Zij heeft al veel meer mogen proberen te vergeten dan die andere twee die alles uitlokken en evengoed door hun clan beschermd worden. En laat ons nu ook eens niet vergeten dat dankzij Peggy die andere clan thuis nieuwjaar kon vieren en niet in Neder-over-Heembeek bijvoorbeeld.Arciat schreef:Ja, voor Peggy is "het verleden laten rusten en hopen dat iedereen alles vergeet" de gemakkelijkste optie. Hoe kan ze dat ook maar denken. Maar dat ligt in haar aard; zij mag alles doen en de mensen de huid volschelden (ze krijgt toch steun en bescherming van haar clan), maar schop niet tegen haar kar hoor.
Met een schone lei het jaar inhuldigen? Voor hoelang die schone lei? Chassez le naturel il revient au galop!
Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
-
- Poster rang 5
- x 929
- x 1487
Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
0 x
-
- Poster rang 5
Je moet toch toegeven dat Peggy de laatste jaren zoveel volk op stang gejaagd heeft dat haar vraag om met een schone lei te beginnen alleen maar als een lap op een stier kon werken.heidiw schreef:Actie? Welke actie? De enige actie die ze ondernomen heeft was positief zijn tegenover Nancy en voor de rest iedereen met rust laten en moeilijk was dat niet, ze zaten er toch maar bij voor spek en bonen en vooral zwaar negatief en tegen hun goesting.lord F. schreef:Goh ja, er is teveel gebeurt intussen, vrees ik, opdat haar actie kans op succes had.mysticia schreef:Arme peggy k heb met haar te doen.
Het was wel voorspelbaar dat het daar ging ontploffen zodra iemand anders dan Nancy daar z'n mond open ging doen.

En het is idd wel erg makkelijk na alles wat zij al gedaan heeft (ook tov Waldek).
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 5
- x 929
- x 1487
Natuurlijk heeft ze streken gehad en soms nog. Maar wat de clan Vlerick-De Grote betreft is dit een kwestie van oorzaak-gevolg. Peggy was op het moment van haar wanhoopsdaad volledig en compleet ontoerekeningsvatbaar, in tegenstelling tot Peter en Femke die altijd berekend, bloednuchter en bij hun volle verstand zijn op het moment dat zij over de schreef gaan. Of ze het nu wel of niet meende, zij kon wel respect opbrengen voor Nancy en haar wens om voor één dag de strijdbijl te begraven wat zelfs niet van het eigenste slurfke kan gezegd worden.
0 x
-
- Poster rang 5
En dat praat alles goed?heidiw schreef:Natuurlijk heeft ze streken gehad en soms nog. Maar wat de clan Vlerick-De Grote betreft is dit een kwestie van oorzaak-gevolg. Peggy was op het moment van haar wanhoopsdaad volledig en compleet ontoerekeningsvatbaar, in tegenstelling tot Peter en Femke die altijd berekend, bloednuchter en bij hun volle verstand zijn op het moment dat zij over de schreef gaan. Of ze het nu wel of niet meende, zij kon wel respect opbrengen voor Nancy en haar wens om voor één dag de strijdbijl te begraven wat zelfs niet van het eigenste slurfke kan gezegd worden.

Het was erg naïef van Nancy om te denken dat haar plan kans op slagen had, zeker omdat dus ook bij Eddy die bijna-babymoord van Peggy nog erg gevoelig ligt. en het ligt ook niet in z'n aard om dan te zwijgen.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 929
- x 1487
Neen en eigenlijk gaat het niet over goedpraten maar begrijpen hoe iemand tot het uiterste gedreven wordt tegenover iemand die enkel en alleen handelt uit louter slecht karakter.
En Nancy naïef? Alléé gij... En het ligt bij Eddy ook maar gevoelig als het hem past hé, dat wil zeggen niet als hij in de Zus en Zo een stuk in zijn kraag drinkt en Peggy zijn slurfkes moet uitschenken. En zwijgen doet hij ook nooit tenzij
En Nancy naïef? Alléé gij... En het ligt bij Eddy ook maar gevoelig als het hem past hé, dat wil zeggen niet als hij in de Zus en Zo een stuk in zijn kraag drinkt en Peggy zijn slurfkes moet uitschenken. En zwijgen doet hij ook nooit tenzij

