Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Caligula schreef:Hij zal dat heus wel doen hoor maar hij moet iets hebben om zijn cliënte vrij te krijgen en dat heeft hij nog niet en Tom is daar ook mee akkoord. Ik denk wel dat er nu enkele elementen zijn om Marianne tenminste onder voorwaarden vrij te krijgen.
En hij zal dat ook doen, alleen spelen ze zo in de kaart van onze William die nu niks liever wil. Eigelijk zit Marianne het veiligst in de gevangenis.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Die gaat misschien nog eens van zichzelf verschietenCaptain Cuckoo schreef:Caligula schreef:Hij zal dat heus wel doen hoor maar hij moet iets hebben om zijn cliënte vrij te krijgen en dat heeft hij nog niet en Tom is daar ook mee akkoord. Ik denk wel dat er nu enkele elementen zijn om Marianne tenminste onder voorwaarden vrij te krijgen.
En hij zal dat ook doen, alleen spelen ze zo in de kaart van onze William die nu niks liever wil. Eigelijk zit Marianne het veiligst in de gevangenis.Samengevat: hij is onbewust een beter advocaat dan hij van plan was te zijn.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Mss gaan wij wel van de Peter verschieten?
0 x
Potentia Principatum
- Caligula
- Poster rang 5

Peter houdt voet bij stuk hé. Alle Femke, haal eens uw "argumenten" boven! Wat is dat nu. We weten toch al dat ze gaan blijven.
Niet zeveren!
Niet zeveren!
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Eigenlijk waren het toch wel steekhoudende argumenten die zakenman Peter op tafel smeet, tot groeiende verbazing van zijn toekomstig vrouwtje. Het ziet er niet naar uit dat "argumenten" van haar hem nog van idee zullen laten veranderen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ho, dat zou ik zo niet meteen zeggen. Maar er is wel werk aan de winkel,dat geef ik toe.
En eigelijk is de positie van Peter wel begrijpelijk. Wie zegt idd dat vooral Peggy niet weer een spelletje gaat spelen van zogauw ze zou weten dat ze daar kunnen blijven? Daar staat geen enkele garantie op.
Peter heeft in het absolute hier gelijk, dat gaat nooit echt klikken. Wat Rosa/Peggy nu doen is het onderste uit de kast halen om toch maar te kunnen blijven. En daarna?
Femke gaat idd werk hebben, maar ik vertrouw haar wel. En nu zit ze uiteraard nog in de knoei met haar broer.
En eigelijk is de positie van Peter wel begrijpelijk. Wie zegt idd dat vooral Peggy niet weer een spelletje gaat spelen van zogauw ze zou weten dat ze daar kunnen blijven? Daar staat geen enkele garantie op.
Peter heeft in het absolute hier gelijk, dat gaat nooit echt klikken. Wat Rosa/Peggy nu doen is het onderste uit de kast halen om toch maar te kunnen blijven. En daarna?
Femke gaat idd werk hebben, maar ik vertrouw haar wel. En nu zit ze uiteraard nog in de knoei met haar broer.
0 x
Potentia Principatum
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2573
Peter had hen jaarlijkse contracten kunnen voorstellen.
Niet voldoen = buiten bij einde contract.
En wat de 'argumenten' van zijn verloofde betreft:
Ik denk dat ze ofwel sowieso bot vangt omwille van de koppigheid van meneer de advocaat, OF ze zal hem met verbale argumenten overtuigen en dan krijgt hij achteraf een beloning.
Niet voldoen = buiten bij einde contract.
En wat de 'argumenten' van zijn verloofde betreft:
Ik denk dat ze ofwel sowieso bot vangt omwille van de koppigheid van meneer de advocaat, OF ze zal hem met verbale argumenten overtuigen en dan krijgt hij achteraf een beloning.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Zo werkt dat niet hé!,eerst de argumenten en dan de verbale argumentatie.
0 x
Potentia Principatum
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2573
Bij jou misschien, maar jij bent niet verloofd met Femke
Peter wel.
Peter wel.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ik moet toegeven dat ik Peter helemaal niet zie zitten, Femke daarentegen...
Nee, mijn punt is dat als iemand Peter van mening kan doen veranderen dan is het wel Femke.
Nee, mijn punt is dat als iemand Peter van mening kan doen veranderen dan is het wel Femke.
0 x
Potentia Principatum
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
In ieder geval kan zij de klappen weer opvangen, heibel met haar broer. En wat zal er nog komen. Terwijl zij er eigenlijk niet hetzelfde over denkt als Peter.
0 x
- Amiche
- Poster rang 2

