T.
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
-
ikke
- x 435
Re: T.
We zullen dat volgende week zien.
Maar als Daan dood is, zal inspecteur Donckers heel erg gedreven zijn om die seriemoordenaar te pakken te krijgen.
Hopelijk voor hem komt hij niet oog in oog met haar te staan, 't Zou zijn beste keer niet zijn!
Een tweede reeks is al in de maak!
https://nl.wikipedia.org/wiki/T.
Maar als Daan dood is, zal inspecteur Donckers heel erg gedreven zijn om die seriemoordenaar te pakken te krijgen.
Hopelijk voor hem komt hij niet oog in oog met haar te staan, 't Zou zijn beste keer niet zijn!
Een tweede reeks is al in de maak!
https://nl.wikipedia.org/wiki/T.
0 x
-
frankbomans
- Poster rang 1

- x 1
- x 9
Inderdaad, ik ben al gaan figureren voor het tweede seizoen 
De eerste afleveringen konden me nog niet echt bekoren, maar ik vind het nu echt een heel goeie reeks. Ik ben sowieso al fan van Koen De Bouw (sinds zijn rol als Stef Tavernier in Wittekerke), en ook hier vind ik hem geweldig
De eerste afleveringen konden me nog niet echt bekoren, maar ik vind het nu echt een heel goeie reeks. Ik ben sowieso al fan van Koen De Bouw (sinds zijn rol als Stef Tavernier in Wittekerke), en ook hier vind ik hem geweldig
0 x
- Prieeltje
- Poster rang 1

Tja, ik vrees het wel, als zijn onderlichaam verlamd is, zal hij zijn werk helaas niet meer kunnen doen. Arme Annelies, haar papa dementerend en haar lief in een rolstoel...
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
- Caligula
- Poster rang 5

Heb naar de de laatste episode gekeken (heb alle andere gemist behalve de eerste) en wat een geklungel zeg! In mekaar geflansd op een vreselijke manier. Adios T. Hoop dat er geen 2de serie komt.
0 x
Potentia Principatum
-
Lazylady
- x 435
Ik heb wel een vraag: weet iemand wat er met die Sonja is gebeurd? (Die vrouw die de dader had ontvoerd zodat hij haar plaats kon innemen op het secretariaat.) Ook vermoord? Wel vreemd dat ze haar lijk dan niet gevonden hebben, of heb ik iets gemist? (Of een foutje?)
0 x
- Duimelijntje
- Poster rang 2

- x 33
- x 11
- Contacteer:
dat vroeg ik me ook afLazylady schreef:Ik heb wel een vraag: weet iemand wat er met die Sonja is gebeurd? (Die vrouw die de dader had ontvoerd zodat hij haar plaats kon innemen op het secretariaat.) Ook vermoord? Wel vreemd dat ze haar lijk dan niet gevonden hebben, of heb ik iets gemist? (Of een foutje?)
volgens mij heeft hij gaar vermoord om haar plaats te kunnen innemen op het secretariaat en heeft er haar verder niemand gemist
0 x
-
Glenny
- Poster rang 1

die is dood ja, je zag op een moment haar lijk in een plas bloed liggen :SDuimelijntje schreef:dat vroeg ik me ook afLazylady schreef:Ik heb wel een vraag: weet iemand wat er met die Sonja is gebeurd? (Die vrouw die de dader had ontvoerd zodat hij haar plaats kon innemen op het secretariaat.) Ook vermoord? Wel vreemd dat ze haar lijk dan niet gevonden hebben, of heb ik iets gemist? (Of een foutje?)
volgens mij heeft hij gaar vermoord om haar plaats te kunnen innemen op het secretariaat en heeft er haar verder niemand gemist
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

intrigeren wil je wellicht zeggen anders mag je dat laatste wel eens uitleggen.Lazylady schreef:Gisteren is het tweede seizoen begonnen en nu heet het blijkbaar "Professor T". Als één van de weinigen hier ben ik ook weer beginnen kijken en zelfs al zitten er zaken in die misschien niet kloppen, toch blijft het mij integreren.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!