Daar scheen William toch van te verschieten en ook van die auto in het kanaal ...lord F. schreef:Dat er nog geen belletje gaat rinkelen dat Hélène zichzelf na al die tijd aangegeven heeft.
Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)
0 x
-
Soapseut
- x 435
Ik zou het zelf nog allemaal gaan geloven, moest ik me niet herinneren hoe demonisch William daar zat toen hij Hélène dwong die bekentenis te schrijven. Hélène zei ook wel dat hij terug verliefd werd op Marianne. Dat deel kan kloppen. En door Hélène te doen verdwijnen, loopt hij dat geld van Geert hoe dan ook mis. En dat geld van Geert is vééééél.
Hij is misschien toch niet enkel en alleen uit op geld.
Hij is misschien toch niet enkel en alleen uit op geld.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 582
Marianne heeft het nog niet door maar door het bezoek van Tom en de mededeling dat Hélène leeft en alles is gaan opbiechten bij de politie (en bij hem en Judith) heeft zij uitstel van executie gekregen. Het gezicht van William sprak boekdelen toen Tom het over Hélène had, je zag de raderen in zijn hersenen draaien om zich er uit te praten en Marianne, ach, stekeblind van liefde, inderdaad
Zie je soms bij vrouwen die dominant en eigenzinnig zijn tot er plots een vent in hun leven verschijnt en weg is al het gezonde verstand en veranderen ze in een onderdanig slaafs voetveegje 
0 x
-
Linne
- Poster rang 2

Hélène haar verhaal van die brief doen schrijven klopt en bewusteloos in de auto zetten en
die het kanaal induwen klopt ook als zij daar echt nog uitgesukkeld is.
Denkend dat Hélène officieel zelfmoord pleegde ligt William zijn weg tot liegen breed open.
Hij steekt alles op Hélène tegen Marianne die niets liever hoort en een dode Hélène, kan
hem niet tegenspreken. Sinds hij naast het geld van Geert pakt, is er enkel dat van Marianne.
Daar hoeft hij niet voor te moorden, alleen liegen dat hij zwart ziet en heeft haar erbij.
Marianne waar is uw verstand en vooral uw geheugen ?
Ofwel is hier een vrouw die op Marianne lijkt terwijl de echte vermoord is ?
Grapje maar ... de man van haar leven ?
die het kanaal induwen klopt ook als zij daar echt nog uitgesukkeld is.
Denkend dat Hélène officieel zelfmoord pleegde ligt William zijn weg tot liegen breed open.
Hij steekt alles op Hélène tegen Marianne die niets liever hoort en een dode Hélène, kan
hem niet tegenspreken. Sinds hij naast het geld van Geert pakt, is er enkel dat van Marianne.
Daar hoeft hij niet voor te moorden, alleen liegen dat hij zwart ziet en heeft haar erbij.
Marianne waar is uw verstand en vooral uw geheugen ?
Ofwel is hier een vrouw die op Marianne lijkt terwijl de echte vermoord is ?
Grapje maar ... de man van haar leven ?
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ik begin al langer hoe meer te geloven dat Marianne VERPLICHT wordt dit allemaal zo te spelen om Tom te redden ; het viel me ook op dat de manier waarop William zijn arm rond haar legt niet zo onschuldig is .....
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Dat telefoontje van Marianne aan haar kinderen was compleet opgedragen door die creep volgens mij ! Duidelijke toen ze zo plots moest ophangen ...
0 x
-
Linne
- Poster rang 2

Juist, daar was William bij. Hij houdt Marianne in de klem. Haar stem valt ook op,
dat is Marianne niet. Die past zo erg op elk wooooord dat ze spreeeeeekt
dat is Marianne niet. Die past zo erg op elk wooooord dat ze spreeeeeekt
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Misschien is ze echt helemaal blij. Al of niet ten onrechte. Heeft hij zo'n mooi verhaal opgehangen dat ze hem doodeenvoudig gelooft. Wij weten niks.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Inderdaad, wij weten niks.
Het zou even goed kunnen dat Marianne het spelletje van de begripvolle en liefhebbende echtgenote speelt, maar ondertussen zelf "een plannetje" heeft.
Het zou even goed kunnen dat Marianne het spelletje van de begripvolle en liefhebbende echtgenote speelt, maar ondertussen zelf "een plannetje" heeft.
0 x
-
Summer85
- Poster rang 1