0 x
-
- Poster rang 1
Peggy deed echt haar best, maar het water is gewoon te diep. Wat mij normaal lijkt in deze situatie.
Ook niet te vergeten dat Peggy meerdere gezichten heeft. Die aflevering was ze de Peggy die spijt had en je zou haar precies nog gaan geloven dat ze veranderd is en met een nieuwe lei wil beginnen maar enkele afleveringen geleden stond ze Waldek nog uit te dagen terwijl die haar niks misdaan had.
Ook niet te vergeten dat Peggy meerdere gezichten heeft. Die aflevering was ze de Peggy die spijt had en je zou haar precies nog gaan geloven dat ze veranderd is en met een nieuwe lei wil beginnen maar enkele afleveringen geleden stond ze Waldek nog uit te dagen terwijl die haar niks misdaan had.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Vraag is natuurlijk of Peggy het al of niet gaat zeggen en wanneer en hoe. Niet te lang meer wachten hoop ik want seffens doet onze Lucas zijn eerste communie.
0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
Caligula schreef:Vraag is natuurlijk of Peggy het al of niet gaat zeggen en wanneer en hoe. Niet te lang meer wachten hoop ik want seffens doet onze Lucas zijn eerste communie.

Het is wel ongelooflijk nu hoe iedereen nog altijd wil dat zij zwijgt, behalve zijzelf.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik snap haar niet helemaal. Ze denkt dat alles opgelost zal zijn als ze die bekentenis aflegt. Maar ik vrees dat de vlam dan pas echt in de pan vliegt.
0 x
-
- x 435
Ik snap dat ook niet. Wil ze misschien opgenomen worden vóór ze (weer)helemaal de pedalen kwijt is? Dan kan ze toch gewoon een psychiater om hulp verzoeken?jessie V. schreef:Ik snap haar niet helemaal. Ze denkt dat alles opgelost zal zijn als ze die bekentenis aflegt. Maar ik vrees dat de vlam dan pas echt in de pan vliegt.
Voor mij is dat de enige logische conclusie.

0 x
-
- Poster rang 5
Bwa, t is niet dat ze iets nieuws gaan horen hé.ikke schreef:Ik snap dat ook niet. Wil ze misschien opgenomen worden vóór ze (weer)helemaal de pedalen kwijt is? Dan kan ze toch gewoon een psychiater om hulp verzoeken?jessie V. schreef:Ik snap haar niet helemaal. Ze denkt dat alles opgelost zal zijn als ze die bekentenis aflegt. Maar ik vrees dat de vlam dan pas echt in de pan vliegt.
Voor mij is dat de enige logische conclusie.

De rest heeft mss nu schrik wat het gerecht zal doen met al diegene die gelogen hebben voor haar.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 929
- x 1487
Neen 't is niet dat ze iets nieuws gaan horen, Leo had zijn mond al voorbijgepraat tegen Nancy. Vandaar de blijvende haat en wraak van Peter tegenover Peggy.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
als iedereen alles weet waarom vraagt Femke dan aan Simonne wat er nu precies gebeurd is/
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Simpel: ze weten dat Peggy zelfmoord heeft willen plegen met Lucas. Ze weten niet dat ze zich wou verzuipen in de vijvers en ze weten niet dat het Frank is die het vermeden heeft. Wel raar dat Simonne die dat allemaal weet nog maar de lippen stijf houdt tegen Femke die zo graag wil weten wat er nu precies gebeurd is. Simonne weet wat er gebeurd is.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 1
Peggy, kind toch, wat ben je nu van plan?
Sommige geheimen worden beter niet verteld. Denkt ze nu echt dat de ouders / grootouders van Lucasje zich beter gaan voelen als ze de hele waarheid vertelt? En dan nog rechtuit waar ze bij zijn? Dat ze hen dan tenminste een brief schrijft en ergens onderduikt, want Eddy en Peter zijn echt in staat om haar dood te slaan als zij dit tegen hen zegt, snapt zij dat dan niet? Of wil ze dat juist, omdat ze zichzelf wil straffen en raken?
Weet je wat, ze zou een video-opname kunnen maken en dan er op een of andere manier voor zorgen dat zij er allen naar kijken terwijl zij ergens anders een zelfmoordpoging onderneemt. Zou dat niet origineel zijn? Oh wacht... oh. Hm neen toch niet zo.
Sommige geheimen worden beter niet verteld. Denkt ze nu echt dat de ouders / grootouders van Lucasje zich beter gaan voelen als ze de hele waarheid vertelt? En dan nog rechtuit waar ze bij zijn? Dat ze hen dan tenminste een brief schrijft en ergens onderduikt, want Eddy en Peter zijn echt in staat om haar dood te slaan als zij dit tegen hen zegt, snapt zij dat dan niet? Of wil ze dat juist, omdat ze zichzelf wil straffen en raken?
Weet je wat, ze zou een video-opname kunnen maken en dan er op een of andere manier voor zorgen dat zij er allen naar kijken terwijl zij ergens anders een zelfmoordpoging onderneemt. Zou dat niet origineel zijn? Oh wacht... oh. Hm neen toch niet zo.

0 x