In en Uit

Alle spoilers over Thuis komen hier. Inhouden, nieuwe personages, ...
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!
Plaats reactie
Seraph
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: In en Uit

Bericht door Seraph »

We zagen het al van ver aankomen... :whistle:
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
deborah1
Nog geen rang
x 7

Bericht door deborah1 »

Djenner schreef:Neen, werkzekerheid speelt geen rol, maar hij verlaat wel een job om ( voor een deel toch) te kunnen gaan doppen. Die BV's permitteren zich echt veel.
Komaan Djenner, blijkbaar ken je de agenda van Jelle niet echt goed. Hij heeft net een nieuwe cd uit, en is ook nog bezig aan een theaterstuk, en heeft de voorbije jaren ook heel vaak de serie eventjes verlaten voor extra projecten. Dus dat gaan doppen, denk niet dat dit snel aan de orde zal zijn.
0 x
deborah1
Nog geen rang
x 7

Bericht door deborah1 »

Ik wil hier nog eventjes op terugkomen, Jelle heeft zelf aangegeven dat hij de voorbije maanden zelf maar een beperkt aantal dagen draaide voor thuis, dus dat zegt voor mij ook we genoeg hoor.
0 x
mamalotte
Nog geen rang

Bericht door mamalotte »

0 x
Kimmeke
Poster rang 4
Poster rang 4
x 1

Bericht door Kimmeke »

Zal ze niet missen een personage dat mij vaak irriteert een teken dat het goed gespeeld is dus wel erg jammer voor Sally Jane
0 x
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Bericht door karolien85 »

Oei, Snuit eruit. Ben benieuwd op welke manier :think:
0 x
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door flodderke »

Peggy eruit, er zijn er een paar die ik liever zou zien verdwijnen. Maar dit wil ik wel kwijt : er zijn er die nooit mogen verdwijnen, namelijk de oude garde : Simonne, Frank, Yvette... als zij verdwijnen zet ik mijn TV niet meer aan voor thuis.
0 x
Robin23
Nog geen rang
x 2

Bericht door Robin23 »

O spijtig. Ik vond Peggy één van de betere personages in THUIS.
Een persoon met zowel goede als slechte kanten.
Plus ik vind niet - wat bij Geert en Jens wel het geval is- dat haar rol is uitgespeeld.

Het enige positieve hieraan is dat ik Rosa dan weer meer ga appreciëren, want vanaf Peggy terug in THUIS kwam,
is er van de sympathieke Rosa niet veel meer overgebleven.
0 x
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

Ik hoop dat ze haar niet laten sterven, ze is er nog paar keer uit geweest, maar kwam telkens terug.
Nu vind ik dit erg jammer dat ze een pionier die zoveel cement heeft tussen de personages er zelf uitschrijven. In vergelijking met andere soaps vond ik dat net zo leuk aan "thuis" dat er nog voldoende personages uit het begin waren. Ofwel is er ergens een conflict met iemand, maar ik vind dit echt een vreselijke beslissing. Als iemand een FB groep kan oprichten genre: Peggy moet blijven, word ik zeker fan.
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Ik vraag me af , wat ze dan verder met Renzo gaan doen? Oke, die heeft verder nog familie(Nancy-Femke) binnen de soap, maar ik bedoel : als Peggy verdwijnt, aan wie gaan ze hem dan koppelen?
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Voor mij hoeft Peggy er ook niet uit. Ik vind het ook wel jammer.
0 x
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door flodderke »

Als Peggy verdwijnt, hoeft Rosa misschien niet meer uit de Zus en Zo. Ik denk dat Peggy gewoon ergens anders 'opnieuw zal beginnen', met de Renzo, en Rosa mag dan blijven van Peter.
0 x
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

Heb het hier toch moeilijk mee hoor, zeer moeilijk. Vooral omdat het niet op vraag van Sally-Jane was. Ik las ergens dat het "on hold" wordt gezet, ze zal dus zeker niet sterven. Maar ergens anders opnieuw beginnen? Peggy is niet het type dat Sandrine zomaar achterlaat nu ze ze opnieuw vrij vaak ziet. Tenzij er op dat vlak nog iets spectaculairs gebeurt.
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Ik hoop maar dat het verdwijnen van Peggy niet het begin inluidt van het al dan niet verplichte vertrek bij de personages van het eerste uur.... Jenny , Frank , Marianne zijn allemaal reeds 65+ . Natuurlijk zijn Yvette en Leo ook al op die leeftijd, maar die hun rollen zijn toch beperkter.
0 x
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

Nooit echt gevoel gehad dat de rollen van Leo of Yvette beperkter waren. Zeker Yvette had laatste half jaar toch wel heel belangrijke rol.
0 x
Plaats reactie