Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Trouwens, waarom dat afscheid? Marianne weet toch dat zij nog tot eind deze maand "hier" moeten blijven? 
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Misschien wilde ze dat zo snel mogelijk doen omdat ze Nancy en Eddy tegelijkertijd dat geld wilde geven? Die 2 zaten krap bij kas, dus ik kan me voorstellen dat ze dit niet te lang uit wilde stellen... 
Ik vond het toch wel een mooi afscheid in elk geval. Eddy ook met zijn Slurfkes
Wel apart dat Marianne dat geld over heeft kunnen maken naar Nancy en Eddy, trouwens. William zal er blij mee geweest zijn!
Als hij er iets vanaf weet natuurlijk, maar het zou toch maar raar zijn als dat niet het geval is...
Ik vond het toch wel een mooi afscheid in elk geval. Eddy ook met zijn Slurfkes
Wel apart dat Marianne dat geld over heeft kunnen maken naar Nancy en Eddy, trouwens. William zal er blij mee geweest zijn!
Als hij er iets vanaf weet natuurlijk, maar het zou toch maar raar zijn als dat niet het geval is...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- zanacht
- Poster rang 2

Ik vond het wel mooi van Marianne dat ze Nancy en Eddy geld gaf want ze weet ook dat ze het nu moeilijk hebben. Ook al heeft Marianne soms een rotkarakter toch heeft ze ook een gouden hart. 
0 x
-
ikke
- x 435
Schitterend!Christel schreef:Misschien wilde ze dat zo snel mogelijk doen omdat ze Nancy en Eddy tegelijkertijd dat geld wilde geven? Die 2 zaten krap bij kas, dus ik kan me voorstellen dat ze dit niet te lang uit wilde stellen...
Ik vond het toch wel een mooi afscheid in elk geval. Eddy ook met zijn Slurfkes![]()
Wel apart dat Marianne dat geld over heeft kunnen maken naar Nancy en Eddy, trouwens. William zal er blij mee geweest zijn!![]()
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
William zal van het geld van Marianne moeten afblijven zolang zij nog present is denk ik ; ik zie haar nog niet alles uit handen geven , niet haar genre ...
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Ook vermoed ik dat bij het minste teken van onraad haar eerste theorie van William=Henri wel eens weer in haar geheugen zou kunnen opborrelen.nounake schreef:William zal van het geld van Marianne moeten afblijven zolang zij nog present is denk ik ; ik zie haar nog niet alles uit handen geven , niet haar genre ...
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

Ik hoop het tenzij ze geen 2de fout wil maken zoals toen dat ze met Geert gedaan heeft door hem niet te geloven want William zal er alles doen om haar te overtuigen van zijn onschuld en laten we dan maar hopen dat ze sterk genoeg in haar schoenen staat.Captain Cuckoo schreef: Ook vermoed ik dat bij het minste teken van onraad haar eerste theorie van William=Henri wel eens weer in haar geheugen zou kunnen opborrelen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Marianne heeft dus de brieven die ze aan Jenny gegeven had vernietigd, heeft er 2 nieuwe geschreven voor Tom en Ann(wel!) en nu nog 2 voor Robin en Sandrine. Zal onze William effe content zijn! 
0 x
Potentia Principatum
-
Linne
- Poster rang 2

Bij 't minste commentaar op die 5.000 € aan Nancy laat hij een steek vallen. Genoeg om Marianne
ietsie pietsie achterdochtig te maken. Mag ik even verder wishful think doen ? Ze is al wakker en
begint de brieven achter zijn rug om te vernieuwen. Zou ze al iets van plan zijn ?
ietsie pietsie achterdochtig te maken. Mag ik even verder wishful think doen ? Ze is al wakker en
begint de brieven achter zijn rug om te vernieuwen. Zou ze al iets van plan zijn ?
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Zo had ik het niet bekeken, maar het zou een opvallend originele invalshoek zijnLinne schreef:Bij 't minste commentaar op die 5.000 € aan Nancy laat hij een steek vallen. Genoeg om Marianne
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat lijkt mij ook niet, eigenlijk, al zou het wel mooi zijn inderdaadCaptain Cuckoo schreef:Zo had ik het niet bekeken, maar het zou een opvallend originele invalshoek zijnLinne schreef:Bij 't minste commentaar op die 5.000 € aan Nancy laat hij een steek vallen. Genoeg om Marianne
begint de brieven achter zijn rug om te vernieuwen. Zou ze al iets van plan zijn ?Toch ben ik voorzichtig, want de lichaamstaal van Marianne verraadt geen sluwe defensieve plannen, lijkt mij.
Marianne is altijd in de weer met brieven voor iedereen als er iets voorvalt, dat was zo tijdens haar ziekte aan haar nieren, vlak voor haar operatie aan haar rug, en nu weer. Maar ik vond het van de andere kant ook wel apart dat er nog zo de nadruk gelegd werd op de brieven die Jenny in haar bezit had, en de brieven voor Robin en Sandrine die ze bij Peter achter liet.
Het wordt wel héél erg in de verf gezet, wat ze in Thuis meestal niet zomaar doen...
Ik ben eens benieuwd in elk geval! Ik vind Marianne sowieso heel erg goedgelovig voor haar doen. Haar tijd in de gevangenis en ruzie met Ann zal daar wel voor iets tussen zitten waarschijnlijk, maar toch...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Caligula
- Poster rang 5

Ik denk gewoon dat Marianne in de veronderstelling dat ze voorgoed in Toscane gaat wonen orde op zaken wil stellen. Vandaar de brieven die ze in bewaring geeft aan haar advocaat zodat ze met een gerust hart (haar veronderstelling hé) kan vertrekken.
Dat ze dat niet met zeemzoete William moet bespreken ligt nogal voor de hand. Het zijn haar centen,haar huis enz.
Dat de William het waarschijnlijk zo niet ziet is dan zijn probleem, en nog maar een.
Dat ze dat niet met zeemzoete William moet bespreken ligt nogal voor de hand. Het zijn haar centen,haar huis enz.
Dat de William het waarschijnlijk zo niet ziet is dan zijn probleem, en nog maar een.
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Zij verkeert voorlopig in de waan dat William erg welstellend is, en dus houdt Marianne er geen rekening mee dat hij haar geld nodig zal hebben. De dag dat hij toch onverwacht met zijn bedelmandje afkomt om zogezegd kosten te betalen zal dat haar geëpileerde wenkbrauwen wel even doen fronsen.Caligula schreef: Dat ze dat niet met zeemzoete William moet bespreken ligt nogal voor de hand. Het zijn haar centen,haar huis enz.
Zou die reflex ook in zijn planning staan?
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

Als hij haar geld zal nodig hebben zal hij er wel eerst eens goed over nadenken hoe hij zijn verhaal zal aankleden, de gluiperd!Captain Cuckoo schreef: Zij verkeert voorlopig in de waan dat William erg welstellend is, en dus houdt Marianne er geen rekening mee dat hij haar geld nodig zal hebben. De dag dat hij toch onverwacht met zijn bedelmandje afkomt om zogezegd kosten te betalen zal dat haar geëpileerde wenkbrauwen wel even doen fronsen.
Zou die reflex ook in zijn planning staan?
0 x
-
tvx1
- x 435
Dat is toch niet te geloven. Tom had nog zo gezegd dat het niet de moment was om afscheid te komen nemen, omwille van de kinderen. En dan staat ze daar toch voor de deur. 
0 x