Ik dacht eerlijk gezegd dat ze al dood was...
Maar des te beter dat het niet zo is natuurlijk!
Ik denk niet dat William haar verplicht om te blijven, toen aan het ontbijt gingen ze toch los met elkaar om en zat de sfeer goed en toen zat er niemand bij. Tom was toen wel in huis maar het is niet dat William Marianne toen aan het afdreigen was om vrolijk te doen.
Ik vraag me echt af hoe dit allemaal zal aflopen...
Maar des te beter dat het niet zo is natuurlijk!
Ik denk niet dat William haar verplicht om te blijven, toen aan het ontbijt gingen ze toch los met elkaar om en zat de sfeer goed en toen zat er niemand bij. Tom was toen wel in huis maar het is niet dat William Marianne toen aan het afdreigen was om vrolijk te doen.
Ik vraag me echt af hoe dit allemaal zal aflopen...
0 x
-
Soapseut
- x 435
Moest hij Marianne afdreigen, dan was het nu het moment om haar mond open te doen. Tom zou het thuisfront kunnen waarschuwen, ze zouden de Italiaanse Carabinieri kunnen bellen en Hélène zou het verhaal kunnen bevestigen.
Hij zou niet veel meer moeten uitsteken, want iedereen zou meteen in zijn richting kijken.
Ik denk dat Marianne het meent.
Hij zou niet veel meer moeten uitsteken, want iedereen zou meteen in zijn richting kijken.
Ik denk dat Marianne het meent.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Maar met wat dreigt hij haar af (moest hij haar afdreigen)?Soapseut schreef:Moest hij Marianne afdreigen, dan was het nu het moment om haar mond open te doen.
Hélène dreigde hij ook af met dat hij Stan en Emma iets zou aandoen. Genoeg redenen om haar het zwijgen op te leggen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5

Ik heb nu net de hele Marianne-William-Tom Toscaanse episodes bekeken en tja...het trekt er niet op. Wat een ******affaire. Sorry hoor.
Tom is (terecht) bezorgd om zijn moeder, Judith die zegt: hoelang gaat dit nog duren? Wel Judith, dat zou ik nu ook willen weten zie.
Tom is (terecht) bezorgd om zijn moeder, Judith die zegt: hoelang gaat dit nog duren? Wel Judith, dat zou ik nu ook willen weten zie.
0 x
Potentia Principatum
- Prieeltje
- Poster rang 1

En nu horen we Marianne weer al een paar dagen niet, benieuwd hoe lang ze deze verhaallijn nog gaan rekken en waar Marianne gaat wonen gesteld dat ze terug zou komen als William toch niet haar ware blijkt te zijn!
Want Mayra zal niet snel bemoeial-mama-Marianne-die-ons-Anneke-zo-rond-haar-vinger-draait terug in huis willen nemen!
Want Mayra zal niet snel bemoeial-mama-Marianne-die-ons-Anneke-zo-rond-haar-vinger-draait terug in huis willen nemen!
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1494
Er zal veel afhangen van of Marianne nu wel of niet die schadevergoeding aan Geert (nu Hélène) zal moeten betalen. En Mayra, wel uhm, akkoord dat ik met Marianne ook niet onder 1 dak zou kunnen wonen, maar ze woont er wel gratis en voor niks, bovenverdieping speciaal voor haar en Ann verbouwd ook zonder deelname in de kosten en nog eens een gratis en voor niks atelier erbij gekregen. Laat ons zeggen dat Marianne eigenlijk alle recht heeft om dit duo te verzoeken elders te gaan wonen maar ze wil Ann niet kwijt hé.Prieeltje schreef:En nu horen we Marianne weer al een paar dagen niet, benieuwd hoe lang ze deze verhaallijn nog gaan rekken en waar Marianne gaat wonen gesteld dat ze terug zou komen als William toch niet haar ware blijkt te zijn!
0 x