Nancy De Grote (Ann Pira)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Caligula
- Poster rang 5

Re: Nancy De Grote (Ann Pira)
En dan vergeet ze nog de lucas. Femke gaat niet kontent zijn...Ik denk dat ze beter een kindermeisje zouden nemen.
0 x
Potentia Principatum
- martha
- Poster rang 5

- x 982
- x 583
- Caligula
- Poster rang 5

Ja,als ze zo voortdoet gaat dat ding niet lang meegaan.
0 x
Potentia Principatum
-
lord F.
- Poster rang 5

Allez, met de huidige situatie begint Nancy al een trek weg te hebben van Florke. 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Dat kan een gezellig avondje worden. Ik kan slecht tegen dat gedram van Nancy. Ik zou bij zo'n dwingende uitnodiging beslist thuis blijven. Maar misschien is het nog ergens goed voor en komt er een beetje vrede in de familie.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Tsja, Nancy hoeft geen grote feesten voor haar huwelijksverjaardag, maar wil eigenlijk gewoon haar kinderen dicht bij haar voor 1 avondje. Op zich vind ik dat helemaal niet zo veel gevraagd.
Het verbaasde me alleen wel dat ze totaal niet door leek te hebben dat de onderlinge sfeer daar ver onder het vriespunt hing. Eddy leek wat dat betreft opmerkzamer, die zat er al heel bedenkelijk bij te kijken...
Het verbaasde me alleen wel dat ze totaal niet door leek te hebben dat de onderlinge sfeer daar ver onder het vriespunt hing. Eddy leek wat dat betreft opmerkzamer, die zat er al heel bedenkelijk bij te kijken...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
lord F.
- Poster rang 5

Denk wel dat ze het door had, maar dat ze koppig de verzoener wou spelen wetende dat niemand zoveel slechte wil wou tonen door haar uitnodiging af te slaan.Christel schreef:Tsja, Nancy hoeft geen grote feesten voor haar huwelijksverjaardag, maar wil eigenlijk gewoon haar kinderen dicht bij haar voor 1 avondje. Op zich vind ik dat helemaal niet zo veel gevraagd.
Op dat vlak komt ze wel dichtbij Florke.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Nancy kennende, zou je heel goed gelijk kunnen hebbenlord F. schreef:Denk wel dat ze het door had, maar dat ze koppig de verzoener wou spelen wetende dat niemand zoveel slechte wil wou tonen door haar uitnodiging af te slaan.Christel schreef:Tsja, Nancy hoeft geen grote feesten voor haar huwelijksverjaardag, maar wil eigenlijk gewoon haar kinderen dicht bij haar voor 1 avondje. Op zich vind ik dat helemaal niet zo veel gevraagd.
Op dat vlak komt ze wel dichtbij Florke.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Zou ze wel weten van de aanval van Peter op Peggy? Dat kan ik me even niet meer herinneren.
Als ze er allemaal met de haren bij gesleept moeten worden, zal het beslist een leuke avond worden.
Als ze er allemaal met de haren bij gesleept moeten worden, zal het beslist een leuke avond worden.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 934
- x 1497
Ik vrees dat het op nieuwjaarsdag ten huize Nancy veel beeld zonder klank zal zijn, behalve de klank van Nancy zelf.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1668
- x 2576
Ze was toch met Lucas in de Zus en Zo?jessie V. schreef: Zou ze wel weten van de aanval van Peter op Peggy? Dat kan ik me even niet meer herinneren.
Het kan toch niet dat ze totaal niet op de hoogte is van het 'gevecht'.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ze kwam met Lucas op de arm in paniek de dispatch binnengerend om Femke en Renzo te waarschuwen dat Peter en Peggy elkaar aan het afmaken waren buiten. Ze weet er dus inderdaad van...satine schreef:Ze was toch met Lucas in de Zus en Zo?jessie V. schreef: Zou ze wel weten van de aanval van Peter op Peggy? Dat kan ik me even niet meer herinneren.
Het kan toch niet dat ze totaal niet op de hoogte is van het 'gevecht'.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Het was ook onrechtstreeks doordat ze Lucas even niet in de gaten had dat Peter aan z'n verbouwingswerken begonnen is. 
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Gelukkig dat Olivia gisteren nog een beetje wist hoe ze kon inspelen op Nancy. Door al haar 'dommerigheid' heeft ze wel even voor een lach kunnen zorgen, maar eigenlijk was het toch best genant.
'mijn deelname'
'mijn deelname'
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Caligula
- Poster rang 5

Het telefoontje van Nancy met Marianne is wel een beetje vreemd hé?
0 x
Potentia Principatum