Yvette Backx (Chris Boni)

Gesloten
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: Yvette Backx (Chris Boni)

Bericht door Linne »

Die brief van Yvette naar Sam heropende het hoofdstuk oude koeien.
Als Thuis het een ' begripvolle te vergeven fout ' vindt dat een klein gezond onschuldig weerloos
wezentje van dag één van haar mama afgepakt door die keiharde oma hoeft het niet meer.

Zoiets blijft zwart-wit, daar kunnen zelfs 50 tinten grijs niets aan veranderen.

Logisch dat nieuwe verhaallijnen met de bruikbare personages gebeuren in 'n soap.
De brij wordt op zo meer onoverzichtelijk, nu weer Waldek-Julia, zij verdient beter.
Moet er altijd aan denken in hun Thuislied : alles past hier in elkaar :bye:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Linne schreef:Zoiets blijft zwart-wit, daar kunnen zelfs 50 tinten grijs niets aan veranderen.
Ho,really? Ben ik toch niet helemaal akkoord mee... :whistle:
0 x
Potentia Principatum
smurfin
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door smurfin »

Nee, ik ook niet. Yvette heeft toen gedaan om goed te doen, maar het was wel heel fout.
0 x
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Caligula schreef:
Linne schreef:Zoiets blijft zwart-wit, daar kunnen zelfs 50 tinten grijs niets aan veranderen.
Ho,really? Ben ik toch niet helemaal akkoord mee... :whistle:
smurfin schreef:Nee, ik ook niet. Yvette heeft toen gedaan om goed te doen, maar het was wel heel fout.
Mijn mening is zoals ik dat beleef en jullie beleven dat anders, wat ik respecteer. :yup:
0 x
Suske
Poster rang 2
Poster rang 2
x 238
x 187

Bericht door Suske »

En zo is dat; zoveel mensen, zoveel meningen :thumbup:

Dat de meningen rond het afstaan van Sam (begrijpelijkerwijs) nogal uit elkaar liggen, blijkt ook al wel uit diverse pagina's van dit topic. ;)

Kunnen we dan nu weer terug naar ons Yvetje gaan, die inmiddels al een tijdje geleden het boetekleed heeft aangetrokken en die momenteel vooral bezig is haar dochter bij te staan? :)
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Wie gaat aan Frank vertellen dat Franky nu Kaat heet? Simonne of Yvette?
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Caligula schreef:Wie gaat aan Frank vertellen dat Franky nu Kaat heet? Simonne of Yvette?
Simone zou het kunnen zeggen, maar vermits Yvette het meeste tijd heeft kan zij de zware taak op haar frêle schoudertjes nemen om Frank proberen te leren hoe hij die naam moet uitspreken (Koat? Koat? Koot? Miljaarde miljaar!!!)
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Ik weet wel dat Yvette het goed bedoelt, maar ze zou better ophouden met zich zo op te dringen bij Sam. Dat werkt alleen maar averechts. Ze kan nu beter gewoon wachten tot Sam zelf een stap zet.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

tvx1 schreef:Ik weet wel dat Yvette het goed bedoelt, maar ze zou beter ophouden met zich zo op te dringen bij Sam. Dat werkt alleen maar averechts. Ze kan nu beter gewoon wachten tot Sam zelf een stap zet.
Ik heb niet de indruk dat Yvette zich nog veel opdringt aan Sam zelf. Ze laat wel weten, terecht, dat er haar niet veel tijd meer rest. En dat ze bijgevolg de relatie met Sam in orde wil zien komen, vóór zij er niet meer is.
Dat is het grootste verschil tussen jonge en oude(re) mensen. De laatste groep denkt al rapper eens aan de tijd die ze niet meer zullen meemaken. Ik heb alleszins begrip voor Yvette. En Sam lijkt ook wel begripvoller. Nu de kerstdagen eraan komen en Sam op het punt staatn om moeder te worden, zie ik het wel in orde komen ...
0 x
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Sam vond in ieder geval de restjes van het menu van Yvette lekker. Dat is al iets.
Hoezeer Yvette er ook op hoopt dat het goedkomt met Kerstmis, beter niet te vast op rekenen.
Het zal van Sam moeten uitgaan als het ooit zover komt.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Tussen al dat gekrakeel was het andermaal een verademing om Yvette met haar typische smile op wolkjes te zien lopen, een hele aflevering lang. :thumbup:
0 x
xJxLxTx
Nog geen rang

Bericht door xJxLxTx »

Captain Cuckoo schreef:Tussen al dat gekrakeel was het andermaal een verademing om Yvette met haar typische smile op wolkjes te zien lopen, een hele aflevering lang. :thumbup:
Ooh ik vond dat ook zo'n leuke scène! Yvetteje verdient dat geluk, zo'n echte bomma :razz:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Waarom wil Yvette nu niets kwijt over Angèle? Is ze bang dat men zal denken ze dat die laatste liegt?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Niet te begrijpen hé. Flap het eruit Yvetje! Angèle heeft leucemie! 3 woorden,toch niet zo moeiijk. We gaan daar toch weer geen 20 episodes over doen zeg.
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Nu is Yvette niet altijd de meest sympathieke geweest en heeft ze ook wat erge dingen gedaan in het verleden, maar ik wens haar toch niet toe dat ze haar dochter nog moet overleven.
0 x
Gesloten