En ik blijf me ergeren aan het feit dat iedereen maar voorbij gaat aan het feit dat P&F er pas later bij kwamen en over de rug van de zaak, die de Verbeekjes samen met Leo (toch ook een Verbeek bijna
) hebben opgebouwd, hun Withoeve succes gebouwd hebben en dan met het grootste gelijk van de wereld de oorspronkelijke eigenaars buiten shotten.
Het ergste is nog dat P&F er zonder Luc niet eens ingekomen waren, die nog eens zijn eigen agenda had om een vinger in de pap te krijgen.
En .... Peter handelt eerst en vooral uit wraak, wat natuurlijk niets met zakelijkheid van doen heeft. Wat als hij eindelijk zijn zin heeft, Verbeeken eruit? Dan is het speelgoed niet interessant meer en kan in de vuilbak?
Daarom dat ik m.n. Peter's akties nog onverteerbaarder vind dan wat Luc zoals heeft uitgestoken.
Het ergste is nog dat P&F er zonder Luc niet eens ingekomen waren, die nog eens zijn eigen agenda had om een vinger in de pap te krijgen.
En .... Peter handelt eerst en vooral uit wraak, wat natuurlijk niets met zakelijkheid van doen heeft. Wat als hij eindelijk zijn zin heeft, Verbeeken eruit? Dan is het speelgoed niet interessant meer en kan in de vuilbak?
Daarom dat ik m.n. Peter's akties nog onverteerbaarder vind dan wat Luc zoals heeft uitgestoken.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
-
lord F.
- Poster rang 5

Maakt toch niet uit? Hij is hun huisbaas. Zij zijn huurders die ambetant deden tegen hun huisbaas tegen beter weten in.Amiche schreef:En ik blijf me ergeren aan het feit dat iedereen maar voorbij gaat aan het feit dat P&F er pas later bij kwamen en over de rug van de zaak, die de Verbeekjes samen met Leo (toch ook een Verbeek bijna) hebben opgebouwd, hun Withoeve succes gebouwd hebben en dan met het grootste gelijk van de wereld de oorspronkelijke eigenaars buiten shotten.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5

Wel een beetje kort door de bocht vind ik. De Verbeeckskes hadden geen geld om de hoeve te kopen, Dus kocht Luc ze (met welk geld is me altijd een raadsel gebleven) en Luc verspeelt het aan Peter door zijn eigen gesjoemel. Dus wordt Peter eigenaar.
En wat had je nu verwacht? Dat hij Rosa en Peggy zou omarmen? Na alles wat er gebeurd is. Dit is een van de typische situaties waar privé en zaken gewoon niet kunnen gescheiden worden,dat is onmogelijk. (ik vind dat trouwens altijd onmogelijk want zo steken mensen niet in mekaar). En de Verbeeckskes hebben ondertussen alle medewerking met Luc en later ook Peter geweigerd en vanwege Peggy vooral nog een paar pesterijtjes voor de taxis waar ze vroeger zelf aandeelhouder van was maar omdat Femke daar nu zat, tja dat kon dan weer niet hé. Zodus, end of story: the winner takes all. Zo gaat dat als ge niet wil luisteren tenzij je de wapens hebt om er tegen aan te gaan,maar die hebben ze niet.
En wat had je nu verwacht? Dat hij Rosa en Peggy zou omarmen? Na alles wat er gebeurd is. Dit is een van de typische situaties waar privé en zaken gewoon niet kunnen gescheiden worden,dat is onmogelijk. (ik vind dat trouwens altijd onmogelijk want zo steken mensen niet in mekaar). En de Verbeeckskes hebben ondertussen alle medewerking met Luc en later ook Peter geweigerd en vanwege Peggy vooral nog een paar pesterijtjes voor de taxis waar ze vroeger zelf aandeelhouder van was maar omdat Femke daar nu zat, tja dat kon dan weer niet hé. Zodus, end of story: the winner takes all. Zo gaat dat als ge niet wil luisteren tenzij je de wapens hebt om er tegen aan te gaan,maar die hebben ze niet.
0 x
Potentia Principatum