André (Paul Ricour)
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Re: André (Paul Ricour)
Dt wist ge toch na dat etentje .....nu zal Yvette wel terug mogen zeker ?
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
- karolien85
- Poster rang 3
- x 1
Ikke aan postbus XOFWGKTA schreef:Iedere keer als ik André zie denk ik iedere keer aan Merlina

0 x
- Kwast
- Poster rang 5
WahahahahaCaptain Cuckoo schreef:Sandrientjes en Lucasjes op overschot en tochgéén Andréke meer?

0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Crackers
- Poster rang 5
Ik vind de manier waarop wel een beetje bizar. Ze hadden het overlijden van André toch een andere wending kunnen geven. Nu is hij plots verdwenen zonder dat de kijker hem nog heeft gezien of zonder aanleiding. Ok, hij had wat buikpijn maar dat was het dan ook.
Anderzijds is het dan weer geen onrealistische verhaallijn want een mens op leeftijd kan al eens komen te gaan tijdens zijn slaap, al was André nog niet zo oud en nog heel erg kwik en monter.
Anderzijds is het dan weer geen onrealistische verhaallijn want een mens op leeftijd kan al eens komen te gaan tijdens zijn slaap, al was André nog niet zo oud en nog heel erg kwik en monter.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
-
- Poster rang 2
Het is inderdaad niet onrealistisch, en kan ook gebeuren bij jonge mensen. Ken er persoonlijk twee (jonge veertigers) die zo aan hun einde zijn gekomen, gestorven in hun slaap, lichaam uitgewerkt.
0 x
-
- Nog geen rang
André was dan ook geen super groot personage, die was er enkel om de verhaallijn van Yvette op te vullen, dan hadden ze een reden dat Yvette in het rusthuis bleef... Nu met andré die er niet meer is, is het overduidelijk dat yvette terug naar simonne en frank gaat. Dat lijkt daar meer op een opvangcentrum dan op een normaal gezin, heel de thuisclan heeft daar al gewoondCrackers schreef:Ik vind de manier waarop wel een beetje bizar. Ze hadden het overlijden van André toch een andere wending kunnen geven. Nu is hij plots verdwenen zonder dat de kijker hem nog heeft gezien of zonder aanleiding. Ok, hij had wat buikpijn maar dat was het dan ook.

0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Nu hij "dood" is wordt hier vrijwel dagelijks over André geschreven. Het leven kan hard zijn.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Ik schreef net dat het niet onrealistisch was. Dus wel realistisch.jessie V. schreef:En waarom is dat "onrealistisch?
Alleen wat raar dat de scenaristen er niets beter op vonden om hem via een telefonische mededeling aan Simonne en de kijkers uit de reeks te kegelen.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Dat ruikt naar een goedkope sterfscène Tja, de besparingen beginnen al op te vallen.Crackers schreef:Ik schreef net dat het niet onrealistisch was. Dus wel realistisch.jessie V. schreef:En waarom is dat "onrealistisch?
Alleen wat raar dat de scenaristen er niets beter op vonden om hem via een telefonische mededeling aan Simonne en de kijkers uit de reeks te kegelen.

0 x
-
- x 435
Persoonlijk vind ik het niet nodig dat er veel aandacht werd aan besteed, het voegt niets toe aan de soap.
Het enige wat we moesten weten is dat er een hoofdstuk aanbreekt voor Yvette.
C'est la vie!
Met alle respect voor André, maar ik mis hem niet, hij was maar "bladvulling" en ik heb zeker geen behoefte aan begrafenisscène's. Heb mijn deel daarvan dit jaar al gehad
C'est la vie!
Met alle respect voor André, maar ik mis hem niet, hij was maar "bladvulling" en ik heb zeker geen behoefte aan begrafenisscène's. Heb mijn deel daarvan dit jaar al gehad
0 x
-
- Poster rang 1
Het is toch meer dan duidelijk dat andre de reden was waarom Yvette graag in winterlicht zat.ikke schreef:Persoonlijk vind ik het niet nodig dat er veel aandacht werd aan besteed, het voegt niets toe aan de soap.
C'est la vie!
Nu andre dood is, is Yvette niet meer gelukkig in winterlicht en rara waar Yvette nu gaat wonen.
De dood van andre is niet meer als een excuus om Yvette terug ten huize bomans te parkeren.
0 x