Dit personage krijgt van mij een pluim
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
Re: Dit personage krijgt van mij een pluim
Tom. Omdat hij momenteel een soort vliegende keep is. Hij zorgt voor zijn moeder, heeft haar steeds bezocht en moed in gesproken. Hij heeft zijn handen vol (figuurlijk gesproken) aan Judith en haar zenuwlijerige gedoe. Hij moet de kinderen straks bij staan en hij moet ook nog zijn moeder zover zien te krijgen dat ze met haar dochter praat. Dit op verzoek van de dochter die de relatie met haar moeder grondig verziekt heeft en nu denkt dat dat door een " sorry'' even goed gemaakt kan worden. 
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

De huidige Lucas. Erg mooi in beeld gebracht, zijn gezichtsuitdrukkinkjes pasten perfect in de scène. 
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ik had de indruk dat dat kindje doodsbang was aan zijn bolleke te zien ...Captain Cuckoo schreef:De huidige Lucas. Erg mooi in beeld gebracht, zijn gezichtsuitdrukkinkjes pasten perfect in de scène.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
Simonne en Frank omdat ze ieder "mens in nood"onderdak verschaffen en op andere manieren proberen te helpen. Simonne deed erg haar best deze avond 
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Zij offerde zich zelfs spontaan op om met de beste maat van hare Frank een fles wodka te ledigen.jessie V. schreef:Simonne en Frank omdat ze ieder "mens in nood"onderdak verschaffen en op andere manieren proberen te helpen. Simonne deed erg haar best deze avond
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
-
tvx1
- x 435
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat vond ik ook. En ze kreeg het bovendien voor elkaar dat Waldek over zijn situatie met Rosa nadacht en praatte zonder weg te vluchten (inderdaad, driewerf "hoera" voor de Wodka!jessie V. schreef:Simonne en Frank omdat ze ieder "mens in nood"onderdak verschaffen en op andere manieren proberen te helpen. Simonne deed erg haar best deze avond
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- zanacht
- Poster rang 2

- Caligula
- Poster rang 5

Simonne ongetwijfeld! Ondanks haar hoofdpijn nog vodka drinken met Waldek, ge moet het maar doen hé!
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Door Simone als meter van haar kind te vragen heeft Sam een eerste veeg over een duistere kantje van haar verleden gehaald. Op die manier heeft zij Simone zonder woorden als belangrijk persoon in haar leven erkend.
Nu Yvetje nog...?
Nu Yvetje nog...?
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Jana omdat ze eindelijk aan Toon liet merken dat hij moest afbollen
0 x
-
Linne
- Poster rang 2

Dat werd eens tijd. Ook een pluim voor Frank die roept tegen Toon aan dat venster achteraan
de living dat hij langs de voordeur moet komen, dus aanbellen. Dit gezegd zijnde is er niets op
tegen dat Eddy dat doet want dat is een langere geschiedenis en daar algemeen aanvaard.
de living dat hij langs de voordeur moet komen, dus aanbellen. Dit gezegd zijnde is er niets op
tegen dat Eddy dat doet want dat is een langere geschiedenis en daar algemeen aanvaard.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Een klein pluimpje voor Jana omdat zij Bob uitnodigde uit erkentelijkheid maar vooral uit schuldgevoel, vermoed ik, om de lompe manier waarop macho Toon Bob behandelde nadat hij haar een rijbewijs omzeggens kadoo had gegeven.
0 x