Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Re: Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
Dit keer kan ik ook geen zinnige verklaring geven voor het gedrag van Waldek. Als de roep naar Polen nog maar eens te sterk wordt, ik zal hem zeker niet tegen houden. 
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Wel hij ziet Rosa gewoon niet meer zitten, dat is op zich toch niet zo verwonderlijk?Captain Cuckoo schreef:Dit keer kan ik ook geen zinnige verklaring geven voor het gedrag van Waldek. Als de roep naar Polen nog maar eens te sterk wordt, ik zal hem zeker niet tegen houden.
0 x
Potentia Principatum
- Crackers
- Poster rang 5

Op zich niet zo verwonderlijk?? Volgens mij is dat op zich zelfs heel normaalCaligula schreef:Wel hij ziet Rosa gewoon niet meer zitten, dat is op zich toch niet zo verwonderlijk?Captain Cuckoo schreef:Dit keer kan ik ook geen zinnige verklaring geven voor het gedrag van Waldek. Als de roep naar Polen nog maar eens te sterk wordt, ik zal hem zeker niet tegen houden.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Daar kan ik inkomen : Rosa heeft er erg goed haar best voor gedaan; maar ...er is "verliefdheid" en "houden van " ...Kan het één zonder het andere ? Ik kan daar gelukkig niet over oordelen want ik heb de 2 maar toch, na al die jaren is er toch meer dan verliefd zijn alleen , nee ?Caligula schreef:Wel,de Waldek was duidlijk nu: ik ben niet meer verliefd op u, voila.
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

- Kwast
- Poster rang 5

Groot gelijk, lozen die handel. Rosa is al maanden en maanden met niets anders bezig dan zichzelf. Logisch dat je dan van elkaar vervreemd. There you go Waldek, de vrijheid tegemoet.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Daar heb je helemaal gelijk in.nounake schreef:Daar kan ik inkomen : Rosa heeft er erg goed haar best voor gedaan; maar ...er is "verliefdheid" en "houden van " ...Kan het één zonder het andere ? Ik kan daar gelukkig niet over oordelen want ik heb de 2 maar toch, na al die jaren is er toch meer dan verliefd zijn alleen , nee ?Caligula schreef:Wel,de Waldek was duidlijk nu: ik ben niet meer verliefd op u, voila.
Maar zou het niet kunnen zijn dat Waldek eigenlijk bedoelt dat hij ook niet meer echt houdt van Rosa?
Zijn woordenschat is soms niet helemaal loepzuiver, en aan de manier waarop hij zich tegenover Rosa gedraagt (geërgerd, ongeïnteresseerd en onverschillig), zou ik eerder denken dat al zijn gevoelens voor haar weg zijn, dus ook het "houden van".
En als dat waar is, dan ziet het er niet goed uit voor Rosa. Ik vraag me af of daar dan nog wat aan te doen valt, of dat ze het gewoon al veel te ver hebben laten verpieteren...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Caligula
- Poster rang 5

Tja, weg is weg hé. En dat is niet zo maar goed te maken. Eigelijk kan het niet meer maar ja, in Thuis...
Als ik Waldek was zou ik even een kijkje gaan nemen bij Ann en haar nieuwe poetsvrouw... want al de rest lijkt me echt de moeite niet waard.
Als ik Waldek was zou ik even een kijkje gaan nemen bij Ann en haar nieuwe poetsvrouw... want al de rest lijkt me echt de moeite niet waard.
0 x
Potentia Principatum
-
ikke
- x 435
Als ik jou was zou ik Waldek zelf laten uitzoeken wat hij wil!Caligula schreef:Tja, weg is weg hé. En dat is niet zo maar goed te maken. Eigelijk kan het niet meer maar ja, in Thuis...
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Als ik Waldeck was zou ik voorlopig nog even helemaal niet gaan zoeken.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Waldek ik duidelijk de pedalen kwijt. In de Zus&Zo tussen al dat gekakel zal hij die zeker niet terugvinden. Misschien beter zijn "geloek" ergens anders gaan zoeken.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Of het grootste cliché >> mss moeten ze eens een rustpauze inlassen in hun relatie?
Elkaar een tijdje niet meer zien en dan daarna zien?
Nu wordt Waldek een beetje verstikt door Rosa's opdringerige/geforceerde gedrag (terwijl ze de maanden ervoor vrijwel alleen aandacht had voor Peggy en de Zus & Zo).
Niet dat het daarna beter zal zijn maar erger dan ze zich nu voelen kan alleszins niet.
Nu wordt Waldek een beetje verstikt door Rosa's opdringerige/geforceerde gedrag (terwijl ze de maanden ervoor vrijwel alleen aandacht had voor Peggy en de Zus & Zo).
Niet dat het daarna beter zal zijn maar erger dan ze zich nu voelen kan alleszins niet.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Misschien als hij verder kan leven alleen met Rosa (als hij nog wat om haar geeft), en dan vooral zonder Peggy. Maar ik denk toch dat het over en uit is. En ik geef hem groot gelijk. Waarom is hij de pedalen kwijt. Hij baalt gewoon van die hele zooi daar en ik kan hem geen ongelijk geven. Er heerst daar voortdurend een strijd tussen iedereen onderling. Femke, Peter en Julia meegerekend.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Kortom,de man is gewoon een heilige en verdient een standbeeld. Hij heeft voor zijn Rozitska zowat niks anders gedaan dan te moeten liegen en bedriegen. Dat ie het eindelijk beu is ja zeg Rosa heeft het alleen aan haarzelf te danken en haar pathologische afhankelijkheid van haar afschuwelijke snuit.
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Als Waldek na de ontvoering van Lucas die misdaad niet tot elke prijs had willen toedekken, was Peggy niet aan haar straf ontsnapt, en was hij vanaf die dag dichter naar Rosa toe gegroeid in plaats van er steeds verder vanaf.
Maar ja, als... als... ik weet het. Waldek nu misschien ook.
Maar ja, als... als... ik weet het. Waldek nu misschien ook.
0 x