tvx1 schreef:Ik vraag me toch af waarom de Bastiaensen een huis met zeven slaapkamers en nog genoeg ruimte om er een appartement in te zetten nodig hadden. Voor zover ik weet komt Marianne uit een gezin met drie kinderen (zijzelf, Charles en Claire). Dus met haar ouders erbij wonder er maar vijf personen die dus maar vier slaapkamers nodig hadden. Tenzij er nog meer kinderen waren/zijn.

En Marianne had met Walter maar twee kinderen, dus toen zij er woonden hadden ze zelfs maar drie slaapkamers nodig.
Misschien woonde ze ooit allemaal te samen ? Er is geen enkele reden om aan te nemen dat de vader van Marianne al overleden was voor dat Tom en Ann geboren waren.
Als de vader daar woonde, met zijn vier kinderen, claire, charles, Marianne en een onbekende (papa van Eric), en dat nadien ook nog hun kinderen inwoonde, dan komt men toch uit op meer dan zeven kamers ?
Meer dan één badkamer zal dan ook wel nodig geweest zijn, eveneens meer dan één beroepsruimte. Dokter Walter en advocaat Walter zullen beide hun eigen ruimte wel nodig gehad hebben. Als de andere ook nog eigen beroepsruimtes hadden, dan is het huis bijna te klein.