Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
fazou
Nog geen rang

Re: Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)

Bericht door fazou »

Het zal er uiteindelijk wel van komen hoor dat hij daar zal wegtrekken. En volgens mij zal het niet te lang meer duren.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

fazou schreef:Het zal er uiteindelijk wel van komen hoor dat hij daar zal wegtrekken. En volgens mij zal het niet te lang meer duren.
Er komt eerstdaags een plaatske vrij bij Frank & Simonne :dance:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Lolplayer schreef:Iedereen is hier precies team Waldek

Ben ik dan de enige die vindt dat snuiteke ergens wel gelijk heeft en dat "verliefd' zijn eigenlijk iets voor kleuters is en dat je als volwassene moet beseffen dat je inderdaad niet eeuwig verliefd blijft op je partner en dat er een fase van graag zien komt.

Dat je niet meer verliefd bent vind ik maar een flauwe reden om uit elkaar te gaan.

Langs de andere kant Waldek geeft de mentaliteit van vele Belgen (dé scheidingskampioenen in de wereld) wel goed weer.
Tiens tiens, moet je als kijker een kant kiezen? :)

Ik denk dat "niet meer verliefd" eigenlijk een eufemisme is. Hij wil eigenlijk zeggen dat hij het zwaar op z'n heupen krijgt van haar. :) Ik denk eigenlijk dat het heel diep zit bij hem en dat het niet meer op te lossen valt.
(als ze volgende week terug in elkaars armen vallen zou dat alleszins slecht zijn voor de geloofwaardigheid van Thuis)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Ik zou alleen graag hebben, dat hij nu eens eindelijk zijn mond open doet, en zijn grieven op tafel gooit.. en dan meer dan: "ik ben niet meer verliefd op u", "je snapt er niets van".... Peggy loopt daar al een hele tijd rond, en dat was ook voor ze opnieuw huwden.. waarom dan toch die trouw?

Zijn hele uitleg doen, en dan zijn boeltje pakken, en ergens gaan wonen.. het zou de zaken voor iedereen duidelijker maken, want niet meer met Rosa willen samenleven, maar wel in de Zus en zo eten , slapen, douchen.. dat wringt toch!
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 693
x 532

Bericht door jessie V. »

Hij zal toch even een onderkomen moeten zoeken. Zo ruim is de keus nou ook niet.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

annekeHU schreef:Ik zou alleen graag hebben, dat hij nu eens eindelijk zijn mond open doet, en zijn grieven op tafel gooit.. en dan meer dan: "ik ben niet meer verliefd op u", "je snapt er niets van".... Peggy loopt daar al een hele tijd rond, en dat was ook voor ze opnieuw huwden.. waarom dan toch die trouw?
Misschien dat enkel mannen dat snappen. :lol:
Het heeft geen zin om allemaal uit te leggen wat hem allemaal wringt want dan zal Rosa het proberen op te lossen en dat wil hij niet. Hij heeft een complete dégout van haar. En ja, hij zit volledig in de knoop met zichzelf omdat hij weet dat de enige uitweg die er momenteel is serieuze consequenties heeft.
Een tussenoplossing zou kunnen zijn dat ze even hun relatie "on hold" zetten, maar je ziet het al van ver dat Rosa dan compleet zal flippen. :)
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

lord F. schreef:
annekeHU schreef:Ik zou alleen graag hebben, dat hij nu eens eindelijk zijn mond open doet, en zijn grieven op tafel gooit.. en dan meer dan: "ik ben niet meer verliefd op u", "je snapt er niets van".... Peggy loopt daar al een hele tijd rond, en dat was ook voor ze opnieuw huwden.. waarom dan toch die trouw?
Misschien dat enkel mannen dat snappen. :lol:
Het heeft geen zin om allemaal uit te leggen wat hem allemaal wringt want dan zal Rosa het proberen op te lossen en dat wil hij niet. Hij heeft een complete dégout van haar. En ja, hij zit volledig in de knoop met zichzelf omdat hij weet dat de enige uitweg die er momenteel is serieuze consequenties heeft.
Een tussenoplossing zou kunnen zijn dat ze even hun relatie "on hold" zetten, maar je ziet het al van ver dat Rosa dan compleet zal flippen. :)
Mee eens. Alleen zie ik hem die relatie niet "on hold" zetten en tegelijk vrolijk in de Zus&Zo blijven wonen. Dat Rosa soms flipt zal Waldek intussen wel gewend zijn vermoed ik?
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Nee, een "on hold" in de Zus & Zo zou hem enkel maar sneller richting een scheiding duwen. :)

