speculaties seizoenfinale seizoen 21
- annekeHU
- Poster rang 4

speculaties seizoenfinale seizoen 21
't is nog wel ongeveer 5 maanden eer het zover is, maar welke dingen zouden er kunnen gebeuren in de seizoensfinale van dit seizoen???
Ik vraag me af, of de scenarioschrijvers de verhaallijn met Peter-Femke-Peggy tot dan gaan rekken?
En wat met de duo's Tom-Judith en Toon-Wendy?? Wordt het ruilen en huilen, of blijft alles gewoon bij het oude?
Ik vraag me af, of de scenarioschrijvers de verhaallijn met Peter-Femke-Peggy tot dan gaan rekken?
En wat met de duo's Tom-Judith en Toon-Wendy?? Wordt het ruilen en huilen, of blijft alles gewoon bij het oude?
0 x
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Re: speculaties seizoenfinale seizoen 21
Ik hoop dat ze de verhaallijn William- Marianne niet rekken tot dan .. Ik ben daar te nieuwsgierig naar 
0 x
-
Djenner
- Poster rang 2

Kaat komt in maart. Ik denk dat haar liefje ( een personage dat er nu reeds inzit) te weten komt dat ze Franky Bomans was.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Wanneer is de seizoensfinale eigelijk? Eind mei of eind juni? De prachtige trouw van Peter en Femke natuurlijk niet vergeten hé!
Peggy zal waarschijnlijk geen getuige zijn...
Peggy zal waarschijnlijk geen getuige zijn...
0 x
Potentia Principatum
- annekeHU
- Poster rang 4

Was die trouw niet gepland rond of op de verjaardag van Lucas? Dus de 14de maart?
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

In mijn glazen bol zie ik dat Rosa een job krijgt in dat verzorgingscentrum, en daar achtereenvolgens Luc en later Waldek tegen het vege lijf loopt. De hormonen zullen de rest wel doen. Zodoende wordt een oude rivaliteit tussen die twee onderling en elk tegenover Rosa, weer nieuw leven in geblazen.
Tevens wordt duidelijker dat Franky met de nieuwe looks van Kaat zowat ieder man van Thuisdorp plus Ann en Mayra zwoele dromen en wulpse verlangens gaat bezorgen.
Tevens wordt duidelijker dat Franky met de nieuwe looks van Kaat zowat ieder man van Thuisdorp plus Ann en Mayra zwoele dromen en wulpse verlangens gaat bezorgen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Dat kan natuurlijk, maar je komt uiteindelijk altijd terecht op dat moment van de waarheid hé.Captain Cuckoo schreef:Tevens wordt duidelijker dat Franky met de nieuwe looks van Kaat zowat ieder man van Thuisdorp plus Ann en Mayra zwoele dromen en wulpse verlangens gaat bezorgen.
Nu wat de trouw Peter/Femke betreft, het feest zal toch niet doorgaan in de zus&zo neem ik aan, zelfs de zaal daarnaast lijkt me delicaat.
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Delicaat? Die zaal heeft wonderen verricht met het karakter van Luc! Snap niet dat Lucas Events dat gat in de markt nog niet heeft aangeboord.Caligula schreef:Dat kan natuurlijk, maar je komt uiteindelijk altijd terecht op dat moment van de waarheid hé.Captain Cuckoo schreef:Tevens wordt duidelijker dat Franky met de nieuwe looks van Kaat zowat ieder man van Thuisdorp plus Ann en Mayra zwoele dromen en wulpse verlangens gaat bezorgen.
![]()
Nu wat de trouw Peter/Femke betreft, het feest zal toch niet doorgaan in de zus&zo neem ik aan, zelfs de zaal daarnaast lijkt me delicaat.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Wel ingrijpende veranderingen alhoewel ik als Caligula daar eigelijk niks op tegen heb. Ik hou wel van dat soort dingen.Captain Cuckoo schreef:elicaat? Die zaal heeft wonderen verricht met het karakter van Luc! Snap niet dat Lucas Events dat gat in de markt nog niet heeft aangeboord.
Maar voor de seizoensfinale komt er toch de trouw van Peter-Femke op 14 maart en dat is binnen 2 maand....
0 x
Potentia Principatum
-
zarsas
- Nog geen rang
-
Djenner
- Poster rang 2

- GroteThuisfan!!!
- Poster rang 1

- x 2
- x 1
De trouw van Lowie en Olivia. Want binnenkort vraagt hij haar ten huwelijk om het bij leggen, want na gisteren 
0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
- GroteThuisfan!!!
- Poster rang 1

- x 2
- x 1
Dit is pure speculatie. Gewoon mijn idee over dat verhaallijn. Dus geen spoilers!
0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
-
ikke
- x 435
Daar verdacht ik je niet van. Maar een huwelijk tussen Olivia en Lowie als verzoening, jawadde, daarvan stond ik echt sprakeloos. Breng ze daar aub niet op zo'n peirdegedachten.GroteThuisfan!!! schreef:Dit is pure speculatie. Gewoon mijn idee over dat verhaallijn. Dus geen spoilers!
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
Ik denk eerlijk gezegd dat het nog veel te vroeg is voor speculatie. Het verleden heeft ons geleerd dat men pas naar de seizoensfinale begint te werken in de maanden maart-april. Ik denk dat de seizoensfinale zal gaan over de ontknoping Marianne - William- - Hélène. (de ultieme confrontatie tussen die drie ?). En ja, de terugkomst van Kaat want het zou Thuis niet zijn dat er weeral van alles zal verzwegen worden om vervolgens door bvb de krant van Thuis '"Nancy" onthuld te worden.
Moderator bericht:
Moderator bericht:
*deel van tekst verwijderd door moderator*
Hier geen spoilers, dus ook geen speculaties op de spoilers.
Hier geen spoilers, dus ook geen speculaties op de spoilers.
0 x