Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)
- Caligula
- Poster rang 5

Re: Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)
Ik denk ook dat Julia het voorlopig vrij goed doet, Haar Luc-affaire verwerken is ook niet niks. Dus werken dan maar en ze doet dat goed. En Eddy een beetje aanporren kan nooit geen kwaad want hij vergeet zichzelf nog al eens.
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

In vergelijking met de rest van de Zus&Zo is Julia tegenwoordig een vrij sympathiek personage. Zo lang het duurt, natuurlijk.Caligula schreef:Ik denk ook dat Julia het voorlopig vrij goed doet, Haar Luc-affaire verwerken is ook niet niks. Dus werken dan maar en ze doet dat goed. En Eddy een beetje aanporren kan nooit geen kwaad want hij vergeet zichzelf nog al eens.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Eerst Luc die haar tot op het bot bedonderd heeft, en vervolgens Paulien die zich compleet onmogelijk en ongevoelig opstelt; ik vind ook dat ze zich juist nog heel goed houdt in de gegeven omstandigheden!
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

In ieder geval lijkt ze vrolijk, maar vooral vastberaden op haar doel af te gaan. Zelfs op den Eddy had haar assertieve gedrag zodanige invloed dat hij uiteindelijk de rest van zijn Slurfke toch maar wijselijk liet staan... 
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Wanneer houdt Julia eens op met zoete broodjes bakken bij Paulien? Hoe die Paulien zich gedraagt tegenover haar moeder. Alsof zij (paulien) het grootste onrecht van de wereld is aangedaan. 
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Okee okee, de moederband is sterk, maar zijn de grenzen van Julia nog niet stilaan bereikt? Het mag wel duidelijk zijn dat de jaren van verstand van Paulien nog niet in zicht zijn.jessie V. schreef:Wanneer houdt Julia eens op met zoete broodjes bakken bij Paulien? Hoe die Paulien zich gedraagt tegenover haar moeder. Alsof zij (paulien) het grootste onrecht van de wereld is aangedaan.
0 x
-
Linne
- Poster rang 2

Waar blijft Julia die energie halen om er overal in te vliegen wat Peter vraagt en zelf met nieuwe suggesties af te komen. Ze leeft zich uit omdat ze nu kan tonen wat ze in haar mars heeft.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat zeker, en ook om niet aan haar eigen rotsituatie te moeten denken, waarschijnlijk.
Buiten haar werk heeft Julia momenteel ook niet zoveel afleiding, en dan heeft ze op de koop toe nog zo'n "sympathieke" dochter die haar op geen enkele manier steunt, maar alleen nog wat verder in de put duwt.
Julia heeft het - buiten haar werk wat ze leuk lijkt te vinden - niet bepaald getroffen, vind ik...
Buiten haar werk heeft Julia momenteel ook niet zoveel afleiding, en dan heeft ze op de koop toe nog zo'n "sympathieke" dochter die haar op geen enkele manier steunt, maar alleen nog wat verder in de put duwt.
Julia heeft het - buiten haar werk wat ze leuk lijkt te vinden - niet bepaald getroffen, vind ik...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Linne
- Poster rang 2

Inderdaad, ze is moediger dan ik dacht en nog niet van plan op te geven.Christel schreef:Dat zeker, en ook om niet aan haar eigen rotsituatie te moeten denken, waarschijnlijk.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Als ze nou eens wat minder achter haar dochter aan loopt om "het goed te maken", dan zal ze nog gelukkiger zijn, want dochter duwt haar inderdaad steeds terug in de put. En waarom? Omdat ze Luc niet meer wil. En waarom wil ze Luc niet meer? omdat hij een grote bedrieger is en niet omdat hij nu slechtoffer is van zijn eigen daad. Maar haar lieve dochter schijnt dit niet te willen snappen.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 976
- x 579
Julia en Jana zijn de enigen in het Thuisdorp (Simonne heeft nog haar twijfels) die niet vergeten zijn wat Luc allemaal heeft uitgespookt en ze zijn niet bereid om net als de anderen om de spons over het verleden van Luc te vegen net of er is nooit iets gebeurd en daarom krijgen Julia en Jana van iedereen de wind van voren.
0 x
-
Summer85
- Poster rang 1

Goed gezegd Julia! Peggy heeft niks te zoeken in jouw privé 
0 x
- eddy en nancy
- Poster rang 3

- Contacteer:
Het zal wel aan mij liggen, maar telkens wanneer vrouwen zich mooi willen maken (voor een feestje bv) vind ik dat ze er slechter uit zien dan op een doordeweekse dag. Ook Julia gisteren.
Eddy
Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
-
Jonistroobants
- Nog geen rang
Peter en Peggy waren allee bij elkaar ook misschien net een halfjaar getrouwd en ook Peggy was in die tijd blind en dus gehandicapt. Het is niet hetzelfde dan in een coma liggen. Maar is wel bijna hetzelfdemartha schreef:Is Julia al lang genoeg gehuwd om te kunnen scheiden ? Ik ben niet meer zo mee met de echtscheidinswet (gelukkig maar). En blijkbaar heeft ze haar belofte vergeten "in voor- en tegenspoed". En kan zij wel scheiden van iemand die in coma ligt ?
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Geen compliment voor de kledingsponsors van Thuis.eddy en nancy schreef:Het zal wel aan mij liggen, maar telkens wanneer vrouwen zich mooi willen maken (voor een feestje bv) vind ik dat ze er slechter uit zien dan op een doordeweekse dag. Ook Julia gisteren.
Eddy
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!