Gitta Thys (Astrid Annicaert)
- Suske
- Poster rang 2
- x 238
- x 187
Re: Gitta Thys (Astrid Annicaert)
Omdat Gitta gisteren weer in Thuis te zien was, hebben we dit topic onder het stof vandaan gehaald... 

0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Inderdaad. Van een enigszins sympathiek personage destijds is zij geëvolueerd tot een betweterig gefrustreerd bazinneke zoals er al zo veel zijn. Bah!nounake schreef:Vervelende persoon en weinig empathie voor haar mannen !

0 x
- Prieeltje
- Poster rang 1
Een beetje begrip voor Tim wiens hoogzwangere vrouw gegijzeld wordt was wel op z'n plaats geweest, akkoord Tim mocht zich niet zo door zijn emoties laten meeslepen tov Danny, maar er staat ook zoveel op het spel voor hem! Dus weinig sympathie voor Gitta....
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ook ik vond haar houding weinig sympathiek. En ook niet echt professioneel, eigenlijk. Dat laatste niet eens zozeer tegenover Tim, maar hoort zo iemand ook niet zoveel mogelijk rust uit te stralen in een stressvolle situatie?
Ze kwam op mij in elk geval totaal niet over alsof ze wist waar ze mee bezig was, met haar bitse opmerkingen en rond gedraaf...

Ze kwam op mij in elk geval totaal niet over alsof ze wist waar ze mee bezig was, met haar bitse opmerkingen en rond gedraaf...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- annekeHU
- Poster rang 4
Is Gitta eigenlijk hoofdinspecteur?
Of is er een andere reden waarom zij zich duidelijk boven Tim stelde in deze zaak? ( die is immers gewoon inspecteur al heeft hij dan een tijdje geleden gezegd dat hij terug aan examens ging meedoen om te kunnen promoveren tot hoofdinspecteur)
Of is er een andere reden waarom zij zich duidelijk boven Tim stelde in deze zaak? ( die is immers gewoon inspecteur al heeft hij dan een tijdje geleden gezegd dat hij terug aan examens ging meedoen om te kunnen promoveren tot hoofdinspecteur)
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Gitta is inderdaad hoofdinspecteur. Toen zij destijds haar examen wel haalde en Tim niet, was dat nog een beetje een dingetje tussen hen 2... 

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik heb Tim ook commissaris tegen haar horen zeggen. Ze is duidelijk omhoog gevallen.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Dat rook naar ultieme triomf over Timjessie V. schreef:Ik heb Tim ook commissaris tegen haar horen zeggen. Ze is duidelijk omhoog gevallen.

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
mijn "deskundig" oog zegt: ze is niet geschikt voor haar job. Te veel paniekerig gebrul, teveel onrust.
0 x
-
- x 435
Ik vind dat ze ergens wel een punt had. Tim is tot nu toe keer op keer in de fout gegaan wanneer hij op interventie moest, dus moet hij zeker wanneer zijn vrouw en kind in gevaar zijn tegen zichzelf beschermd worden. Hij is perfect in staat om impulsieve, domme dingen te doen.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ook ik vind dat ze zeker wel een punt had, hoor, dat was wat mij betreft ook zeker het probleem niet. Enkel de manier waarop ze het bracht en hoe ze verder met de situatie om ging, vond ik niet bepaald geweldig...
Maar dat Tim in dit geval tegen zichzelf beschermd moest worden, ben ik helemaal met je eens.
Maar dat Tim in dit geval tegen zichzelf beschermd moest worden, ben ik helemaal met je eens.
0 x
- smurfin
- Poster rang 2
Ik vond het schandalig dat ze niet een beetje begrip toonde voor de situatie van Tim.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ze was heel kortaf, maar dat had meneer Cremers blijkbaar wel even nodig.
Door zijn opgefokt gedoe bracht hij wel 3 levens nog meer in gevaar dan ze al waren.
Door zijn opgefokt gedoe bracht hij wel 3 levens nog meer in gevaar dan ze al waren.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Dan vraag ik me toch af: wie zou er kalm blijven staan toe kijken als zijn zwangere vrouw in handen valt van zo'n figuur? Ik kan dat wel begrijpen. Ik kan ook wel snappen dat hij afgeremd moet worden, maar dat gebrul leidt nergens toe. Zo kalmeer je iemand niet.
0 x