gsm mee naar school?
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Zij loopt altijd rond met emmer en zwabberflodderke schreef:Hoe die binnenkwam in de living met die emmer en zwabber, vreemd uitgedost en dan nog een zwarte bril op. Het plaatselijk dorpstheater dat ik zondag zag was beter.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Belde Joseph wel met een/zijn gsm?
Misschien ging het niet goed met hem in school en heeft de directie/het secretariaat beslist om de mama even te bellen?
Misschien ging het niet goed met hem in school en heeft de directie/het secretariaat beslist om de mama even te bellen?
0 x
-
ikke
- x 435
Zo kan het inderdaad ook gegaan zijn...satine schreef:Belde Joseph wel met een/zijn gsm?
0 x
-
tvx1
- x 435
Nu weten we toch al wat meer over Charité haar problemen en ook haar familienaam...
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

-
rudidj
- Nog geen rang
- x 1
- Prieeltje
- Poster rang 1

Re: Charité Doumbia (Aïssatou Diop)
Hebben we hem al gezien dan? Want dan heb ik dat gemistrudidj schreef:eindelijk maakten we ook kennis met de Jozef
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Re: Charité Doumbia (Aïssatou Diop)
Nee, Sandrine was hem in het huis aan het rondleiden.Prieeltje schreef:Hebben we hem al gezien dan? Want dan heb ik dat gemistrudidj schreef:eindelijk maakten we ook kennis met de Jozef
0 x