In de nieuwe story: Kaat zal de ultieme geslachtsoperatie nog niet hebben ondergaan wanneer ze in België aankomt.Wel al de hormonenbehandeling en gezichtschirurgie. Biedt natuurlijk bepaalde perspectieven aan het verhaal als je snapt wat ik bedoel.
^^Vooral van de acteur in kwestie. Want de vorige Franky's zijn allemaal vertrokken uit eigen initiatief. Met uitzondering van de jongste Franky, maar die moest weg omdat hij nog minderjarig was.
Ik heb ergens gelezen ( weet niet meer waar) dat we in januari een glimpje van haar zouden opvangen, en dat ze in maart zou terugkomen.
Ik veronderstel dus we haar even heel rap zullen zien, op een computerscherm bij een chat- of Skype gesprek?
Is er iemand die toevallig weet, wie het boek geschreven heeft? Voor zover ik kon zien, staat de naam van de auteur niet op de kaft!
En of een boek goed is of niet, hangt af van het onderwerp, maar uiteraard ook van de schrijver/schrijfster!
Volgens wat ik gevonden heb op Bol.com, zou het boek geschreven kunnen zijn door Sofie Maertens, maar helemaal zeker ben ik niet.
Op de kaft kon ik het ook niet vinden.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..