Hij zal ergens moeten gaan intrekken waar hij haar niet meer ziet. En liefst bij volk die niet als huwelijksbemiddelaar wil optreden.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

In Polen mss? :mrgreen:
Komaan, when it's over,it's over,punt. Ik heb dat ook meegemaakt en het is niet prettig nee. Het enige dat helpt is dat mens niet meer horen of zien. En in het Thuisdorp blijven rondhangen gaat de zaken echt niet oplossen. Maar dat is waarschijnlijk wat de scenaristen graag willen.
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Waarschijnlijk zal Waldek voorlopig in Hotel Bomans zijn intrek nemen om te bezinnen (lees: veel drinken met Frank). Dat Jana daar net nu gaat vertrekken zodat er een plaats vrij komt, zal wel geen toeval geweest zijn.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Eindelijk,eindelijk eens iemand die aan die Peggy eens vierkant de waarheid zegt: ge zijt een ongelukske.
Dat is hard maar het is wel waar. Bravo Waldek!
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Caligula schreef:Eindelijk,eindelijk eens iemand die aan die Peggy eens vierkant de waarheid zegt: ge zijt een ongelukske.
Maar zijn beste maat is wel de oorzaak van dat ongeluk :shhh:
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 932
x 1494

Bericht door heidiw »

Captain Cuckoo schreef:
Caligula schreef:Eindelijk,eindelijk eens iemand die aan die Peggy eens vierkant de waarheid zegt: ge zijt een ongelukske.
Maar zijn beste maat is wel de oorzaak van dat ongeluk :shhh:
Komaan zeg, Waldek gedraagt zich gewoon als een schoothondje dat niet meer alle aandacht krijgt van het vrouwtje omdat er een nieuw hondje bijgekomen is. En hij was niet hard maar gemeen en laag bij de grond omdat dat de enige manier is waarop hij nog aandacht kan trekken.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

Bericht door satine »

heidiw schreef:Komaan zeg, Waldek gedraagt zich gewoon als een schoothondje dat niet meer alle aandacht krijgt van het vrouwtje omdat er een nieuw hondje bijgekomen is. En hij was niet hard maar gemeen en laag bij de grond omdat dat de enige manier is waarop hij nog aandacht kan trekken.
Zelfs een schoothondje 'vertelt' meer dan Waldek. ;)
Maar ik vind dat je gelijk hebt; zo uithalen naar Peggy was laag, hij heeft geen relatie met hààr, maar met haar moeder.
En dus moet hij zijn grieven uiten tegen Rosa.

Peggy is niet mijn favo personage - nooit geweest - en ze had haar mond moeten houden.
Maar hier ging Waldek absoluut zijn boekje te buiten.
Hij zwijgt al weken, die paar minuten konden er toch nog wel bij?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

heidiw schreef:omaan zeg, Waldek gedraagt zich gewoon als een schoothondje dat niet meer alle aandacht krijgt van het vrouwtje omdat er een nieuw hondje bijgekomen is.
En nieuw hondje zeg je? Dat is verdomme een pitbull en die is er al jaren bij en heeft flink geholpen om alles naar de kloten te helpen. Waldek heet groot gelijk! En nu kan ons Peggytje weer eens de calimero uithangen. Verdomd snotwijf!
0 x
Potentia Principatum
Plaats reactie